Löysin eilen miehen kännykästä videon
missä hän panee jotain naista (kuvattu maaliskuussa) Olen raskaana viikolla 38+1, ja esikonen on 1v8kk. Minulla on ollut pitkään tunne että kaikki ei ole ok, mutta olen ajatellut että johtuu minun hormooneista yms. Miehen heitän ulos kodistamme ja jatkan elämääni lasten kanssa!!!!! ikävä tilanne lapsille, itse kyllä pärjään paremmin ilman tätä sairasta paskiaista!
Kommentit (30)
kyllä melkoinen houdini, oikea tosi elämän fakiiri...jos meinaan onnistuu aktinsa videoimaan kännykällä...
Jos vaikka takaapäin jyystää, niin käsittääkseni sitä ei oo kauhean vaikeeta kuvata samalla..
ap; missäs asennossa se ukkokultas jyysti?
kyllä melkoinen houdini, oikea tosi elämän fakiiri...jos meinaan onnistuu aktinsa videoimaan kännykällä...
Ei siinä tartte olla Houdini eikä edes Harlin kun onnistuu kuvaamaan oman aktinsa esim. doggie asennossa.
Laita se video nettiin ja linkki tänne.
Mpeg, or it didn't happen..
Takaapäin mainittiinkin jo, myös jos nainen ratsastaa... Jne. Melkein missä asennossa vain, ellei nyt seiso käsillään.
Ja yhdelle kysyjälle tiedoksi, että monissa kännyköissä on hyvät videokamerat nykyään. Esim. omassa iPhonessani.
En tiedä mut pitäiskö sun säilyttää se video eroa varten??
Hanki muuten heti tukiverkostoa itelles ettet vaan jää yksin pikkuisten kanssa. Kun sitten joskus kattelet taas miestä niin katsokin tarkkaan!
mutta vielä niin, että molemmat osapuolet ovat selkeästi tunnistettavissa...
no voi luoja. ite mieheni kans joskus ollaan kuvattu kännykällä pätkiä rakastelustamme eikä siinä tosiaan tarvi olla mikään nero että saa molemmat videolle... HUOH. Ja jos ei muuten nii onhan se mies voinu panna eestä käsin ja kuvata naisen kasvoja, sit on vaihettu asentoa ja ups siinä vilahti miehenki kasvot samalla...
mutta kyllä ihan lusikastaki saa ihan hyvää pätkää, varsinki jos typykkäki on ollu avuliaana.
Tosin parasta ois jos vaikka toinen nainen ois sen kuvannu.. joo ja ois voinu vaihtaa naistaki välillä, nooh, nyt tais lähtee oma mielikuvitus lentoon.
Mulle ei muuten tekis mitään ongelmaa kuvata vaikka kaveria puuhissa.
mutta vielä niin, että molemmat osapuolet ovat selkeästi tunnistettavissa...
Voisin kuvitella, että ap on itsekin joskus "ollu sillee" kyseisen miehen kanssa, koska on hänen puolisonsa.
Ja itse ainakin voisin väittää jos kyse olisi mun miehestä, että vaikka videossa ei kasvoja näkyisikään, niin helpostihan sen miehen voi tunnistaa muutenkin.
varmaan on tota alakerran osastoa kuvattu myös, joten siitä ei o vaikea päätellä, jos miehensä tuntee...Samoin ääni harvoin on samanlainen toisella ihmisellä- ja tuskin ne tuossa videossa on aivan hiljaakaan olleet!
ja vaikka mies ei itse olisikaan videolla, niin on tosi erikoista siltikin, että on tollanen pätkä puhelimessaan.
teidän vastaukset saa teiät kuulostaan siltä, että harrastatte seksiä miehenne kanssa vain illalla pimeässä peiton alla, ettekä ole ikinä nähneet miestänne alasti.
Ja ei. kaikki miehet ei vaan tajua poistaa puhelimestaan ihan kaikkea siinä pelossa, että vaimo saattaa kytätä.
Jos vaikka takaapäin jyystää, niin käsittääkseni sitä ei oo kauhean vaikeeta kuvata samalla..