Voiko häihin mennä pitkät hiukset auki?
Minulla on hieman hartioiden alapuolelle ylettyvät pitkät hiukset, voinko jättää ne auki vai pitääkö kyhätä jonkin sortin nuttura häihin? Siis vieraana olen.
Kommentit (12)
Tartteeko hiusten olla kiinni jos on hautajaiset tai konfirmaatio?
Sen verran tiedän että paljaat olkapäät pitäisi kirkossa peittää, välillä ihmetyttää miksi morsiammet on alttarilla esittelemässä rintojaan Jumalalle..
minusta ovat kuitenkin ihan ok, jos ovat kammatut ja ehkä jollain aineella siloitellut (ellet ole onnekas, ja hiuksesi ovat luonnostaan kiiltävänsileät)
häitä edeltävänä iltana??? :DD hyvähän se toisaalta on jos ei ole muuta tekemistä :D
Tartteeko hiusten olla kiinni jos on hautajaiset tai konfirmaatio?
Sen verran tiedän että paljaat olkapäät pitäisi kirkossa peittää, välillä ihmetyttää miksi morsiammet on alttarilla esittelemässä rintojaan Jumalalle..
Jos on hipahtava "kesäheinä"tyyli, hiukset auki sopii, tosin jotenkin koristeltuna ehkä (kukka hiuksissa tms.). Jos juhlavampi asu, laittaisin hiukset kiinni edes osittain - muuten kokonaisuus ei välttämättä ole yhteinäinen.
mutta kyllä mun mielestä juhliin kuuluu pukeutumisen lisäksi myös juhlakampaus...
Niin, kato alttari ei ole kaikille pyhä paikka!
Rinnat ja olkapäät kuuluu peittää alttarilla, sinä moukka!
Vaikka sunhan ne on rintasi.. Silti nolannut itsesi! ;)
4
Niin, kato alttari ei ole kaikille pyhä paikka!
Rinnat ja olkapäät kuuluu peittää alttarilla, sinä moukka!Vaikka sunhan ne on rintasi.. Silti nolannut itsesi! ;)
4
ja menen huomenna naimisiin. Hiukset ajattelin jättää auki, joten ainakin minusta on ok. :)