Mitä teen? Huomasin että mieheni on narsissi!
Olen toki epäillyt sitä jo hetken aikaa. Voiko tällainen suhde kestää? Heitänkö sen pihalle??
Kommentit (498)
Voiko nainen heittää naristi miestä pihalle. Vähän epäilen joten soita eka äidillesi josta haet turvaa.
Ostin alekorista narssissin sipuleita pussin. Ensi keväänä on mielenkiintoiset bileet mökillä.
Meillä on ihan hirveästi lapsia kun eihän tuon kaktuksen kanssa voi kortsua käyttää 😭
Mutta hyvä isä kyllä kun ei paljoa juo.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ihan hirveästi lapsia kun eihän tuon kaktuksen kanssa voi kortsua käyttää 😭
Täällä sama homma. Synnyttäessä onneksi ne piikit eivät ole kehittyneet. Tulppasin muoviputken pään kortsuksi. Loppi se se lasten teko.
Mun ukkoni on rahapuu. Kyllä kelpaa, ei tarvi hoitoja, kerran kuussa kostean illan ja aamulla taas lehdet jököttävät ihan tappeina ja pulleina.
Kesät se viihtyy ulkoilmassa ihan itsekseen, käyn vain silloin tällöin nyppimässä liuskaisia lehdyköitä käsilaukkuuni.
Vierailija kirjoitti:
Mun ukkoni on rahapuu. Kyllä kelpaa, ei tarvi hoitoja, kerran kuussa kostean illan ja aamulla taas lehdet jököttävät ihan tappeina ja pulleina.
Kesät se viihtyy ulkoilmassa ihan itsekseen, käyn vain silloin tällöin nyppimässä liuskaisia lehdyköitä käsilaukkuuni.
Antaisitko minulle muutaman liuskaisen lehdykän ruokkisin niitä hyvin. Maksan postituskulut.
Mitäs olet ihan itse sellaisen miehen valinnut.
Minun ukko on vehkapalmu ja siitä hyvä, että tyytyy vähään. Tuossa se töröttää puhumattomana, vettä naukkasee silloin tällöin, kesäisin reippaammin, mutta muuten niin mukava ja sopeutuva yksilö.
Kyllä minä avio-onnestani olen kiitollinen. 💟
Vierailija kirjoitti:
Hauska ketju ja hauskoja kommentteja, mutta tasa-arvon nimissä jäin miettimään, että olisiko ketju enää täällä, jos otsikko olisi ”vaimoni on narsissi” ja kommentit tyyliin ”kuoppaa maahan, pidä pimeässä komerossa ja katso keväällä mikä on tilanne” 😂
Poistoon olisi jo mennyt veikkaan mä…
Niinpä. Eläköön kaksoisstandardit.
Mieheni on aasinkorva. Tykkää istua kanssani lähellä ikkunaa. Entinen aasinorvani kuoli liialliseen juomiseen. Ihana tämä nyksä on niin nuori ja pystypäinen.
Missä miehesi on saanut sissikoulutuksen? Naarajärvelläkö?
Mun mies on osmankäämi. Viihtyy kosteissa tiloissa ja juo paljon. Ojanpientareilla elvistelee. No, itsepä valitsin. Aiempi oli poimulehti, voi miten nestettä kului. Keräsi suorastaan poimuihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun ei juo, mutta olisko vähän kuivahko tyyppi? Ei taida vitsit virrata, piikikäskin vielä... miten kestät ivan ja ironian?
Narsissit on ihania. Samoin orvokit
Vierailija kirjoitti:
Missä miehesi on saanut sissikoulutuksen? Naarajärvelläkö?
Mieheni aasinkorva ei päässyt sissikoulutukseen, vähän huono kuulo.
Puolisoni on Perseilevä Peikonlehti.
Ohjailen kasvuaan, että sovimme samaan olkkariin.
Sissos sentään jos on narcissos.
Vie ulos.
Jos kuitenkin haluaa säilyttää narsistin sisällä, kannattaa se siirtää yön ajaksi ulos tai viileään.
Ilmeisen näyttävä nainen siis!