Maksatko tv-lupamaksun?
Tuli mieleen tosta yhdestä ketjusta, kun kaikki tuntuu katsovan vain netti-tv:tä, että omistatko telkkarin ja maksat sikakalliin luvan? Vai katsotko luvatta? Ja olkaa rehellisiä!
Aikoinaan olin pari kk ilman lupaa. Olin juuri eronnut ja erittäin huonossa taloudellisessa tilanteessa. Nykyään maksan, vaikka se nyppiikin.
Kommentit (25)
en maksa, eikä ole telkkariakaan enää. tyhmänä maksoin monta vuotta lupamaksua, ja katsoin telkkaria ehkä yhteensä yhden tunnin tänä aikana.
Vaikka kyllä veetuttaakin. Telkkaria katotaan maks. tunti viikossa, ja sekin Maikkaria. Joskus oli se mainos, kuinka tv-lupa on vain niin ja niin monta senttiä päivässä; minulle muodostuu kyllä aikamoinen tuntihinta käytöstä, jos kulutuksen mukaan summa jaetaan.
Jo vähävaraisena opiskelijana 20v sitten. Kuten edellä joku sanoi, niin kuuluu tehdä, jos tv on.
Täytyy myöntää että halveksin niitä, jotka tässäkin asiassa petkuttavat.
maksoin minäkin opiskelijana ollessa ja nyt hoitovapaalla ollessa. En kestäisi olla kotona jos koko aika pitäisi ajatella että milloin tarkastaja tulee ovelle kolkuttelemaan. Vaikka vituttaahan se maksaa mutta pieni hinta se on että pääsee eroon siitä stressistä. ;) Minä kun en osaisi valehdella tarkastajalle....
yleäkin tulee katsottua, lastenohjelmat ja urheilua. Vituttaa maksaa silti.