Mieheni oli esitellyt tänään yh-naisystävänsä lapselleni
Meillä on harkinta-aika menossa. Lapseni ovat jo kerran tavanneet ohimennen sen akan(anoppini ja tämä yh-äiti ovat ystäviä, anoppihan tässä on ollut primus motorina...).
Tänään tyttäreni kertoi olleensa isänsä kanssa eräässä paikassa, ja kas kun siellä oli tämä "Sannakin" tyttönsä kanssa.
Vittu että vituttaa niin sairaasti! Kyllä se taitaa pitää paikkansa, että ei miehet osaa olla yksin yhtään, edellisestä suhteesta vaan suoraan seuraavaan. 15 v mekin oltiin yhdessä...
Mulla edelleen paljon tunteita, siksi olen mustasukkainen ja loukattu.
Kommentit (69)
Ymmärrän täysin että toi sattuu ja ihan hemmetisti!
Tuntuu varmaan että sydän revitään irti rinnasta ja sen päälle hypitään ja syljetään.
Mä voin kuvitella sen tuskan, sun miehesi, sun lapsien isä jättää sut ja sitten vaihtaa toiseen ja vie TEIDÄN lapset sen luokse.. Kuulostaa kamalalta.
Mut jätettiin yksin lapsen kanssa kaksi vuotta sitten. Se tuska ja mustasukkaisuus mikä mun sisällä velloi.. Jos mieheni olisi tehnyt tuon saman, mä olisin varmaan kuollut sisältä.
Nytkään en ole pystynyt ihastumaan kehenkään sen jälkeen, mutta olen jo onnellinen enkä haluaisi häntä takaisin.
Luulen etten pysty ihastumaan koska sydämeni on siltä osin rikki, eikä sitä voi korjata.
mun eksä vaihtoi mut 10 v yhdessäolon jälkeen uuteen (tosin hänessä ei ollut miestä kertoa sitä silloin), ja mulle vahvistui epäilys naisystävästä kun lapset kertoivat tavanneensa isin uuden tyttöystävän. Eipä eksällä ollut pokkaa kertoa edes mulle etukäteen, että esittelee lapsille.
Lapseni alkavat vasta nyt KAHDEN VUODEN jälkeen hahmottaa, mitä ero heille oikeasti merkitsee. Mutta ei ole kuin pari viikkoa siitä, kun viisivuotiaani sanoi, miten kivaa olisi kun asuisimme vanhemmat ja lapset vanhassa kodissa kaikki yhdessä.
Monet etenevät uusissa suhteissaan mielestäni ihan älyttömän nopeasti. Parissa kuukaudessa muutetaan yhteen ja sitten on jo isän uuden puolelta ja äidin uuden puolelta uusia sisarpuolia. Paikkakunta ja koulut, päiväkodit muuttuvat. Koti vaihtuu. Kyllä siinä lasten pää on melkoisen pyörällä!
myötätunnosta! Lämmittää kovasti!
Sain äsken tietää tyttäreltäni, että naisella onkin kaksi lasta, ja itse asiassa kyse on mieheni vanhasta 15 vuoden takaisesta hoidosta, joka joutui silloin väistymään, koska mieheni valitsi minut. Mieheni ei ollut silloin tästä naisesta kovin kiinnostunut, nainen soitteli vuosikausia silloin tällöin kunnes minä pistin pelin lopullisesti poikki.
Ilmeisesti jotain jäi heiltä kesken....
Eikös tässä ollut kyse vain lasten parhaasta, ei sun fiiliksistä...
Missä vaiheessa meistä kasvaa niin vanhoja ettemme tarvitse myötätuntoa?
Me olemme ihmisiä ja meillä on tunteet. Jokainen meistä kaipaa rakkautta, ymmärrystä ja myötätuntoa ym...
Ei vaan pelkästään lapset, myös me aikuiset tarvitsemme.. Se vaan menee niin.
Valitettavasti. Voi kun olisimmekin niin vahvoja ettemme tarvisi..
ettei uutta esitellä ennen kuin ero on selvä ja kulunut vähän aikaa.
Niin, muistakaahan tämä rakkaat mammat, kun tapaatte työpaikan pirskeissä sen kadonneen sielunkumppanin, jonka kanssa kemiat pelasivat heti ja "jokin sanoi klik", eikä arki entisen miehen kanssa tuntunut enää miltään. Räpistelitte pitkään tätä ihanaa tunnetta vastaan, mutta ei, pakko oli tehdä kypsän naisen harkittu ratkaisu ja ottaa ero siitä siasta, joka ei teitä ymmärtänyt. Nyt ovat lapsetkin onnellisia, kun äiti on onnellinen. Lapsetkin kiljuivat riemusta, kun isi lähti kodista ja äidin uusi päätähuimaava ihana sydämen valittu tuli kotiin uudeksi isiksi.
Eikö näin, pidetään mielessä tämä?
miehet ovat niin idiootteja, että eivät osaa ajatella asiaa lapsen kannalta. Mutta sitä en ymmärrä, että jotkut naisetkin ovat yhtä idiootteja. Onkohan heissä tavallaista enemmän testosteronia vai mikä kromosomihäiriö heillä mahtaa olla?
veikkaan surkeaa itsetuntoa josta syystä on halu polkea toisia naisia ja ajatella et miehet on jotain joiden suosio nostaa sun arvoa ja siitä sitten tulee kiksit kun "voittaa" jonkun toisen naisen. Koska täyspäinen nainen ymmärtää jotain mm. rakkaudesta, ymmärtää kunnioittaa toisten välejä, ei nosta itseään väheksymällä toista, ja ymmärtää ennen kaikkea lasten etua joka menee aikuisten tunnesotkujen edelle- ja tajuaa väistyä sivuun kun sen nyxän ja hänen exän lasten asiat on kyseessä. Mut ei näitä täyspäiviä naisia näytä joka oksalla istuvan. Pöyristyttävää on tässä ketjussa myös se kuinka ap;n tunteita halveksitaan. viidentoista vuoden ihmissuhde on kova juttu, jonka päättyminen kestää tunnetasolla pitkään. mikäli ei ole täysin tunnevammainen. Ja minkäs tunteilleen voi- on lohdutonta menettää joku jota rakastaa.
ei saa esitellä 6 kk lapsille ketään ja sen jälkeen aikuisen, sinkku-miehen on hyväksytettävä naisystävänsä eksällään.
muistaakseni juuri esim. Arajärvi puhuu vuodesta eli vuoden ajan lapselle tulisi antaa rauha sopeutua eroon ja vasta vuoden jälkeen tuoda elämään vanhempien uusia kumppaneita.
tyttö oli 5v ja poika 12v, kun tapasin heidät ensimmäisen kerran. Halimme ja pusimme miehen kanssa lastenkin läsnäollessa (ei mitään kiihkeää mutta sellaista mitä ydinperheissäkin lasten nähden). Tyttö totesi iloisella äänellä: "Isi on onnellinen kun me ollaan kaikki kullat tässä!" ja poika oli sanonut isälleen, että on kiva tulla isin luo, kun meillä ollaan niin ystävällisiä toisille ja isi ja Millakin halii toisiaan. Ja muistellut, miten isi ja äiti usrin riiteli tai puhui kurjalla äänellä toisilleen.