Mitä teen? Huomasin että mieheni on narsissi!
Olen toki epäillyt sitä jo hetken aikaa. Voiko tällainen suhde kestää? Heitänkö sen pihalle??
Kommentit (498)
Kyseessä on Kokoomuslainen kansan edustaja.nimeä mainitsematta..
Juu kyllä kotipossu on kiva. Jos nyt välillä vähän haisee tai käy naapurin puutarhassa, niin kyllä se narsissin voittaa
Mulla ei yksikään huonekasvi pysy hengissä.
Joten jos haluat vinkkejä, niin voin jakaa muutaman...
Mä tiedän kans yhden narsistin ja voin kokemuksesta sanoa että pysy kaukana. Suhde ei tule toimimaan koskaan. Jätä se.
Minulla on Saint Paulia, helppo hoitoinen ja kukkii lähes tautotta. Kastella pitää kerran viikossa viihtyvyyden takaamiseksi muttei se siihen kuole jos unohtaa, hiukan ehkä lehdet rypistyy. Viihtyy hieman happamassa maaperässä joten sekin takia varmaan kukoistaa eikä ole lähdössä mihinkään :)
Laita se keväällä pimeeseen viileään paikkaan (esim. kellari) niin eiköhän ala itämään ja sitte vaan maahan kasvamaan uutta vihreää vartta (toki tulee niitä mukuloitakin samalla)
NARSISSI!!!! hehe, tarkoitit varmaan narsisti, tykkäätkö muuten jouluruuvista?
Muista kastella säännöllisesti, ettei se kuivu.
Jos kaikki sun miehet on narsisseja, kandee miettiä sitäkin että olet itse se narsu. Velhon hihat.
Narsissihan on ihana keväinen mies. Voi sen melko huoletta ulos heittää, koska viihtyy hyvin pihallakin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jännittää taas kun ilmat lämpenee ja pitäis päästä mökille. Olen varma että narsissini odottaa jo minua siellä. Jätinhän hänet syksyllä sinne puheella että keväällä nähdään. Kylmä pitkä talvi välissä ja puput kimpussa, en kestä ajatella mitä kaikkea hän on saanut kokea.
Narsissimies tykkää niin paljon itsestään, etteivät edes puput halua iskeä sitä, joten kyl hän siellä odottaa ihan koskemattomana.
Parempi sekin kuin että mies olisi fa si sti.
Vierailija kirjoitti:
Helppoa sulla on, kun vertaa muhun...mun vaimo on kaktus!
Helppohan ne piikit on nyppiä pois, vai pelkäätkö reikiä?
Opettele tukkimaan, kyllä se siitä!
Kannattaa kyllä ainakin veteen laittaa