Törkeyden huippu??? Synttärikutsu asiaa
Naapurin poika 5.v jakoi viikonloppuna kutsuja meidän taloyhtiön pihassa, kaikki muut saivat kutsun paitsi eräs 1- vuotias tyttö ja minun 4- vuotias tyttö (isoveli kuitenkin kutsuttiin).
Sanoin tytölleni että ei se mitään voit pyytää yläpihan tytön (asuu omakotitalossa) meille ja leikkiä hänen kanssaan. Naapurin poika vastasi että mä olen jo kutsunut sen meille.
ELI KAIKKI MUUT PIHAN LEIKKI-IKÄISET LAPSET ON KUTSUTTU paitsi tyttöni. Tämän lisäksi synttärit pidetään grillikatoksessamme ulkona.
Suutuin viikonloppuna niin paljon että kävin naapurin äitin juttusilla, sanoi vain että kun X halusi kutsua vain pojat ja sen takia nämä kaksi tyttöä kun ovat samassa tarhassa!
Sanoin sitten että toisin sanoen kutsuitte kaikki muut pihan lapset paitsi tyttöäni. Äiti vastasi että tällä kertaa nyt sitten näin??? SIIS MITÄ VITTUA LIIKKUU TUOLLAISEN ÄMMÄN PÄÄSSÄ!!!????
Meiltä ei tosiaan mene niihin pippaloihin kumpikaan.
Kommentit (252)
miksei tyttöäsi haluta kutsuta juhliin? Kiitos vaan hoitoon toivottamisesta, mutta luuletko oikeasti ettei poikasi salaa haluaisi mennä synttäreille? Ei mene, koska tuntee syyllisyyttä pikkusiskon vuokski.
Eihän 6v poika voikkaan huomata että äitinsä riehuu toisen lapsen oven takana? Eikä saa kuulla siitä synttärisankarilta? Ei, lapsethan on tyhmiä eikä tajua.... eipä!
Kaikki käytöksessäsi, se että yökylät ja kuskaamiset on peruttu yms. kertovat pojalle ettei sinne synttäreille mennä vaikka haluaisikin!
Ja olet hoitanut tilanteen loistavasti lastesi kannalta omasta mielestäsi??
Ja niinkuin sanoin, siihen on varmasti syy miksei tyttöä ole kutsuttu. Itse et oikeaa syytä selvästi halua nähdä, näet vain että lastasi kiusataan, vaikka ei ole koskaan aiemmin kiusattukkaan. Nyt vaan päättivät alkaa kiusaamaan??!
Meilläpäin kutsutaan kaikki pihan lapset, se on meille selvää jos synttärit järjestetään pihalla niinkuin joskus tehdään. Mutta jos voisin noissa tilanteissa jättää joitakin kutsumatta niin sen tekisin.
1 tyttö on ikuinen vinkuaja. Jatkuvasti valittaa ja inisee kaikesta, todella hermostuttavaa yrittää miellyttää tätä marisijaa oman lapsen synttäreillä. Samoin on poika joka sylkee päin toisia ja tönii ja muksii eikä tottele mitään vaikka sanotaan... en kuitenkaan halua niiden kummankaan hullua äitiä riehumaan oven taakse ja alkaa selittelemään miksei heidän hellanterttuja kutsuta vaikka pihalla leikkivätkin yhdessä lapseni kanssa.
Niinpä minä kärsin aina kun pitää olla tekemisissä näiden kakaroiden kanssa naapurisovun säilyttämiseksi. Naapurisi on valinnut toisen tien, lapsi saa kutsua kenet haluaa ja epäilen ettei ole ajatellut kiusata tyttöäsi jättämällä hänet pois, ei vain ole syystä tai toisesta halunnut kutsua häntä. Se on voi voi.
asia on niin että sä olet joko tyhmä tai et halua ymmärtää!
Poikani sanoi jo ennen kuin puuttuin asiaan ettei hän halua mennä synttäreille, että hän voi leikkiä siskon kanssa. Pojalla on pääsääntöisesti muutenkin kavereina omat koulukaverinsa. Leikkii silti myös siskonsa ja tämän kavereiden kanssa (eli meidän talon 4-5- vuotiaiden kanssa) En kai mä ala pakottaan poikaani menemään tämän kiusaajakersan synttäreille!!
Ja edelleen en riehunut naapurin oven takana, mikä tässä on sun niin vaikea ymmärtää? Ihan asiallisesti sanoin että tyttöni kokee että häntä kiusataan ja tämän vuoksi en kuskaa poikaa mihinkään enkä ota yökylään! Ottaisitko itse vai???
Mun tyttöni ei ole räkinyt tai kiusannut yhtään ketään, olivat ystäviä vielä lauantaina kun oli meillä yökylässä, onko tätkin vaikea tajuat??
Miten musta tuntuu että sä hakemalla haet syytä että saat haukkua minua??
just sen takia, että ei haluttu jättää yhtä kutsumatta. Tänä vuonna tiedetään kyllä, kuka jätetään sit kuitenkin kutsumatta! Edellisillä synttäreillä yksi lapsi löi koko ajan muita, repi kaikki lapsemme uudet lahjat sen käsistä ja tappeli muutenkin kaikkien kanssa. Tämän lapsen isä paasasi koko juhlien ajan niin kovaan ääneen taloyhtiön asioita että mistään muusta keskustelusta ei tullut mitään. Ei ollu kovin kivat bileet.
Nyt hoitoon siitä! Kuulostat niin agressiiviselta että en ihmettele jos olet väkivaltainen.
Syitä me muut emme VOI TIETÄÄ. Mutta voi olla että koko homma on sattumaa, -tai.... voi olla että he eivät sinunkaltaistasi halua sinne synttäreille(olettaen että menisit vahtimaan tyttäresi perässä.poikasi on tarpeeksi vanha pärjäämään yksin).
Nyt oikeasti katso peiliin ja mieti!!!Mieti!
Millaista turvallisuuden tunnetta annat lapsillesi vaahtoamalla näin? Kiusaamista voi tosiaan koulussakin olla,menetkö sitten hakkaamaan niiden kiusaajien äidit,vai selitätkö myötätunnolla lapsillesi,jotta oppisivat olla REAGOIMATTA(mitä itse et kyllä vielä osaa)...
Tajuatko nimettömällä palstalla, ainoa ääni mikä kuulluu on näppäimistön ääni ja lapsetkaan eivät ole kotona!!
Olen sanonut varmaan kymmenessä viestissä että olen käynyt asiallisesti selittämässä naapurin akalle mistä homma kiikastaa.
Hoidatko sä asiat yleensä hakkaamalla , vai miksi oletat että minä niin teen?? Olenko puhunut hakkaamisesta??
Jos omaa lasta syrjitään eikö normaali reaktio ole olla kiukkuinen. En kuitenkaan ulospäin sitä näytä siksi olenkin täällä!!
Sääliksi käy sun lapsia jos sä opetat ne olemaan reagoimatta kiusaamiseen, kannattaisko sun kumminkin käydä itse siellä hoidossa??
mistä ap tiedät ettei tyttösi ole kiusannut ketään? Ja missä ''maalla'' on kerrostaloja ja skeittipuistoja? Kun ap valitti että kaupunkireissussa kestää ainakin kolme tuntia, niin mikset voisi lähteä sen 4v:n kanssa sinne skeittipuistoon siksi aikaa, olis uutta ja mielenkiintosta!!
Ja edelleen meuhkataan että vain yksi jätetään kutsumatta, vaikka todellisuudessä jätetttin myös toinen ja AP kirjoitti että synttäreille on menossa muitakin taaperoita, eli myös tätä toista tyttöä syrjitään, mutta se ei haittaa ketään??
Onkohan hänenkin äiti käynnyt raivoamassa synttärisankarin äidille :D
Ja AP jauhat vaan kokoajan kuinka ikävästi tyttöäsi kohtaan käyttäydytään, mutta et myönnä että itse reagoit tilanteeseen kun mielipuoli ja pahennat sitä omien lastesi oloa tuolla raivoamisella.
tässä ketjussa tuulettamassa tunteitaan ja hänestä saa kieltämättä aika negatiivisen kuvat, mutta... Jos kutsumatta jättämiseen olisi oikeasti syynä ap niinkuin moni täällä tuntuu ajattelevan niin eiköhän se naapuri myös kieltäisi yökyläilyt, kuskaukset jne. Niin minä ainakin tekisin jos pitäisin jotakuta lapsilleni sopimattomana seurana.
Moni täällä myös jaksaa jauhaa siitä että ei tietenkään ole velvollisuutta kutsua kaverin pikkusiskoa. Tästä on varmasti kaikki samaa mieltä. Ap kuitenkin on antanut ymmärtää että synttärisankari on ennemminkin samanikäisen tytön kaveri kuin pojan, joka on vanhempi.
Saa tietty olla raivoissaan lapsen puolesta, mutta ihme juttu että asia on nyt saanut noin suuret mittasuhteet! Kuitenkin vaan yhdet lastenkutsut, jotka unohtuvat pian. Ja uusia tulee.
Epäreiluuksia on maailma täynnä. Useastikin menee niin, että joku jää ulkopuolelle. Tulee jatkossakin olemaan niin, että lapsilla on esim. yhteisiä retkiä vaikka uimarannalle, jonne jotakuta ei pyydetä. Tai katsotaan jonkun kotona leffaa ja koko pihan lapset eivät pääse. Tai lapset tarjoavat karkkia muille paitsi yhdelle. Näitä vaan sattuu.
Jos minun lapseni (joka on 4 v.tyttö muuten) ei saisi kutsua naapurin/päiväkotikaverin juhliin ja olisi siitä surullinen, sanoisin vaan äkkiä jonkun selityksen tyyliin näin "no kun ethän olisikaan voinut sinne mennä kun se on just sama päivä kun mennään eväsretkelle/ostamaan sulle uusia syksyvaatteita/leikkimään serkun luo". Tuon ikäinen lapsi ymmärtää selitykseksi ihan minkä vaan "meillä on muuta ohjelmaa silloin"-jutun, eikä edes ehdi älytä olevansa joku syrjitty.
Ihan oikeesti ap, miten tämä asia on nyt niin karmea? Elämä on tosi epäreilu mutta pahimmat tilanteet ovat kyllä ihan jotain muuta.
miksei tyttöäsi haluta kutsuta juhliin? Kiitos vaan hoitoon toivottamisesta, mutta luuletko oikeasti ettei poikasi salaa haluaisi mennä synttäreille? Ei mene, koska tuntee syyllisyyttä pikkusiskon vuokski.
Eihän 6v poika voikkaan huomata että äitinsä riehuu toisen lapsen oven takana? Eikä saa kuulla siitä synttärisankarilta? Ei, lapsethan on tyhmiä eikä tajua.... eipä!
Kaikki käytöksessäsi, se että yökylät ja kuskaamiset on peruttu yms. kertovat pojalle ettei sinne synttäreille mennä vaikka haluaisikin!
Ja olet hoitanut tilanteen loistavasti lastesi kannalta omasta mielestäsi??
Ja niinkuin sanoin, siihen on varmasti syy miksei tyttöä ole kutsuttu. Itse et oikeaa syytä selvästi halua nähdä, näet vain että lastasi kiusataan, vaikka ei ole koskaan aiemmin kiusattukkaan. Nyt vaan päättivät alkaa kiusaamaan??!
Meilläpäin kutsutaan kaikki pihan lapset, se on meille selvää jos synttärit järjestetään pihalla niinkuin joskus tehdään. Mutta jos voisin noissa tilanteissa jättää joitakin kutsumatta niin sen tekisin.
1 tyttö on ikuinen vinkuaja. Jatkuvasti valittaa ja inisee kaikesta, todella hermostuttavaa yrittää miellyttää tätä marisijaa oman lapsen synttäreillä. Samoin on poika joka sylkee päin toisia ja tönii ja muksii eikä tottele mitään vaikka sanotaan... en kuitenkaan halua niiden kummankaan hullua äitiä riehumaan oven taakse ja alkaa selittelemään miksei heidän hellanterttuja kutsuta vaikka pihalla leikkivätkin yhdessä lapseni kanssa.
Niinpä minä kärsin aina kun pitää olla tekemisissä näiden kakaroiden kanssa naapurisovun säilyttämiseksi. Naapurisi on valinnut toisen tien, lapsi saa kutsua kenet haluaa ja epäilen ettei ole ajatellut kiusata tyttöäsi jättämällä hänet pois, ei vain ole syystä tai toisesta halunnut kutsua häntä. Se on voi voi.
Jos ap:n tytär on niin kauhea lapsi, niin minkä vuoksi tämän kauhukakaran luokse pitää änkeä yökylään? Tai mennä samalla kyydillä harrastuksiin?
Jos meidän talossa ois joku perhe joka kuskais lastamme harrastuksiin, ottais yökylään ja joilla olisi saman ikäinen ja vanhempi lapsi kuin meillä, niin kutsuisin kyllä molemmat meille synttäreille. Ihan jo kiitollisuudesta. Ei tulis mieleenkään antaa kutsu vaan sille vanhemmalle samaa sukupuolta olevalle lapselle.
Jos minun lapseni (joka on 4 v.tyttö muuten) ei saisi kutsua naapurin/päiväkotikaverin juhliin ja olisi siitä surullinen, sanoisin vaan äkkiä jonkun selityksen tyyliin näin "no kun ethän olisikaan voinut sinne mennä kun se on just sama päivä kun mennään eväsretkelle/ostamaan sulle uusia syksyvaatteita/leikkimään serkun luo". Tuon ikäinen lapsi ymmärtää selitykseksi ihan minkä vaan "meillä on muuta ohjelmaa silloin"-jutun, eikä edes ehdi älytä olevansa joku syrjitty.
Juurikin näin, fiksu äiti olisi tehnyt näin, eikä alakanut raivoamaan. Ja aika huvittavaa kun välillä AP on sanojensa mukaan keskustellut asiallisesti ja välillä taas raivonnut naapurin äidille :D
mistä ap tiedät ettei tyttösi ole kiusannut ketään? Ja missä ''maalla'' on kerrostaloja ja skeittipuistoja? Kun ap valitti että kaupunkireissussa kestää ainakin kolme tuntia, niin mikset voisi lähteä sen 4v:n kanssa sinne skeittipuistoon siksi aikaa, olis uutta ja mielenkiintosta!!
Ja edelleen meuhkataan että vain yksi jätetään kutsumatta, vaikka todellisuudessä jätetttin myös toinen ja AP kirjoitti että synttäreille on menossa muitakin taaperoita, eli myös tätä toista tyttöä syrjitään, mutta se ei haittaa ketään??
Onkohan hänenkin äiti käynnyt raivoamassa synttärisankarin äidille :DJa AP jauhat vaan kokoajan kuinka ikävästi tyttöäsi kohtaan käyttäydytään, mutta et myönnä että itse reagoit tilanteeseen kun mielipuoli ja pahennat sitä omien lastesi oloa tuolla raivoamisella.
yökylään. En nyt ihan paikkakuntaa sano mutta tuleeko jotenkin yllätyksenä että kaupungin ulkopuolellakin on asuinalueita.
En lähde 4- vuotiaan kanssa skeittipuistoon koska meiltä ei mene synttäreille kumpikaan, valitsivat ennmiin toisen tavan viettää aikaa.
Tuosta yksi vuotiaasta, on paikalla muutaman päivän viikosta, isänsä asuu siinä. Ei puhu eikä kävele. Ei kuulu tähän kaveriporukkaan. Muut taaperot ovat sankarin siskoja.
Ja edelleen mä reagoin av:lla kotona olen asian selvittänyt lasten kanssa. Miten mä pahennan lasteni oloa kirjoittamalla av:lla??
että on raivonnut naapurille, minult menny ihan ohi mutta kun kaikki niin näköjään väittää.. Kertokaa numero
Yksi pieni virhe synttärisankarin äidiltä, ja hän saa ap;sta tällaisen vihamiehen.HUH HUH!!!!
Yksi pieni virhe synttärisankarin äidiltä, ja hän saa ap;sta tällaisen vihamiehen.HUH HUH!!!!
Miten niin vihamiehen? Se että en ole naapurin kanssa tekemisissä siis tekee minusta vihamiehen?
Mä vastaan teidän kysymyksiin ja syytöksiin kun mulla ei nyt ole muutakaan tekemistä. En missään viestissä ole uhannut naapuria väkivallalla tms.
Silti monet teistä ilman perusteluita kirjoitaa minun olevan hullu ja pelottava. ai siksi kun kirjoitan av:lla vai siksikö että vastaan teidän kysymyksiin.
Jos osaatte lukea olen sataan kertaan sanonut että en ole raivonnut naapurille, lapsille olen selittänyt asian niin että he ymmärtävät asian.
Teistä vaan joku seopää keksii minun juttuuni kaikenlaista paskaa "mitä olen kuitenkin sanonut tai mitä olen kuitenkin tehnyt"
oli muuten hyvä, kun joku muisteli sitä morsianta joka perui kutsujaan. Musta tää on nimittäin niin samaa kaliiperia sen kaa. "MÄ kutsun MUN juhliin ketä haluan ja jos HALUAN niin perun kutsuja tai jätän kutsumatta, koska ne on MUN synttärit / häät / polttarit /grillibileet jne."
Voi tsiisus mitä sakkia..
mistä ap tiedät ettei tyttösi ole kiusannut ketään? Ja missä ''maalla'' on kerrostaloja ja skeittipuistoja? Kun ap valitti että kaupunkireissussa kestää ainakin kolme tuntia, niin mikset voisi lähteä sen 4v:n kanssa sinne skeittipuistoon siksi aikaa, olis uutta ja mielenkiintosta!! Ja edelleen meuhkataan että vain yksi jätetään kutsumatta, vaikka todellisuudessä jätetttin myös toinen ja AP kirjoitti että synttäreille on menossa muitakin taaperoita, eli myös tätä toista tyttöä syrjitään, mutta se ei haittaa ketään?? Onkohan hänenkin äiti käynnyt raivoamassa synttärisankarin äidille :D Ja AP jauhat vaan kokoajan kuinka ikävästi tyttöäsi kohtaan käyttäydytään, mutta et myönnä että itse reagoit tilanteeseen kun mielipuoli ja pahennat sitä omien lastesi oloa tuolla raivoamisella.
yökylään. En nyt ihan paikkakuntaa sano mutta tuleeko jotenkin yllätyksenä että kaupungin ulkopuolellakin on asuinalueita. En lähde 4- vuotiaan kanssa skeittipuistoon koska meiltä ei mene synttäreille kumpikaan, valitsivat ennmiin toisen tavan viettää aikaa. Tuosta yksi vuotiaasta, on paikalla muutaman päivän viikosta, isänsä asuu siinä. Ei puhu eikä kävele. Ei kuulu tähän kaveriporukkaan. Muut taaperot ovat sankarin siskoja. Ja edelleen mä reagoin av:lla kotona olen asian selvittänyt lasten kanssa. Miten mä pahennan lasteni oloa kirjoittamalla av:lla??
synttärisankarin kanssa, luuletko ettei lapsesi tajua-jos olet mennyt naapurille sanomaan etteet halua olla missään tekemisissä? Kyllä ne lapsesi sitten kuulevat sen viimeistään pihalla muilta lapsilta. pahennat lastesi oloa tekemällä kärpäsestä härkäsen-yhdet synttärit ei ole maailman loppu,mutta sun käytös sitäkin pahempi.
enempää en jaksa jankata,koska selkeästi olet todella hankala ihminen ja täysin sokea omalle käytöksellesi.
Jos minun lapseni (joka on 4 v.tyttö muuten) ei saisi kutsua naapurin/päiväkotikaverin juhliin ja olisi siitä surullinen, sanoisin vaan äkkiä jonkun selityksen tyyliin näin "no kun ethän olisikaan voinut sinne mennä kun se on just sama päivä kun mennään eväsretkelle/ostamaan sulle uusia syksyvaatteita/leikkimään serkun luo". Tuon ikäinen lapsi ymmärtää selitykseksi ihan minkä vaan "meillä on muuta ohjelmaa silloin"-jutun, eikä edes ehdi älytä olevansa joku syrjitty.Juurikin näin, fiksu äiti olisi tehnyt näin, eikä alakanut raivoamaan. Ja aika huvittavaa kun välillä AP on sanojensa mukaan keskustellut asiallisesti ja välillä taas raivonnut naapurin äidille :D
Sanoi että kutsuu villen meille. Valitettavasti ei kuuitenkaan unohtanut tätä kun syrjiminen jatkui eilen ja tänään. Eilen pelailtiin yhdessä ja tänään meni kummilleen.
Mikä pakko sunkin oli alkaa keksiä että mä raivoon naapurille??? Etkö muuta keksinyt, oliko pakko kommnetoida kun piti valehdella vastaus??
Heh kummasti katoaa nää kenelle vastaan ja esitän sitten jatkokysymyksiä niin ne katoo kun pieru saharaan kuten tämänkin..
mistä ap tiedät ettei tyttösi ole kiusannut ketään? Ja missä ''maalla'' on kerrostaloja ja skeittipuistoja? Kun ap valitti että kaupunkireissussa kestää ainakin kolme tuntia, niin mikset voisi lähteä sen 4v:n kanssa sinne skeittipuistoon siksi aikaa, olis uutta ja mielenkiintosta!! Ja edelleen meuhkataan että vain yksi jätetään kutsumatta, vaikka todellisuudessä jätetttin myös toinen ja AP kirjoitti että synttäreille on menossa muitakin taaperoita, eli myös tätä toista tyttöä syrjitään, mutta se ei haittaa ketään?? Onkohan hänenkin äiti käynnyt raivoamassa synttärisankarin äidille :D Ja AP jauhat vaan kokoajan kuinka ikävästi tyttöäsi kohtaan käyttäydytään, mutta et myönnä että itse reagoit tilanteeseen kun mielipuoli ja pahennat sitä omien lastesi oloa tuolla raivoamisella.
yökylään. En nyt ihan paikkakuntaa sano mutta tuleeko jotenkin yllätyksenä että kaupungin ulkopuolellakin on asuinalueita. En lähde 4- vuotiaan kanssa skeittipuistoon koska meiltä ei mene synttäreille kumpikaan, valitsivat ennmiin toisen tavan viettää aikaa. Tuosta yksi vuotiaasta, on paikalla muutaman päivän viikosta, isänsä asuu siinä. Ei puhu eikä kävele. Ei kuulu tähän kaveriporukkaan. Muut taaperot ovat sankarin siskoja. Ja edelleen mä reagoin av:lla kotona olen asian selvittänyt lasten kanssa. Miten mä pahennan lasteni oloa kirjoittamalla av:lla??
synttärisankarin kanssa, luuletko ettei lapsesi tajua-jos olet mennyt naapurille sanomaan etteet halua olla missään tekemisissä? Kyllä ne lapsesi sitten kuulevat sen viimeistään pihalla muilta lapsilta. pahennat lastesi oloa tekemällä kärpäsestä härkäsen-yhdet synttärit ei ole maailman loppu,mutta sun käytös sitäkin pahempi.
enempää en jaksa jankata,koska selkeästi olet todella hankala ihminen ja täysin sokea omalle käytöksellesi.
POIKANI EI MUUTENKAAN LEIKI SANKARIN KANSSA KUN SILLÄ ON OMAT KOULUKAVERIT JA SISKOA EI OTETA MUKAAN LEIKKIIN.
NIIN MITEN MÄ NYT PAHENNAN LASTEN OLOA???KERRO HETI?
MIKÄ MUN KÄYTÖKSESSÄ, SEKÖ ETTÄ SANOIN NAAPURIN AKALLE ETTÄ EN HYVÄKSY KIUSAUSTA JA SYRJIMISTÄ??
Asia oli niin, että lapsiporukka oli ollut mulle ilkeä ja olin sitten aika dramaattisena sitä itkenyt. Äiti vasta olikin dramaattinen kun meni sitten huutamaan yhden (mukavan) pojan äidille, en edes tiedä mitä sanoi. Jälkeenpäin kuulin jotain että tyyliin "sinun lapsesi kiusaa meidän Jennaa koska minä olen kotiäiti, oletpa hirveän asenteen opettanut lapsellesi". Eli äiti näki jonkun mitättömän asian hirveänä kiusaamisena ja otti vielä itsensä omassa mielessään tilanteessa pääosaan (halveksittu kotiäiti).
Lopputulos oli se, että tämä mukavan pojan perhe alkoi kammoksua meitä. Äitini oli ollut niin pelottava, että he eivät enää olleet meihin missään yhteyksissä. Olin tästä äidille kamalan katkera koko lapsuuteni.
Eli ap: älä nyt enää enempää meuhkaa siellä pihapiirissä. Lapsesi häpeävät sinua jo nyt.
Miten niin vihamiehen? Se että en ole naapurin kanssa tekemisissä siis tekee minusta vihamiehen? Mä vastaan teidän kysymyksiin ja syytöksiin kun mulla ei nyt ole muutakaan tekemistä. En missään viestissä ole uhannut naapuria väkivallalla tms. Silti monet teistä ilman perusteluita kirjoitaa minun olevan hullu ja pelottava. ai siksi kun kirjoitan av:lla vai siksikö että vastaan teidän kysymyksiin. Jos osaatte lukea olen sataan kertaan sanonut että en ole raivonnut naapurille, lapsille olen selittänyt asian niin että he ymmärtävät asian. Teistä vaan joku seopää keksii minun juttuuni kaikenlaista paskaa "mitä olen kuitenkin sanonut tai mitä olen kuitenkin tehnyt"
vihamies on sellainen joka hautoo kostoa pitkään ja on katkera. Olet selkeästi sellainen. Kivat suhteet nyt sitten tulee jatkossa sun lapsilles ja naapurin lapsille. He raukat joutuvat setvimään tätä vielä pitkään sun takiasi! vai oletteko aina menemättä ulos jos näet heidät siellä? miten voit olla olematta tekemisissä kun lapset leikkii pihalla?ja muistutat lapsiasi yhä uudestaan ja uudestaan tästä pienestä torjumisesta,kun teet asiasta noin suuren!!
Olet kyllä erittäin lapsellinen. ja minä en ainakaan jaksa enää keskustella kanssasi.hyvää illan jatkoa.
Miten niin vihamiehen? Se että en ole naapurin kanssa tekemisissä siis tekee minusta vihamiehen? Mä vastaan teidän kysymyksiin ja syytöksiin kun mulla ei nyt ole muutakaan tekemistä. En missään viestissä ole uhannut naapuria väkivallalla tms. Silti monet teistä ilman perusteluita kirjoitaa minun olevan hullu ja pelottava. ai siksi kun kirjoitan av:lla vai siksikö että vastaan teidän kysymyksiin. Jos osaatte lukea olen sataan kertaan sanonut että en ole raivonnut naapurille, lapsille olen selittänyt asian niin että he ymmärtävät asian. Teistä vaan joku seopää keksii minun juttuuni kaikenlaista paskaa "mitä olen kuitenkin sanonut tai mitä olen kuitenkin tehnyt"
vihamies on sellainen joka hautoo kostoa pitkään ja on katkera. Olet selkeästi sellainen. Kivat suhteet nyt sitten tulee jatkossa sun lapsilles ja naapurin lapsille. He raukat joutuvat setvimään tätä vielä pitkään sun takiasi! vai oletteko aina menemättä ulos jos näet heidät siellä? miten voit olla olematta tekemisissä kun lapset leikkii pihalla?ja muistutat lapsiasi yhä uudestaan ja uudestaan tästä pienestä torjumisesta,kun teet asiasta noin suuren!!
Olet kyllä erittäin lapsellinen. ja minä en ainakaan jaksa enää keskustella kanssasi.hyvää illan jatkoa.
virheon sellainen joka korjataan kun se huomataan.
Missä lauseeessa mä sanoin hautovani kostoa, kerro mullekkin millainen kostosuunnitelma mulla oli?? Keneen se kohdistui?? Ja lopuksi kerro viestin numero missä kerroin nämä kostoaikeeni??
Lapsilleni on selittänyt että tuo on kiusaamista ja sellaista äiti ei hyväksy. Tyttöni itse sanoi että leikkii mieluummin jonkun muun kanssa kun X ei ole enää kaveri ja poikaa nyt ei hirveästi muutenkaan kiinosta 5-v.
Millä tavoin tein asiasta suuren? Kun kävin sanomassa naapurille etten kuskaa heidän lastaa treeneihin kun tyttöni pitää häntä kiusaajana. Enkä halua häntä meille yökylään samasta syystä?
Oikeastikko olet sitä mieltä että kuskaan kiusaajaa ja itkevöää tyttöä harkkoihin ja nukutan heidät samaan huoneeseen?
Juttu paisuu koko ajan kauheammaksi. Yhdessä vaiheesssa lapset hienovaraisesti olivat puhumatta synttäreistä ei-kutsutun tytön kuullen (jolloin puhe katkesi kuin seinään), mutta viimeisimmässä viestissä pihan lapsijoukko kuulostaa jo melkein lynkkausporukalta, jolle mikään muu ei ole tärkeää kuin ap:n tyttöraukan kiusaaminen.