Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni oli esitellyt tänään yh-naisystävänsä lapselleni

Vierailija
14.08.2011 |

Meillä on harkinta-aika menossa. Lapseni ovat jo kerran tavanneet ohimennen sen akan(anoppini ja tämä yh-äiti ovat ystäviä, anoppihan tässä on ollut primus motorina...).

Tänään tyttäreni kertoi olleensa isänsä kanssa eräässä paikassa, ja kas kun siellä oli tämä "Sannakin" tyttönsä kanssa.

Vittu että vituttaa niin sairaasti! Kyllä se taitaa pitää paikkansa, että ei miehet osaa olla yksin yhtään, edellisestä suhteesta vaan suoraan seuraavaan. 15 v mekin oltiin yhdessä...

Mulla edelleen paljon tunteita, siksi olen mustasukkainen ja loukattu.

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerroin vastaavan tarinani jo aiemmin. Meillä oli riitaa viimeisen vuoden aikana ja paljon vastoinkäymisiä ja isoja juttuja tapahtunut. Pyysin eksääni lukemattomia kertoja pariterapiaan. Ei suostunut. Hän sanoi, että pystymme niin hyvin puhumaan toisillemme!

Ja kuitenkaan hän ei kertonut mulle todellisista ajatuksistaan ja tunteistaan. Sen sijaan väitti työhuoliksi ja välillä sanoi, että kiitos että en ota itseeni hänen kiukuttelujaan... Eksäni pelkäsi minun tunnereaktioita eikä osaa käsitellä omiakaan tunteitaan.

En saanut myöskään järkeviä selityksiä. Hän ei myöntänyt, että hänellä oli toinen vaikka niin aavistelin ja se olikin totuus. Juuri tällainen raukkamainen käytös on aiheuttanut minussa katkeruutta, josta on vaikea päästä eroon. Siitä pääsee kuitenkin vähitellen. Minulle vertaistuki netin ja eroseminaarin muodossa ovat auttaneet.

Elämä voi olla hyvää, jopa parempaa eron jälkeen. Sure surusi ja käsittele ero, sillä teet suuren palveluksen itsellesi ja lapsille. Yleensä, kun vanhemmat ovat päässet eron yli, lapset uskaltavat alkaa käsitellä eroa.

Olen ihan varma, että eksäni ei voi ikuisesti paeta ongelmiaan ja tunteitaan. Joskus ne on kohdattava, vaikka sitten eläkkeellä tai sitten hänet pysäyttää joku muu asia.

Vierailija
22/69 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia ne naisetkin on miehiä kohtaan.

Vierailija
24/69 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole henkilökohtainen loukkaus eksälle, josta tuli yhteis/yksinhuoltaja.

Vierailija
25/69 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän lapsi ole teidän yhteinen, myös exäsi lapsi.

Ja miksi sanot häntä akaksi?

Kasva aikuiseksi!

Vierailija
26/69 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja esitellä kaksi rakkaimpaansa toisilleen? Olet kamalan mustasukkainen.

Vierailija
27/69 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi mustasukkainen. Voisin repiä siltä akalta silmät päästä. Kuten myös mieheltäni.

Kiitos sille joka lähetti voimia! Tuntuu ihan sairaan pahalta. Ero ei ole edes virallisesti vielä selvä ja uusi on jo katsottuna....miehet on vaan niin &%/&%¤n heikkoja...

Vierailija
28/69 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

halii vierasta naista/miestä.

Vierailija
29/69 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä se lapsillekin voi olla aika kurjaa, jos isä lennosta vaihtaa äidin uuteen rakkaaseen.

Vierailija
30/69 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran pitäisi olla kunnioitusta omia lapsiaan ja entistä puolisoa kohtaan että malttaisi odottaa. Liian paljon on nähty tapauksia, jossa lapsi ei edes vielä kunnolla ole sisäistänyt eroa (jos ovat molemmat vanhemmatkaan) ja jo jommalla kummalla on uusi ihminen kuvioissa. Sitten jos uusi suhde onkin lyhyt tai suhteita on pahimmillaan useita lyheyssä ajassa, on aika tökeröä esitellä kaikki uudet "siipat" lapsille viikon tuntemisen jälkeen..

Malttia toivoisin aikuisten elämään.

Vierailija
31/69 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi nyt vähän olla järkeä että antaa lasten ensin totutella vanhempiin eri osoitteissa. Kyllä se uusi nainen siellä odottaa, jos näin on tarkoitettu. Niin itsekästä! Luulisi sen toisen naisen edes tajuavan jos on lapsia itsellä. Tai anopin.

Ihan hyvin voit olla mustasukkainen ja tuntea itsesi loukatuksi. Mies on selvästi melko itsekäs. Voimia!

Vierailija
32/69 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuden naisensa kanssa. Josta en siis tiennyt mitään ennen eroilmoitusta.

Nyt kova kädenvääntö lasten tapaamisista, kun minä en ole niin kovin innoissani siitä, että eroshokissa oleville lapsille esitellään saman tien isin uusi.

Haluan siis ehdottamasti, että mies tapaa lapsiaan, mutta jonkilainen sopeutumisaika heille pitäisi suoda ennen uusien ihmisten tuomista kuvioon.

Nyt olen jo pitkälti hävinnyt taistelun, sillä mies ei ottanut kuuleviin korviinsa mitään vaihtoehtoja.

En ole edes mustasukkainen, mutta kyllä silti vituttaa tämä kuvio ja aikuisten ihmisten tolkuton itsekkyys. Elämme varsinaista minä-minä-aikakautta.

Vierailija
33/69 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

fiksu kun suostuu tapaamaan noin pian lapsesi.

Luulisi, että olisi jotain oppinut omasta kokemuksestaan ja osaisi asettua jos ei sinun niin pienen lapsesi asemaan. Aikuiset osaavat olla melko pöllöjä.

Vierailija
34/69 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuden esittelyä lapsille ei suositella ennen kuin ero on selvä ja jonkin aikaa kulunut

ap, ajan kanssa se helpottaa!

Vierailija
35/69 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsilla "uusi äiti" ja "uusi sisko", lennossa vaihdettu

ja minä olen kuulemma mustasukkainen hullu akka

Vierailija
36/69 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex-mies päätti järkyttää lasten maailmankuvaa oikein kunnolla. Ihan samalla tavalla. Minä en ole mustasukkainen hullu akka, vaan olen saanut kuulla olevani katkera akka, koska uskalsin olla eri mieltä aikataulun nopeudesta.

Vierailija
37/69 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

'hullu' tai 'psykoosissa', jos mulla on ainuttakaan eriävää mielipidettä (= omaa mielipidettä) eroasioiden hoitamisesta

t. 15

Vierailija
38/69 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saa esitellä 6 kk lapsille ketään ja sen jälkeen aikuisen, sinkku-miehen on hyväksytettävä naisystävänsä eksällään.

Vierailija
39/69 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei uutta esitellä ennen kuin ero on selvä ja kulunut vähän aikaa.

Vierailija
40/69 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahaltahan tuo tuntuu, sekä ap:n että lasten puolesta. En ihan ymmärrä näitä ilkeitä "kierrä veistä haavassa" -kommentteja. Kuka tahansa voisi kuvitella ko. tilanteen omalle kohdalleen. Todella ajattelematonta mieheltä, lasta pitäisi ajatella ensin. Tsemppiä ap:lle. Aika auttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan