Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei kukaan laihtunut sano, että harmittaa kun laihduin? Vaikka kehuivat lihava oloaan hyväksi!

Vierailija
12.08.2011 |

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut saman, ja olin ihan shokissa siitä että muille mun laihtuminen oli niin big deal. Pahoitin siitä oikeasti mieleni, sillä olen itse viihtynyt lihaisampanakin ja oikeasti pidin itseäni jopa kauniina, mutta laihtumisen hehkutus tosiaan toi esiin sen, kuinka hirveänä mua oli pidetty. Nyt onkin sitten kiva elää tämän tiedon kanssa, kun olen raskauksien myötä onnistunut lihomaan kilot takaisin korkojen kera... Ihmiset ovat hyvin hiljaa painoasioista, myös ne laihtumista aiemmin hehkuttaneet... voin kuitenkin lähes kuulla heidän ajatuksensa nyt, kun tiedän mitä tiedän. :/

mutta harmittaa mihin totuuteen silmäni avautuivat sen jälkeen. Olin luullut kaiken olevan ihan ok ja laihduttavani ihan vain itseäni varten, mutta laihduttuani 10 kg kaikki muuttui. En ollut ikinä tajunnut miten paljon lievä ylipainoni (BMI-rajojen mukaan olin aloittaessani 4 kg ylipainoinen) olikin kanssa ihmisiä vaivannut. Yhtäkkiä ihmiset jotka olin tuntenut jo vuosikaudet käyttäytyivät aivan eri tavalla minua kohtaan. Ennestään tutut miehet lähentelivät, naiset hehkuttivat ylisanoin. Ja mä kun olin luullut olevani ihan ok aiemminkin...

Välillä kävi mielessä että olisinko sittenkin ollut paremmalla mielin jos en olisi laihduttanut. En silti halua lihoa, nyt kun tiedän mitä tiedän. Ja paskamaisinta tässä on, että mä olen jo alkanut lihoa niitä kertaalleen menetettyjä kiloja takaisin - ja nyt tiedän mitä se muulle maailmalle tarkoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi