Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en tule löytämään elämäni miestä.

Vierailija
11.08.2011 |

Ne on jo varattu! Netin kautta en ole löytänyt yhtään hyvää yli 30v miestä. Tai sit jos on löytänyt niin ei vastaa mulle. Eli oon kyllä menettänyt toivoni. Mä oon aika visuaalinen, en voi mitään. Ja sit kun näen kuvan ja siinä maukka perusjamppa niin kiinnostus lopahtaa. Baareihin ei ole seuraa täällä jne.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sit jos on löytänyt niin ei vastaa mulle. Eli oon kyllä menettänyt toivoni. Mä oon aika visuaalinen, en voi mitään. Ja sit kun näen kuvan ja siinä maukka perusjamppa niin kiinnostus lopahtaa.

Visualisti my ass. Liian pinnallisten kuuluukin jäädä yksin.

Vierailija
42/60 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olet tyytyväinen, että ylipäätään saat miehen!

Jotenkin vaan tuntuu, että nätti ja itsestään huolehtiva nainen joutuu tyytymään huonomman tasoiseen mieheen, missä vika?

Mikä ihme saa jotkut naiset luulemaan, että ovat jotenkin niin paljon miehiä ihmeellisempiä?!

Ehkä miehille ei riitäkään enää se, että nainen on vain nätti, jospa ne vaativat jo nykyään enemmän.

Niin se on, että vaikka kuinka olisi nätti naama, mutta muuten joku asia pielessä, ei naama riitä. Esim. yksi entinen työkaverini sotki raha-asiansa pahanpäiväisesti ja ihmettelee, että miehet juoksee karkuun, kun paljastuu kaikki velat ja ulosotot. Hänellä ei ole exänsä kanssa lapsia, joten lapset olisi olleet iso hidastus löytää seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran lapsiakin on, niin pakosti joku mies on jo kertaalleen löydetty. Mitä te oikein haluatte? Meitä on paljon sinkkunaisia, jotka ei olla kertaakaan oltu vielä edes avoliitossa ja lapsiakaan ei löydy. Etteköhän te ole oman kierroksenne jo tehneet!

Elikkä sinkku slangia.

eronnut:älä koske äläkä haaveile uudesta suhteesta!

elämäntapa sinkku: nämä on kierroksessa aina valittava ensin ennen eronneita!

Kuule elämä ei mene aina niinku strömsössä ei näköjään edes sulla!

Mikä ihmeen kiire sitten on hakea miehiä treffipalstoilta jne.? Kyllä mä hyvin ymmärrän, ettei sinkkumiehelle yh ole se houkuttelevin vaihtoehto. Pitää olla realistinen.

Vierailija
44/60 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja haukutaan oikein urakalla! Ehkä mun kriteerit on kovat mutta kyseessä mulla ois koko elämän kestävä rakkaus ei mikään parin vuoden seurustelu. Ehkä se riittää joillekin. Ja joo, ihminen kasvaa ja kehittyy vuosien myötä. Odotan samaa myös mieheltä ettei mikään 15v ikäisen tasolla ole. Mutta jos puhutaan kestävästä rakkaudesta niin musta siihen tarvitaan itselle kaikin puolin sopiva paketti. Hyvä jos te laskette rimaa ja hyväksytte ne huonommat miehet ite en.

ap

Vierailija
45/60 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä ketjussa harmaahiirulaiseksi. Voihan se olla että heillä on sitä älliä sitten enemmän kuin mulla. Ja se on ollut se valintakriteeri mihin mies kiinnittänyt huomiota.

Mutta huomaan että mua kohtaan on tässä ketjussa kyllä monet jo hyökänneet piikit pystyssä.

ap

Vierailija
46/60 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja haukutaan oikein urakalla! Ehkä mun kriteerit on kovat mutta kyseessä mulla ois koko elämän kestävä rakkaus ei mikään parin vuoden seurustelu. Ehkä se riittää joillekin. Ja joo, ihminen kasvaa ja kehittyy vuosien myötä. Odotan samaa myös mieheltä ettei mikään 15v ikäisen tasolla ole. Mutta jos puhutaan kestävästä rakkaudesta niin musta siihen tarvitaan itselle kaikin puolin sopiva paketti. Hyvä jos te laskette rimaa ja hyväksytte ne huonommat miehet ite en.

ap

Elämästäsi teet vaikeaa kun liian hyvää tavoittelet etkä hyväksy toisia vikoineen. Ihan vaan ystävän vinkkinä. Vaikka tuskin tuota perinpohiin ymmärrät.

Vierailija
47/60 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Elämästäsi teet vaikeaa kun liian hyvää tavoittelet etkä hyväksy toisia vikoineen. Ihan vaan ystävän vinkkinä. Vaikka tuskin tuota perinpohiin ymmärrät.

Kun niille löytyy näköjään pilvin piemein tästäkin ketjusta ottajia! Sinä näköjään mukaan lukien.

ap

Vierailija
48/60 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja MINÄ tiedän mistä puhun...

Olin kuusi vuotta yh-äitinä ja olin ihan varma, että loppuelämä menee myös yksin. No, sitten sattumalta tapasin baarissa ehkä sen elämäni miehen :). Ikää minulla siis 39-v.

Miehen vaatteissa oli parantamisen varaa. Ei muuta, kuin houkuttelin hänet ostoksille ja voih, nyt on NIIN komea mies. Oli komea jo ennen ostoksiakin, mutta nyt on syötävän ihana. Huomaan, että muutkin naiset kyttäävät minun saalistani ;). Että älä katso liikaa niitä vaatteita, ne on vaihdettavissa,jos mies siis on toimeentuleva :D.

Vierailija
49/60 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tsäkä sulla tosin oon ite aika ronkeli, kait mulla erikoinen miesmaku kun tykkään toimisto hemmoista jotka pukeutuu hyvin ja on vaan sellaisia söpöjä. Joidenkin mielestä ehkä nörttejä mut ei nörttejä. En innostu lihaskimpuista. =)

Mulla vaan aina se että se kenestä ite kiinnostuisin ei kiinnostu musta kuin seksissä. Ja päinvastoin. Eka mies oli virhe enkait muuten tässä olisi. Ei ollut komea joten toinen voisi olla!! Ihan ekan kokemuksen jälkeen.Tosin uskollinen!!

ap

Vierailija
50/60 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on miespuolinen ystävä. Tosi mukava ja kunnollinen onkin.

Vinkuu ihan samaa kuin sä, ap. "En tule löytämään elämäni naista. Netin kautta en ole löytänyt yhtään hyvää yli 30 v. naista. Eli oon kyllä menettänyt toivoni. Kun näen kuvan ja siinä 100-kilonen keiju niin kiinnostus lopahtaa."

Typeriä olette. KUVAN perusteella tyrmäätte. Olen sanonut tämän ystävällenikin ja myöntää toki itsekin, että on ehkä pinnallinen. Mutta mieluummin ottais vaikka kauniin venakon kohta kuin ei niin kauniin, mutta saatanan mukavan suomalaisen naisen.

:O

Siinäpähän olette yksin ja itkette ittenne uneen. Voi voi. Ei tipu empatioita.

Vierailija
51/60 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on miespuolinen ystävä. Tosi mukava ja kunnollinen onkin.

Vinkuu ihan samaa kuin sä, ap. "En tule löytämään elämäni naista. Netin kautta en ole löytänyt yhtään hyvää yli 30 v. naista. Eli oon kyllä menettänyt toivoni. Kun näen kuvan ja siinä 100-kilonen keiju niin kiinnostus lopahtaa."

Typeriä olette. KUVAN perusteella tyrmäätte. Olen sanonut tämän ystävällenikin ja myöntää toki itsekin, että on ehkä pinnallinen. Mutta mieluummin ottais vaikka kauniin venakon kohta kuin ei niin kauniin, mutta saatanan mukavan suomalaisen naisen.

:O

Siinäpähän olette yksin ja itkette ittenne uneen. Voi voi. Ei tipu empatioita.

Millainen sun mies on ja millainen itse olet?

Kyllä niitäkin on jotka löytää sen unelmien kumppanin vaikka ei tingikään mistään. Tietty pieniä vikoja kaikilla jotka myöhemmin paljastuu mutta jos alussa jo sellai että voi p.....olo

ap

Vierailija
52/60 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei se kumppani yleensä vaihtamalla parane, jos nuorena on hyvän löytänyt..

Sitten vanhemmalla iällä kannattaa tosiaan miettiä niitä kriteerejään, eli onko mieluummin ilman, jos ei sitä prinssiä enää kuulu. Meitä on moneen lähtöön. Toiset läheisriippuvaisina takertuvat ja toisille ei kelpaa mikään ;)

Vierailija
53/60 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on miespuolinen ystävä. Tosi mukava ja kunnollinen onkin. Vinkuu ihan samaa kuin sä, ap. "En tule löytämään elämäni naista. Netin kautta en ole löytänyt yhtään hyvää yli 30 v. naista. Eli oon kyllä menettänyt toivoni. Kun näen kuvan ja siinä 100-kilonen keiju niin kiinnostus lopahtaa." Typeriä olette. KUVAN perusteella tyrmäätte. Olen sanonut tämän ystävällenikin ja myöntää toki itsekin, että on ehkä pinnallinen. Mutta mieluummin ottais vaikka kauniin venakon kohta kuin ei niin kauniin, mutta saatanan mukavan suomalaisen naisen. :O Siinäpähän olette yksin ja itkette ittenne uneen. Voi voi. Ei tipu empatioita.

Millainen sun mies on ja millainen itse olet? Kyllä niitäkin on jotka löytää sen unelmien kumppanin vaikka ei tingikään mistään. Tietty pieniä vikoja kaikilla jotka myöhemmin paljastuu mutta jos alussa jo sellai että voi p.....olo ap

Mun mies on sellainen moottoripyöräilijän näköinen palomies-portsari. Minä ihan tavallinen tuplahoitsu. En ikinä olisi mieheeni ihastunut ulkonäön puolesta, mutta tutustuttiin kavereina chatin kautta ja ystävystyttiin ja sitten kuvat vaihdettiin. Tosin sillä ei ollut enää siinä vaiheessa paljoakaan merkitystä minkä näköinen ihminen oli, koska olimme toisiimme kiintyneet juttujen ja maailmankatsomuksen perusteella.

Siksi en voi käsittää tuollaista kuva-ei-miellytä-asennetta. Etenkin jos itse on tavallinen. Ja tämä miespuolinen ystäväni on muuten sanonut minulle, että minunlaisen naisen huolisi kyllä, vaikka onkin selkeästi painokammoinen pösilö. Olen sitä kovin ihmetellyt, mutta kaipa se kauniskasvoinen pullukka menisi sitten hänellä(kin). Mutta kyllä rajusti deletoi naisia ulkonäön perusteella. Se ei kyrsisi, jos jättäisi sitten valittamattakin. Joku kuva kun ei kerro mitään. Luonnossa joku ihminen on hirvittävän paljon seksikkäämpi, komeampi, namumpi, eroottisempi, kauniimpi, sensuellimpi, nätimpi ja mitä kaikkea impiä vielä?

Mutta ei sitä tajua tämä mun ystäväkään, miksi siis sinäkään.

Vierailija
54/60 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaan aina se että se kenestä ite kiinnostuisin ei kiinnostu musta kuin seksissä. Ja päinvastoin.

Tämän selkeämpää tunnusmerkkiä ei olekaan. Usein miehen näkökulmasta "alempitasoinen" nainen on panon arvoinen, mutta ei sitoutumisen.

Vierailija
55/60 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain ne tulevat puolisot aina tavataan. Kouluissa, työpaikoilla, harrastuksissa, ystävien ja tuttavien kautta. Jotkut jopa netin kautta, ettei siinä mitään ihmeellistä.

Ja rimaa voi todella tiputtaa. Maailma on täynnä niitä pareja, jotka "paremman" puutteessa tapasivat sen ensimmäisen kerran toisensa.

Vierailija
56/60 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaan aina se että se kenestä ite kiinnostuisin ei kiinnostu musta kuin seksissä. Ja päinvastoin.

Tämän selkeämpää tunnusmerkkiä ei olekaan. Usein miehen näkökulmasta "alempitasoinen" nainen on panon arvoinen, mutta ei sitoutumisen.

Eli älkää pliis sanoko niille tyttärillenne että ootte kauniita ja mukavia ja saatte hyvän miehen! Koska se ei pidä paikkansa. Sanokaa totuus ja millä tasolla he oikeasti ovat! Mulle koko elämä sanottu et oon nätti ja paskat en ookaan sit ja paska luonne ja en fiksukaan. et silleen.....teen palveluksen nyt teille. Älkää kehuko niitä! Varsinkaan äidit! Niin ja isätkään ei kannata pitää tyttäriä kauniina.

ap

Vierailija
57/60 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli älkää pliis sanoko niille tyttärillenne että ootte kauniita ja mukavia ja saatte hyvän miehen! Koska se ei pidä paikkansa. Sanokaa totuus ja millä tasolla he oikeasti ovat! Mulle koko elämä sanottu et oon nätti ja paskat en ookaan sit ja ap

Kyllä isänä sanon tyttärelleni kuinka nätti ja ihana hän on, kun se kauneus on pitkälti katsojan silmissä :) Ei pidä aloittaa tuollaista tasojen määrittelyä vaan mennä reippaasti elämässään eteenpäin iloineen ja suruineen, niin kyllä se kumppani vastaan tulee. Jos ei heti, niin pitää sitä pystyä omillaankin toimeen tulemaan, ni jossain vaiheessa lykästää.

Vierailija
58/60 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli älkää pliis sanoko niille tyttärillenne että ootte kauniita ja mukavia ja saatte hyvän miehen! Koska se ei pidä paikkansa. [itkua ja draamaa poistettu tästä]

ap

Sanokaa ihmeessä! Sanokaa lisäksi että ovat kohtuullisen nuoria kun yrittävät sitouttaa miehen. Miehet kun toisella kierroksella usein vaihtavat nuorempaan ja tämä ei lisää ikääntyneiden naisten mahdollisuuksia saada omaa unelmakumppania, vaikka vientiä olisikin ollut silloin parikymppisenä, kauniina ja mukavana.

Onnea miehen etsintään!

Vierailija
59/60 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella hyvännäköinen, tumma, pitkä, lihaksikas, urheilullinen ja hyväpalkkaisessa työssä oleva aviomies. Siltikään, meillä ei ole hyvä avioliitto, vaikka hyvä isä hän onkin. Hellyttä ja seksiä ei ole, kohtelee minua aika huonosti, haukkuu jne. Itsekin olen hoikka, nätti, urheilullinen jne, että ulkonäöllisesti kohdataan (ettei nyt joku väitä, että komea mieheni ei harrasta seksiä kanssani, koska olen suohirviö ;)).

Ei ne söpötkään siis aina ole niitä elämänne miehiä.

Vierailija
60/60 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella hyvännäköinen, tumma, pitkä, lihaksikas, urheilullinen ja hyväpalkkaisessa työssä oleva aviomies. Siltikään, meillä ei ole hyvä avioliitto, vaikka hyvä isä hän onkin. Hellyttä ja seksiä ei ole, kohtelee minua aika huonosti, haukkuu jne. Itsekin olen hoikka, nätti, urheilullinen jne, että ulkonäöllisesti kohdataan (ettei nyt joku väitä, että komea mieheni ei harrasta seksiä kanssani, koska olen suohirviö ;)).

Ei ne söpötkään siis aina ole niitä elämänne miehiä.

Joo ei ne söpötkään hyviä ole mutta jos on ei söpö, huonopalkkainen ja vielä haukkuu riidoissa niin sitten asiat on huonosti.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi