Mitä teen? Huomasin että mieheni on narsissi!
Olen toki epäillyt sitä jo hetken aikaa. Voiko tällainen suhde kestää? Heitänkö sen pihalle??
Kommentit (498)
Onpa muka hauskaa. Toivottavasti se uhkaa tappaa sut, niin tiedät mitä se voi olla. Nauretaan sitten yhdessä täällä sille. Mut oikeesti, hoitoon ääliö.
Onneksi olkoon! Narsissi on niin kaunis ja monivuotinen sipulikukka, joka leviää itsekseen piha-alueella. Nauti sen väristä joka kevät. Monilla muilla on se keskikesän rentunruusu.
SIllä on housut täynnä multaa vai.
...Ei muuta kuin mukulat multiin...niin koittaa kukkasellekin uusi kevät...
On kyllä kova kohtalo... Yleensä sitä huomaa vasta hoitokotivaiheessa, että puoliso on kasvi.
Liity narsissien uhrit face-ryhmään. Siellä on yhtä hupaa keskustelua. Diagnoosit tehdään tosta vain, omin floratietämyksin.
Ne tietää kaiken, eikä oo syyllisiä mihinkään, vaan uhreja. Narsissi valtasi mun kasvutilan, tilittää kedon kaunein kukkanen.
Pitääkä narsissimies heittää pihalle? Tietysti, nyt on ne ajat milloin se pitää kaivaa pihamaan multiin että nousee keväällä kukoistukseen.
Älä kastele liikaa! Narsissin sipulit ei kestä vettä.
Mutta jos tarkotat narsku eli narsisti, niin hui, tunsin sellaisen miehen ja se oli kamalaa, osasi manipuloida, syyllistää kaikesta, mm. Etten anna tarpeeksi huomioo! Mustis.
Mun oli pakko ottaa yhteys kolmanteen osapuoleen joka sai pelin poikki.
Yritä jaksaa, jos rakastat narsissias.
Jos sulla on stringit usein ja narsissillasi bmw, ei ole mitään syytä kuin rullata eteenpäin.
näiden aloitusten jälkeen kannattaa kyllä unohtaa koko touhu.
pst.kinuski ei kestänyt kun miesasiakkaan jättämisyritys lapinrinteessä (hki), pikku klanilan kulmalla kaikui tyhjään kortteliin ja sai mieheltäkin valtaisat naurunremakat takaisin. naikkosella ei juuri järjenkään valoa, ja pimeetä vielä. ei ihme että kaatuili muutenkin korttelikatujen pikaetapeilla.
Antaa kaikkien kukkien kukkia 🌷🌸🌹🌺🌻🌼💐💐
Mies istutti monta pussillista narsissin ja tulppaanin sipuleita. Lisää niitä joka syksy
Mitä teen, huomasin että myös Sanna on narsisti.
Minun miehelläni on piilossa tulppaani.