Mitä teen? Huomasin että mieheni on narsissi!
Olen toki epäillyt sitä jo hetken aikaa. Voiko tällainen suhde kestää? Heitänkö sen pihalle??
Kommentit (498)
Narsissi on kukka. Tarkoitit varmaan narsisti?
Vierailija kirjoitti:
Narsissi on kukka. Tarkoitit varmaan narsisti?
En. Tarkoitin NAR-sissi. (Nuclei Armati Rivoluzionari = italialainen terroristijärjestö)
Ap
Okei. Siinä tapauksessa heittäisin pihalle.
Vaimoni on tulppaani, tai ainakin ihastunut siihen. Jätänkö?
Laita vähän lisää multaa, ettei sipuli näy, niin kyllä se siitä.
Käy floristin puheilla. Amaryllis on tähän aikaan vuodesta sekä näyttävämpi että väreihin sopivampi.
Tämäkin jo kymmenen vuotta vanha.
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin jo kymmenen vuotta vanha.
Nykypalstalta tällainen hauska aloitus olisikin poistunut jo muutaman viestin jälkeen.
Hyvin tyypillistä, että nykymies saattaa näyttää narsissilta vaikka ei välttämättä ole. Narsisseista on niin paljon artikkeleita lehdissä nykyään, varsinkin keväisin, että niitä narsissin piirteitä alkaa väkisinkin bongailla joka toisesta.
takavarikoi sen älypuhelin tai läppäri, niin sen ryhti paranee silmissä. Poista myös sohvat niin että se joutuu katseleen telkkuria lattianrajasta. Tämä saa niskan suoristumaan ja huomaat että se on sittenkin ihan vain tulppaani tai krookus.
Tässä ketjussa muuten näkee hyvin 10 vuotta sitten ollut mammailu ja nykyisin av :n eron. Tää oli ennen hauska ketju. Nykyisin harva ymmärtää huumoria ilman uhriutumista, politisointia tai avauksen haukkumista.
Lukekaa alusta ja jättäkää loppupää lukematta 😆
Narsisti on nykyajan haukkumissana, joka on korvannut homo-haukkumissanan. Kaverin ex alkoi eron jälkeen haukkumaan kaveriani kaikille narsistiksi ja kaikki jotka tunsivat kaverini tiesivät, että väite oli aivan perätön. Mutta epäilemättä joihinkin se meni täydestä.
Miehesi siis harrastaa kulttuurista omimista kukilta. Hävetköön. Canceloi se.
mun narsissin vei samalla kadulla asuva mummo. No, tarpeeseensa vei. Sama mummo vei naapurinrouvan pionin ja muiltakin on kadonnut kukkia.
Huvittavinta on, että mummo on hurskas uskovainen.
Miksi tämän ketjun otsikko keskittyy narsisseihin? Kapeakatseista!
Minulle krookuksena tulee turvaton olo, kun puhutaan kukkasipulien maahan panemisesta.
Millä oikeudella ne kukat, joiden sipuli ei tarvitse kylmäjaksoa, kehtaavat olla täällä ylimielisesti äänessä ja edes kehtaavat lausua ääneen sen että toisten kukkien kukkasipuli pannaan maahan??? Jotkut kukkasipulit kasvatetaan sitäpaitsi ruukussa.
Kaikki kukat saavat kukkia, miksi väitätte muuta? Kun ette mistään mitään tiedä, ymmärtäkää edes se, että krookuksia on syrjitty AINA vaikka olemme hienompia kuin pelargoniat, joiden ei tarvitsisi kukkia.
Pidä huoli ettei pääse kyykyttämään sinua, ole tarkkana. Osaavat kieroilla toisen oman tahtonsa alle
Vaimoni ei ole mikään ruusu, vaikka onkin piikikäs.
Ai.
Mun mies on orvokki.
Jätä se sika!