Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies eroaa! Nyt vihdoinkin me saamme toisemme!

Vierailija
12.08.2011 |

Minulla on ollut suhde pomooni jo pikku jouluista 2009. Olemme useampien eri vaiheiden jälkeen tulleet siihen tulokseen, että meidät on tarkoitettu toisillemme. Hän lähettää tänään eropaperinsa eteenpäin ja muuttaa luokseni. Hänen vaimonsa ja kaksi lasta saavat omakseen heidän talonsa ja me muutamme asumaan meille.

Olen niin onnellinen. Olen toki pahoillani, että jouduin rikkomaan avioliiton sen takia, että löysin naimisissa olevan miehen, mutta meidät on tarkoitettu yhteen. Olemme toistemme puuttuvat palat ja sielunkumppanit. Hän on minulle se ainoa oikea ja toisinpäin. Menemme kihloihin jouluna ja sen jälkeen minusta tulee Rouva varmasti hyvin pian. En ole ikinä ollut näin onnellinen ja rakastunut. Olen 36-vuotias ja haluan lapsiakin pian! Toivottavasti mieskin haluaa mahdollisimman pian. Kiitos, että sain kertoa. Tähän asti kaikki on ollut niin hys, hys ja salaista, nyt voimme kulkea yhdessä ja rakastaa toisiamme ikuisesti.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pyrskähti kahvit ruudulle.

ap

Vierailija
42/54 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli uusi suttura, eikä jaksanut panna molempia koko ajan: toista illalla kotona ja toista ruokiksella töissä ja sitten se vaimo sekosi, kun tajusi tilanteen!!!

Näin se menee.

nimim. ex-vaimo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla sen kummoisempaa kuin muillakaan?

Saat myös aina pelätä josko saat maistaa omaa lääkettäsi joskus. Mieshän on päässyt jo tuohon vieraan makuun.

Nii tai totta puhut petturit on tarkoitettu yhteen! Tuplapettureita olette nyt!!

Vierailija
44/54 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelee aina ja kaikesta. Varmaan juuri kertoo kaikille, että minä en ole ihan "terve" ja mitä kaikkea pahaa minä olen tehnyt.

Tuskin puhut mun miehestäni (kohta siis ex)hän ei ole missään pomona, mutta mistä tiedät ettet ole tavannut toista samanlaista? Kuinka lapsellinen on ihminen joka uskoo miehen tarinan sellaisenaan ????

Sitten kun olet kovassa kiireessä hankkiutunut Rouvaksi totuus alkaa valjeta.

Toivottavasti näin ei ole, mutta en usko että siitä seuraa mitään hyvää kun mies hyppää suoraan rikkomastaan perheestä sun kanssa kimppaan.

t paljon nähnyt realisti

Vierailija
45/54 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muita vierailijoita täällä! Hammastikkukin lensi suusta:)

Vierailija
46/54 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita rakastuneita hömppiä, jotka uskoo kaiken mitä mies satuilee. Sanon kyllä suorat sanat aina niille hömpille. Oma sukulaiseni suurin paskiainen ja naisten SUUUUUri rakkaus!

Sitäpaitsi joku syyhän siihen et vaimolla pää pipi. Oisko miehestä johtuva? Ainakaan miehellä ei näytä olevan taitoa/halua olla lasten tukena pipiä äitiä vastaan. Hyppää vaan seuraavaan sänkyyn ja hömppä levittää juttua pipistä äidistä. Ikivanha satu!

Vierailija
47/54 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittemmin hänellekin selvisi, että mies valehteli.

Vierailija
48/54 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun provot ovat ainakin menneet läpi ja aiheuttaneet melkoisia kirjoitusvyöryjä ja tappeluja. Ne ovat olleet niin hyviä, ettei niitä ole edes epäilty provoiksi ;)

Ennen täällä oli hyviä provoja/trolleja, miksei enää?

Vierailija
49/54 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on jo klassikko, se päästä pipi vaimo. Toinen on, että olemme eroamassa juuri. Kolmas, että liittomme on kuollut ja on pystyssä vain lasten takia. Neljäs on, ettei meillä ole ollut seksiä kuukausiin/vuosiin/miesmuistiin.

Eikö se kännykällä miehensä narauttanut myös näitä juttuja lukenut miehensä kujerrelleen jollekin naiselle panotoiveissaan?

Vierailija
50/54 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehän saavat pitää molemmat vanhemmat, pääsevät eroon riitaisasta perheestä ja kuolleesta liitosta ja pääsevät näkemään kuinka heidän isänsä on aidosti onnellinen. Ei sairas ydinperhe ole ratkaisu siihen, että heillä on hyvä olla! Lasten äiti ei ole ihan terve päästään!

ap

mies on jo kerran pettänyt vaimoaan. Sulla voi olla sama "ruusuinen" tulevaisuus edessä. Miehen työpaikalle tulee uusi naistyöntekijä, joka on sua ihanampi ja mies lähtee taas uuden mukaan, entinen (eli sinä) osoittautuu päästään vialliseksi, joten pakkohan sellaisesta on eroon päästä. Onnea vaan matkaan, sitä sä todella tarvitset!

Vierailija
51/54 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tutkittu juttu että kun kerran eroaa, niin riski erota jälleen uudestaan on suurempi.

Vierailija
52/54 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteista, jotka ovat alkaneet toisen avioliiton aikana, eivät kestä. Näistä liitoista taisi kariutua noin 60-70%. Ennuste on siis aika heikko. Arki tulee vastaa kaikissa suhteissa ja ruoho harvemmin on sitten oikeasti vihreämpää aidan toisella puolella.

Vierailija
53/54 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites rouva voi? :)

Vierailija
54/54 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi onnistua .Tai olla onnistumatta.Siis se teidän yhteiselo,mutta arjessa se suhde vasta mitataan.