Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen? Huomasin että mieheni on narsissi!

Vierailija
15.08.2011 |

Olen toki epäillyt sitä jo hetken aikaa. Voiko tällainen suhde kestää? Heitänkö sen pihalle??

Kommentit (498)

Vierailija
101/498 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolestuttavaa todella, kai olet jo ottanut yhteyttä lastensuojeluviranomaisiin? Mihin tämä maailma on menossa...

Vierailija
102/498 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsissi on aina narsissi eikä muuksi muutu :( juuriaan myöten menetetty tapaus...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/498 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taasen on miehenä oikein kumipuunoksa

Vierailija
104/498 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahapuu. Vaatimaton ikivihreä pärjää hetken ilman hoitoa

Vierailija
105/498 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumma kyllä minua tää ketju ei naurata yhtään

t. narsistista jotenkin selvinnyt.

Vierailija
106/498 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on Chuck Norris

Vierailija
107/498 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Kodinonni, en vaihtais mihinkään, vaatii kyllä hoitoa mutta oikealla hoidolla aivan loistava! ;)

Vierailija
108/498 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ex-mieheni taas oli leskenlehti. jätin sen,koska en ollut valmis näin nuorena jäämään leskeksi.

Vierailija
109/498 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ennen ihmissyöjäkasvi. Se melkein tuhosi elämäni.

Nyt minulla on pelargonia. Kukkii niin kauniisti aina vaan. Tyytyy vähään, mutta antaa parhaansa. Niin vanhanaikainen, että on kohta jo retro. Naapurin mummokin sen reippautta aina ihastelee. Ja sen tuoksuunkin tottuu.

Vierailija
110/498 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kun muutkin ovat tunnustaneet salaisia paheitaan, voin kai myöntää lukevani nykyään Viherpiha -lehteä yrittäen saada siitä edes jotain säpinää suhteeseeni.

Kohtalotoverit jo varmasti arvaavat, että mieheni on ihan perus-päivänkakkara :/.

Vierailija
111/498 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei saanut istua juuri oikeassa kohtaa läpinäkyvässä purkissa, heti oli pudottelemassa terälehtiään. Ravintoasiatkin olivat kova stressin aihe, en jaksanut koko ajan hyysätä sitä ortorektikkoa. Kuivahti ja nuivahti, kuolema senkin korjasi.

Varoituksena mainittakoon, että älä vaan julkisesti myönnä kuopanneesi narsissimiehesi sipuleita takapihan kukkapenkkiin. Vuosia sitten tuttavani teki sen virheen ollessaan pienessä känässä puutarhajuhlissaan, ja joutui vankilaan ex-anopin kieliessä sinivuokoille.

Vierailija
112/498 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on oikeasti narsisti niin kysymys kuuluu et kestätkö sinä sen suhteen hänen kanssa ? Koska narsismia ei voi hoitaa esim lääkkeillä ym niin yleensä psykiatrit ja muut asiantuntiat kehottavat lähtemään saman tien suhteesta ja todella pitkälle narsistista. Eli jalat alle ja nopee... 14 vuoden kokemuksella !!!

Vierailija
113/498 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on sipuli. Juuria ei enää missään. Monta kerrosta kovaa kuorta ympärillä. Jos yritän päästä kuoren läpi, itken.

Vierailija
114/498 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

narsissi miehjenä kuullostaa oikein hyvältä. Minäkin haluaisin sellaisen :) Nooh... kyllä tuo vuosikymmeniä vanha sohvapottukin on ihan ok, mutta narsissi....aaah onnea!

Vierailija
115/498 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsissi on paras. Ja taivasvanne :D

Ebun 5/5

t. kikki hiiri

Vierailija
116/498 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahaa pelkään, että nauroin ääneen niin avaukselle kuin monille kommenteillekin. :))

Vierailija
117/498 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tosi nuori, kun tämän otin, enkä tiennyt juuri mitään näistä puutarhahommista. Ihastuin vain sen notkeaan varteen, herkkiin kärhiin, ruuusuiseen suuhun, orvokkisilmiin, ja tulppaaniinkin. Mukuloita se teki kolme ja niilläkin on jo omia mukuloita. Vähän se rönsyili välillä kotipenkistäään, yritti näytellä mitä lie keisarinliljaa. Välillä epäilin jopa, että saattaa tämäkin olla narsissi, mutta ei sentään. Nyt se on mukavasti asettunut tuohon sohvalle ja on pyöristynyt somasti. Nykyisin se on aika helppohoitoinenkin. Pitää muistaa jutella nätisti ja juottaa sekä ravita sopivasti. Ei rönsyile enää, ei tosin tee mukuloitakaan. Ruusuiset puheet ja orvokkikatse hurmaavat vieläkin. Tulppaania en oikeastaan kovin usein kaipaa. Kannatti pitää ja katsoa, mitä tästä kehkeytyy. Nyt se on ihana kumppani, vaikken vieläkään tiedä sen oikeaa nimeä!

Vierailija
118/498 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.facebook.com/harmainvalta

Meidän bändissä haitaristi on marunatuoksukki,

basisti on peltokanankaali,

rumpali on isohirvenjuuri,

ja vähän järkytyksenä saimme tietää, että syntikansoittajamme onkin

Citrus reticulata, eli klementiini!

Klementiini on ainavihanta, mutta asian ainoa huono puoli on, että basistimme on tiedon saatuaan vainonnut kiipparistiamme, koska klementiini on hänen suurta herkkuaan.

Mikä voisi meidät pelastaa katastrofilta? Ideoita?

Vierailija
119/498 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tämä tuli, oli toinen aloitus samaan aikaan jossa joku oli laittanut oikein eli narsisti. Tämä on se joka teki usein muista otsikoista väännöksiä. Hänellä täytyy olla aika hauskaa, joo.

Vierailija
120/498 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kenelläkään miehenä sohvaperunaa? Minulla on, ja valitettavasti on jo ehtinyt kertyä muutama mukulakin... Mitä minun pitäisi tehdä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi