Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä oon niin ylpeä meidän perheestä

Vierailija
14.08.2011 |

Mulla on aivan ihanat lapset. Joista olen äärimmäisen ylpeä ihan omina itsenään. Kumpikaan ei harrasta mitään erityistä, mutta puuhailemme paljon perheenä kaikenlaista. Molemmat hoitavat koulun mallikkaasti, hyvää keskitasoa ilman paineita. Molemmilla on paljon kavereita ja ovat pidettyjä koulussa sekä aikuisten keskuudessa. Itsevarmoja ja luottavaisia, iloisia lapsia. Materiaa ei ole ylenmäärin, ollaan aika tiukoilla taloudellisesti, mutta meidän kotiin ovat aina kaverit tervetulleita ja paljon käyvvätkin. Olen vaan niin ylpeä meidän ihanasta perheestä. Mistä te olette ylpeitä perheestänne?

Kommentit (110)

Vierailija
1/110 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden elämän tärkein asia on se miten usein oma lapsi saa kympin kokeesta ja miten usein sen paras kaveri ei saa :D todella säälittävää!

Vierailija
2/110 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin monille nykyajan vanhemmille se oma statuskin on niin tärkeä että lapsilta vaaditaan samaa. Keskitaso ei kelpaa pitää olla kaikessa parhaimmistoa mieluiten parempi kuin muut. Minusta se opettaa lapselle väärää ajatusmaailmaa. Inhottaisi opettaa omalle lapselle tuollaista suorituskeskeisyyttä.

helpolla. Pitäisikö silloin sitten vastailla väärin, ettei tyhmemmille ja kateellisille keskitason oppilaille tule paha mieli?

Itse suoritin kouluni liki lukematta ja arvosanat olivat 9-10.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/110 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei tule mieleen yhtäkään priimusoppilasta joka olisi ollut oikeasti empaattinen ja reilu kaveri. Uheimmiten he olivat niitä ylimielisimpiä jotka tosiaan tykkäsivät paistatella ihailussa ja olla porukan keskipisteenä pomottamassa.

Vierailija
4/110 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pitäisi kirjoittaa "luuseri", ei ole lukihäiriöinen, ei toki...

Vierailija
5/110 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun tai sun lapses kympeille :D kuule tiedoksi vaan että laskeudupa alas sieltä pilvilinnoistas! tää kuvastaa hyvin ajatusmaailmaa jossa muut ovat vain kateellisia kun minä olen niin hyvä, ihana ja ihan paras :D

Vierailija
6/110 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannustamme, mutta emme vaadi liikoja. Autamme läksyissä, jos lapsi haluaa jne. Olemme iloisia, että koulu menee hyvin, mutta ei se ole pääasia. Opettaja kertonut, että lapsi on kovin pidetty koulussa, koska on empaattinen ja usein sovittelee riitoja ja hyväksyy kaikenlaiset lapset kavereikseen ja on iloinen. Lapsella onkin paljon ystäviä. Luokalla oli koulukiusaaja, joka vaihtoi koulua, hän löi ja potki muita välkällä ja häiriköi tunneilla. Koulu meni tosi huonosti. Toivon, että hänkin löytää tasapainon elämäänsä.

Vierailija
7/110 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleen tosin olen sitä mieltä että ihminen jolla tarvetta tuollaiseen nimittelyyn ei ole empaattinen saati erityisen sosiaalisesti lahjakas :) Se kympin todistus ei todellakaan takaa kympin käytöstä!

Vierailija
8/110 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei tule mieleen yhtäkään priimusoppilasta joka olisi ollut oikeasti empaattinen ja reilu kaveri. Uheimmiten he olivat niitä ylimielisimpiä jotka tosiaan tykkäsivät paistatella ihailussa ja olla porukan keskipisteenä pomottamassa.

luokan paras oli mukava ja tunneilla antoi työrauhan. Oma ka oli 6,9-8,7 eli keskitasoa.

Vierailija
9/110 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvatkaa vaan millaista helvettiä oli elämä kun opettajatkin olivat täysin sokeita tämän luonnehäiriöisen suhteen.

Vierailija
10/110 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleen tosin olen sitä mieltä että ihminen jolla tarvetta tuollaiseen nimittelyyn ei ole empaattinen saati erityisen sosiaalisesti lahjakas :) Se kympin todistus ei todellakaan takaa kympin käytöstä!

paistaa kateus. Itse en ollut hyvä koulussa, mutta luokan parhaat olivat hiljaisia ja kilttejä, ihme mustamaalaamista, en tiedä onko kateutta vai mitä.

Vierailija
11/110 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulumenestykseltään heikko mutta IHANA tyttö. Ei koskaan kiusaa eikä jätä muita ulkopuolelle. Sielun sivistys tosiaan aivan eri juttu eikä sitä opita kirjoista. Toisilla on sitä toisilla ei eikä sillä ole mitään tekemistä älyn kanssa.

Vierailija
12/110 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne EI MITENKÄÄN kulje käsi kädessä. Valitan.

Vierailija
13/110 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että useinkin ne priimukset ovat kaikkea muuta kuin sosiaalisesti lahjakkaita tai empaattisia? Sehän on faktaa että useinkaan eivät ole! Lapsellista heti vetää kateuskortti esiin jos joku kertoo omista kokemuksistaan ja havainnoistaan. Vai olisko niin että täällä eräillä on vaan niin vaikeaa nähdä sitä ettei se oma mussukka kenties olekaan niin kaikin puolin täydellinen kuin yritetään sukulaisille uskotella?

Vierailija
14/110 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvatkaa vaan millaista helvettiä oli elämä kun opettajatkin olivat täysin sokeita tämän luonnehäiriöisen suhteen.

oli hiljaisia ja rauhallisia. Pahimmat koulukiusaajat poikia ja tyttöjä, joilla käytös huonoa ja koulu ei heitä kiinnostanut.

Juurihan oli Iltalehdessä, kun opettajat kertoivat, miten nykylapset ovat kurittomia, eivät tottele, käytös huonoa ja koulu ei kiinnosta. Tulee mieleen tästä ketjusta kateus. Nim.merkki itse seiskan oppilas!

Vierailija
15/110 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että useinkin ne priimukset ovat kaikkea muuta kuin sosiaalisesti lahjakkaita tai empaattisia? Sehän on faktaa että useinkaan eivät ole! Lapsellista heti vetää kateuskortti esiin jos joku kertoo omista kokemuksistaan ja havainnoistaan. Vai olisko niin että täällä eräillä on vaan niin vaikeaa nähdä sitä ettei se oma mussukka kenties olekaan niin kaikin puolin täydellinen kuin yritetään sukulaisille uskotella?

Useimmiten se luokan häirikkö(joka saa vitosia kokeista) on myös koulukiusaaja. Kaikki tarkkikset, missä olen ollut avustajana, ei siellä ollut yhtäkään kympin oppilasta...

Vierailija
16/110 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo mitähän syytä mulla olis olla kade kun oma lapsi pärjää erittäinkin hyvin koulussa? Olenpahan vaan huomannut että usein nämä ns menestyjät ovat niitä jotka mielellään päsmäröivät ja lyövät henkisesti heikompiaan. Niin se vaan on! Tähän ei ole olemassa mitään sääntöä vaan sanonpa vaan ettei se koulumenestys takaa sitä sydämen sivistystä ja se nyt vaan on ihan faktaa.

Vierailija
17/110 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai nyt lasteni kouluaikana luokan priimukset eivät koskaan olleet huonokäytöksisiä öykkäreitä, vaan pikemminkin hellyyttävän hyväkäytöksisiä, liiankin kilttejä ja empaattisia.

Sen sijaan ne vitosen oppilaat öykkäröivät ja riehuivat ja kiusasivat ja nimenomaan KATEUTTAAN.

On aivan liikuttavan naiivia kuvitella, että tyhmä ja saamaton=kiltti tai että rikas=ylpeä. Mistä ihmeen Topeliuksen taruista te näitä väitteitä kaivatte???

Vierailija
18/110 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kateellinen ajojahtisi. Itse olin 10 oppilas koulussa, myös käytös. Ketään en koskaan kiusannut, moni piti minua kivana kaverina, joskin olin aika ujo.

Vierailija
19/110 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman opettajan kultaoppilaan takia joiden tekemisiin ei kukaan puuttunut kun olivat niin hyviä koulussa :( se henkinen julmuus oli jotain sanoinkuvaamatonta. Toki oli sit muitakin kiusaajia mutta on kyllä paskapuhetta väittää että se menestyjä olis aina se kiltti ihana herranenkeli!

Vierailija
20/110 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai nyt lasteni kouluaikana luokan priimukset eivät koskaan olleet huonokäytöksisiä öykkäreitä, vaan pikemminkin hellyyttävän hyväkäytöksisiä, liiankin kilttejä ja empaattisia.

Sen sijaan ne vitosen oppilaat öykkäröivät ja riehuivat ja kiusasivat ja nimenomaan KATEUTTAAN.

On aivan liikuttavan naiivia kuvitella, että tyhmä ja saamaton=kiltti tai että rikas=ylpeä. Mistä ihmeen Topeliuksen taruista te näitä väitteitä kaivatte???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän