Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies eroaa! Nyt vihdoinkin me saamme toisemme!

Vierailija
12.08.2011 |

Minulla on ollut suhde pomooni jo pikku jouluista 2009. Olemme useampien eri vaiheiden jälkeen tulleet siihen tulokseen, että meidät on tarkoitettu toisillemme. Hän lähettää tänään eropaperinsa eteenpäin ja muuttaa luokseni. Hänen vaimonsa ja kaksi lasta saavat omakseen heidän talonsa ja me muutamme asumaan meille.

Olen niin onnellinen. Olen toki pahoillani, että jouduin rikkomaan avioliiton sen takia, että löysin naimisissa olevan miehen, mutta meidät on tarkoitettu yhteen. Olemme toistemme puuttuvat palat ja sielunkumppanit. Hän on minulle se ainoa oikea ja toisinpäin. Menemme kihloihin jouluna ja sen jälkeen minusta tulee Rouva varmasti hyvin pian. En ole ikinä ollut näin onnellinen ja rakastunut. Olen 36-vuotias ja haluan lapsiakin pian! Toivottavasti mieskin haluaa mahdollisimman pian. Kiitos, että sain kertoa. Tähän asti kaikki on ollut niin hys, hys ja salaista, nyt voimme kulkea yhdessä ja rakastaa toisiamme ikuisesti.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehän saavat pitää molemmat vanhemmat, pääsevät eroon riitaisasta perheestä ja kuolleesta liitosta ja pääsevät näkemään kuinka heidän isänsä on aidosti onnellinen. Ei sairas ydinperhe ole ratkaisu siihen, että heillä on hyvä olla! Lasten äiti ei ole ihan terve päästään!

ap

Eli he muuttavat isänsä mukana luoksesi uuteen onneen? Ja äiti saa levätä riitaisan liiton ynnä lastenkasvatuksen paineista ja olla hyvä äiti aina tapaamisviikonloppuina ja lomilla? Niin lapset saavat kaksi onnellista vanhempaa ja isä onnellisena ja päästään terveempänä voi kanssasi huolehtia pääasiassa heidän hyvinvoinnistaan. Ja sinäkin saat jo lapsia valmiina, kun niitä niin kovin toivot. Kaikki ovat onnellisia.

Vierailija
22/54 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vanha akkakin jo olet lapsia hankkimaan. Osta koira.

Toivottaa ikätoveri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei lapsia oikeasti kiinnosta isän tai äidin uusi onni, heitä kiinnostaa pitää ydinperhe ehjänä kaikkein mieluiten. ja sen sinä rikoit.

Vierailija
24/54 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"lasten äiti ei ole ihan terve päästään"? Oletko sinä ap tehnyt analyysin, vai mistä niin päättelet? Minunkin mieheni huutelee ympäriinsä, kuinka minä olen hullu, vaikka itse tutkii laukkuni, salakuuntelee ja tekee minulle laskuja, minkä ehtii. Toivottavasti joku "rakastuu" tuohon ääliöön ja korjaa sen omakseen.

Vierailija
25/54 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sulla on maha pömpöllä, pomo palkkaa jo uutta ihanaa alaista, ja niin se ruletti pyörii.

Vierailija
26/54 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole koskaan "terveitä päästään" :)) Paljon on avohoitopotilaita liikkeellä.

Vierailija
27/54 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se pomo pian uuden pikkup**n löytää =)))

Vierailija
28/54 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä antaa toivoa kun itsekin on samassa tilanteessa! Hyvää kannattaa odottaa

Vierailija
29/54 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän ne miehet tuppaa existään sanomaan, siis että ovat päästään vialla. Mun ex on sanonut musta niin ja myöskin kaikista niistä naisista, joita sillä on mun jälkeen ollu =D

Eihän se oikeesti oo mitään muuta kun, keino saada oma peli puhtaaksi ja toimimaton parisuhde naisen syyksi!

Uskonpa että ne miehenkin "pääviat" tulee vielä esiin!

Vierailija
30/54 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosiaan ikävää, että ne parhaat miehet on aina varattuja, mutta ne ottaa jotka saa, muut joutuu tyytymään rippeisiin.

Vierailija
31/54 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hullua, että aina, kun satun lukemaan vauva.fi sivuilta näitä keskusteluita, ap on kirjoittamassa elämästään ja AINA on eri tilanne.

Viime viikolla luin, että olet 5 lapsen yksinhuoltaja. Tilitit, kuinka miehesi lähti toisen naisen perään.

Seuraavaksi luin eri ketjussa, kuinka olit löytäny jonku juopon miehen ja mietit, pitäiskö sun luottaa siihen, vaikka se huutaa kuin hullu.

Nyt sitte tämä! :D Ihan uskomaton satutäti taidat olla....

Mutta viihdettähän tämä on lukea näitä sun tarinoita ja katsoa, kuinka saat ihmiset provosoimalla villiintymään.

Vierailija
32/54 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina uskovat kaiken, mitä nämä äijät avioliitoistaan kertovat.

Mm. "meidän liitto on ollut jo kuollut pitkään" , "ollaan yhdessä vain lasten kanssa", "meillä on jo ero käynnissä" ja sitten se paras vedätys "meillä ei ole ollut seksiä pitkään aikaan". Kaikki vanhoja klassikoita.

Yksi mies kertoi tarinoita siitä, että vaimo on kauhea pirttihirmu ja hän raukka täysin tossun alla. Totuus olikin sitten ihan toinen:mies paljastui varsinaiseksi kotiterroristiksi, joka huusi lapsilleen koko ajan.

Vierailija
33/54 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin perinteinen juttu niin tehtiin mun äitistäkin sairas,kun isä löysi 20 vuotta nuoremman....

Vierailija
34/54 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä? Toivottavasti mieskin haluaa lapsia pian?!? Eikö asiasta ole keskusteltu jo valmiiksi? Tulee ikä niin pian vastaan, ettet ehdi enää etsiä uutta työpaikkaa ja pokata uutta pomoa isukiksi, jos tämä nykyinen ei haluakaan uutta lapsikatrasta!

Vierailija
35/54 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että emme rakastuisi ja hänen liittonsa ajautuisi karille, mutta emme voineet sille mitään, että rakkaus silti voitti. Ei ole helppoa olla samassa työpaikassa ja taistella sitä vastaan. Olemme yhdessä itkeneetkin sitä, että tässä käy näin.

Nyt kun päätökset on tehty ja eksäkin on jo vähän rauhoittunut, eikä enää valvo ikkunani alla huudellen törkeyksiä - minä ja mieheni aiomme olla onnellisia! Ikuisesti.

Sanokaa mitä sanotte! Rakkaus voitti.

ap

Vierailija
36/54 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjä mies, aina pettäjä. Ei se luonteeltaan mihinkään muutu. Kun saatte ne kakarat ja kehtaat naputtaa jostain jokapäiväisestä asiasta niin sinä olet jatkossa se sekopäinen pirttihirmu, mitä haukutaan uudelle uhkealle konttorirotalle...

Että onnea vaan! Älä kuvittele itsestäsi liikoja.

Vierailija
37/54 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hullua, että aina, kun satun lukemaan vauva.fi sivuilta näitä keskusteluita, ap on kirjoittamassa elämästään ja AINA on eri tilanne.

Viime viikolla luin, että olet 5 lapsen yksinhuoltaja. Tilitit, kuinka miehesi lähti toisen naisen perään.

Seuraavaksi luin eri ketjussa, kuinka olit löytäny jonku juopon miehen ja mietit, pitäiskö sun luottaa siihen, vaikka se huutaa kuin hullu.

Mutta viihdettähän tämä on lukea näitä sun tarinoita ja katsoa, kuinka saat ihmiset provosoimalla villiintymään.

amatöörit vois pysyä pois täältä, tai edes opetella tavoille.

Vierailija
38/54 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

amatöörit vois pysyä pois täältä, tai edes opetella tavoille.

Vierailija
39/54 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjä mies, aina pettäjä. Ei se luonteeltaan mihinkään muutu. Kun saatte ne kakarat ja kehtaat naputtaa jostain jokapäiväisestä asiasta niin sinä olet jatkossa se sekopäinen pirttihirmu, mitä haukutaan uudelle uhkealle konttorirotalle...

Että onnea vaan! Älä kuvittele itsestäsi liikoja.

mutta ei nämä tän kaltaiset hattarapäät sitä tajua.ovat olevinaan niin ihania. yöks.

trollina tämä on aika tylsä ja loppuun puhki mennyt.

Vierailija
40/54 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että emme rakastuisi ja hänen liittonsa ajautuisi karille, mutta emme voineet sille mitään, että rakkaus silti voitti. Rakkaus voitti. ap

Mut eikös se liitto ollut kuollut ja vaimo pipi päästään? Miksi taistelittekaan vastaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä