Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä oon niin ylpeä meidän perheestä

Vierailija
14.08.2011 |

Mulla on aivan ihanat lapset. Joista olen äärimmäisen ylpeä ihan omina itsenään. Kumpikaan ei harrasta mitään erityistä, mutta puuhailemme paljon perheenä kaikenlaista. Molemmat hoitavat koulun mallikkaasti, hyvää keskitasoa ilman paineita. Molemmilla on paljon kavereita ja ovat pidettyjä koulussa sekä aikuisten keskuudessa. Itsevarmoja ja luottavaisia, iloisia lapsia. Materiaa ei ole ylenmäärin, ollaan aika tiukoilla taloudellisesti, mutta meidän kotiin ovat aina kaverit tervetulleita ja paljon käyvvätkin. Olen vaan niin ylpeä meidän ihanasta perheestä. Mistä te olette ylpeitä perheestänne?

Kommentit (110)

Vierailija
21/110 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kaikki eivät olekaan sitä mieltä €ttä kympin oppilas olis aina se mallikansalainen :D

Vierailija
22/110 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kympin oppilas = ihana kiltti hyväsydäminen reilu ja rehti :D keksikää parempia satuja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/110 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai nyt lasteni kouluaikana luokan priimukset eivät koskaan olleet huonokäytöksisiä öykkäreitä, vaan pikemminkin hellyyttävän hyväkäytöksisiä, liiankin kilttejä ja empaattisia.

Sen sijaan ne vitosen oppilaat öykkäröivät ja riehuivat ja kiusasivat ja nimenomaan KATEUTTAAN.

On aivan liikuttavan naiivia kuvitella, että tyhmä ja saamaton=kiltti tai että rikas=ylpeä. Mistä ihmeen Topeliuksen taruista te näitä väitteitä kaivatte???

vässyköitä! Itse se vitosen kiusaajaoppilas, ikävä kyllä. Paransin kyllä tapani myöhemmin.

Vierailija
24/110 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en aina niihin hyviin puoliin muista kiinnittää huomiota, surullista kyllä. Olen ehkä vähän väsynyt. Heitä on kehuttu hyvistä käytöstavoista ja siitä, että osaavat kivasti jutella aikuisten kanssa. Lapset ovat vielä pieniä, joten tuohon koulumenestykseen en ota kantaa.

Vierailija
25/110 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai nyt lasteni kouluaikana luokan priimukset eivät koskaan olleet huonokäytöksisiä öykkäreitä, vaan pikemminkin hellyyttävän hyväkäytöksisiä, liiankin kilttejä ja empaattisia.

Sen sijaan ne vitosen oppilaat öykkäröivät ja riehuivat ja kiusasivat ja nimenomaan KATEUTTAAN.

On aivan liikuttavan naiivia kuvitella, että tyhmä ja saamaton=kiltti tai että rikas=ylpeä. Mistä ihmeen Topeliuksen taruista te näitä väitteitä kaivatte???

vässyköitä! Itse se vitosen kiusaajaoppilas, ikävä kyllä. Paransin kyllä tapani myöhemmin.

Vierailija
26/110 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen paremmin ja ylpeä olen koska ovat sosiaalisesti kyvykkäitä. Sitä olisivat varmasti vaikka koulu menisikin huonommin. Tärkeintä ei ole koulutus ura eikä älyn taso vaan se sydämen sivistys ja sillä ei ole mitään tekemistä älykyysosamäärän kanssa rakkaat palstasisaret! Itse en pidä tärkeimpänä koulumenestystä vaan ihan muita arvoja elämässä.

Vierailija
27/110 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 oppilaita kateuksissaan. Itse keskitason oppilas, ja muistan, miten parhaat oppilaat olivat rauhallisia ja mukavia, vähän liiankin nössöjä omasta mielestäni.

Vierailija
28/110 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 oppilaita kateuksissaan. Itse keskitason oppilas, ja muistan, miten parhaat oppilaat olivat rauhallisia ja mukavia, vähän liiankin nössöjä omasta mielestäni.

Vierailija
29/110 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pärjäävät koulussa. Mun pahimmat kiusaajat olivat pärjääjiä jotka ovat nykyään hyvissä asemissa yhteiskunnassa mutta yökkään joka kerta kun näen eräänkin naaman lehtien palstoilla. Opettajat pitivät hänestä juu paljonkin ei mun kiusaamiseeni kukaan aikuinen puuttunut.

Vierailija
30/110 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

herättää ajatuksia.

Vierailija
31/110 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenkä olis jos vaan kaikki sais olla semmoisia kuin on ja jokainen lapsi saisi kokea, että aikuinen löytää hänestä hienoja ja hyviä asioita...? Tämä arvottamisen tarve ihmisillä on ihan kamala. Kuitenkin jokainen pohjimmiltaan tarvitsisi vain sitä että hänestä pidetään sellaisena kuin on- ja silloin hän myös voisi löytää parhaat mahdolliset lahjansa ja parhaan mahdollisen elämäntien. Mutta eipäei. Täällä mammat tekee listoja hyvistä ja huonoista ja siinäpä se tärkein.. OIkeesti ootte ihan pihalla näiden arvottamistaulukoidenne kanssa, ja lapset kärsivät, kouluissa voidaan huonosti, ja miksi...? Koska aikuiset on tasan näin typeriä kuin tässä ketjussakin niin moni on. Toivottavasti kukaan ö-mappiin mapitettu ei ahdistuksissaan posauta teidän mussukoita tulevaisuudessa taivaan tuuliin. Ihminen ei näköjään vaan opi.

Vierailija
32/110 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kouluissa, kun lapsia ei kasvateta, ja tunneilla häiriköidään, tästä ollut paljon lehdistössä. Arvosanat laskevat ja oppilaat eivät tottele koulussa.

Minä olin hyvä oppilas ja eipä tarvinnut suorittaa hampaat irvessä, koulu oli helppoa minulle. Kiusannut ei ketään koulussa, ja siitä sain muuten diplominkin. En ole sitä tyyppiä, että olen kateellinen tai ilkeä. Moni kyllä haukkui hikkeksi tms. mutta kun en kommentoinut mitään, niin eivät jaksaneet kiusata :)

Vierailija
33/110 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

objektiivisesti vaan vänkyttää vaan omista kokemuksistaan. Tää maailma on täynnä erilaisia ihmisiä ja kokemuksia! Maailma on pullollan inhottavia lapsia ja aikuisia riippumatta yhtään siitä mikä on heidän älykkyysosamääränsä. Maailma on pullollaan salattua kiusaamista henkistä terroria jota muut ei huomaa. Maailma olis paljon parempi paikka jos kukin meistä oppisi arvostamaan enemmän sitä sielun sivistystä! olkaa ylpeitä lapsesta jos se osaa olla kiva ihminen ei niinkään siitä että se osaa matikkaa kympin arvoisesti. Maailmassa ei tärkeintä ole ura eikä status vaan se miten hyvä osaa olla muille!

Vierailija
34/110 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

objektiivisesti vaan vänkyttää vaan omista kokemuksistaan. Tää maailma on täynnä erilaisia ihmisiä ja kokemuksia! Maailma on pullollan inhottavia lapsia ja aikuisia riippumatta yhtään siitä mikä on heidän älykkyysosamääränsä. Maailma on pullollaan salattua kiusaamista henkistä terroria jota muut ei huomaa. Maailma olis paljon parempi paikka jos kukin meistä oppisi arvostamaan enemmän sitä sielun sivistystä! olkaa ylpeitä lapsesta jos se osaa olla kiva ihminen ei niinkään siitä että se osaa matikkaa kympin arvoisesti. Maailmassa ei tärkeintä ole ura eikä status vaan se miten hyvä osaa olla muille!

voi olla tosi ilkeä ja paha koulukiusaaja.

Vierailija
35/110 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi mennä :(

Vierailija
36/110 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nelosen oppilas voisi olla ilkeä mutta kivenkovaa joku väittää ettei kympin oppilas voi olla sitä. Mulla on koko lapsuuteni todisteena siitä että todellakin voi olla. Älykkyys ja ilkeys samassa ihmisessä on pahinta mitä voin kuvitella...

Vierailija
37/110 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nelosen oppilas voisi olla ilkeä mutta kivenkovaa joku väittää ettei kympin oppilas voi olla sitä. Mulla on koko lapsuuteni todisteena siitä että todellakin voi olla. Älykkyys ja ilkeys samassa ihmisessä on pahinta mitä voin kuvitella...

olla erilainen kokemus. Kuitenkin se on fakta, että

a) luokan häiriköillä on lähes aina huono todistus(käytös ja numerot

b) ja usein on niin, että luokan paras on usein myös käytökseltään esimerkillinen

Toki poikkeuksia on.

Vierailija
38/110 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se miten on muiden ihmisten kanssa. Älykäs ihminen osaa olla useinkin hyvin julma ja vielä siten ettei muut huomaa. Sen huomaa esim työelämässä hyvin.

Vierailija
39/110 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä on paljonkin.

Vierailija
40/110 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa muut huomioon ja toimii ryhmässä ja avuliaisuus jne.

Opettajana tiedän, että on hyvin yleistä ja ka 5,5:n oppilaalla on usein se käytös myös 5-7, ja tiedän senkin, että melkeinpä aina luokan parhaalla on se käytöskin hyvä 8-10.

Tämä on ihan tilastollinen fakta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän