Eikö Karina ja Klara olleetkaan ainoat lapset ?
Kun on kaksi muutakin Kari Kivilahden kuolinilmoituksissa? Onko Kaarina toinen vaimo?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
"Päivääkään en vaihtaisi pois". Itse varmasti vaihtaisin pois ainakin päivän jona puolisoni raahaa minua hiuksista pitkin portaikkoa ja pienet lapset itkevät vieressä. Ja tämä kaikki on täysin selvästi dokumentoitu, mm. Iltasanomat julkaisi tapauksesta aikanaan jutun koska se meni oikeuteen asti. Eikä suinkaan ollut ainoa väkivaltakohtaus. Mutta kai luksusrouvan elämäntyylistä täytyy jotain sitten maksaakin.
Suomessa tuota tapahtuu naisille työväenluokkaisissa, keski- ja yläluokkaisissa perheissä. Valitettavasti.
Naisparat ja tyttöparat.
Vierailija kirjoitti:
Sisaria? Veljiä?
Sisar on jo kuollut. Sisaren lapsia ei ole mainittu nimeltä kuolinilmoituksessa.
Taitaa olla lapset edellisestä liitosta
Klara Kivilahti on syntynyt 1977, ja Karina on nuorempi. Joten on hyvin mahdollista, että 80-vuotias Kari oli ollut aiemmin naimisissa. 73-vuotias Kaarina on myös ollut aiemmin naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
"Päivääkään en vaihtaisi pois". Itse varmasti vaihtaisin pois ainakin päivän jona puolisoni raahaa minua hiuksista pitkin portaikkoa ja pienet lapset itkevät vieressä. Ja tämä kaikki on täysin selvästi dokumentoitu, mm. Iltasanomat julkaisi tapauksesta aikanaan jutun koska se meni oikeuteen asti. Eikä suinkaan ollut ainoa väkivaltakohtaus. Mutta kai luksusrouvan elämäntyylistä täytyy jotain sitten maksaakin.
Tuon ilmoituksen (ja varsinkin runon) voi lukea kyllä monella tavalla:
Kaik’ on niin hiljaa mun ympärilläin
Kaik’ on niin hellää ja hyvää
Kukat suuret mun aukeavat sydämessäin
ja tuoksuvat rauhaa syvää.
Että onko tuo nykytilannetta kuvastava runo. Nyt on kaikki hellää ja hyvää. Nyt on rauha syvä.
Kaunis runo kaikenkaikkiaan mutta jos vertaa tuon aikaisemman kirjoittajan tietoihin (itselläni ei ole tuosta tietoa) niin runosta tulee pakosti monimerkityksellinen.
- Kari kosi minua viikon tuntemisen jälkeen. Kaikki olivat varmoja, että suhteemme kestää korkeintaan puoli vuotta. Suhde on voinut hyvin, kun olen toiminut mieheni palvelijana. Olen luonteeltani palvelija, Kaarina kertoi Seiskalle Mionetto Proseccon järjestämässä tilaisuudessa.
Timmissä kunnossa oleva Kaarina huolehtii miehensä ruokavaliosta.
- Olen tarkka siitä, mitä Kari laittaa suusta alas, kun minä taas syön lihapiirakoita. Lisäksi rakastan perunaa. En ole salaatti-ihminen, Kaarina kertoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisaria? Veljiä?
Sisar on jo kuollut. Sisaren lapsia ei ole mainittu nimeltä kuolinilmoituksessa.
Oliko hänen sisarensa joku julkisuudessa tunnettu henkilö?
1970/luvulla lentoemännän työ oli monen unelma-ammatti. Erityisesti, jos pääsi työskentelemään ensimmäisessä luokassa, jossa pääsi tapaamaan varakkaita liikemiehiä.
Näin Kaarina K myös on miehensä tavannut. Mies taisi silloin olla tahollaan naimisissa.
Boutique Kaarina K:n omistaa hänen miehensä yritys.
Nyt Kaarina Kivilahti on kaikkien yritysten tj
Noi on lapsia edellisestä liitosta ja pojalla on isänsä toinen nimi
Ei ole mitään helvettejä, jossa väkivaltaiset saisivat kostonsa. Voimme vain vältellä heitä elämämme ajan.
Jokaisen naisen kannattaa opetella ammatti, jolla elättää itsensä. Eikä totuttautua tarpeettoman korkeaan elintasoon. Mieluummin pieni vapaus kuin suuri vankila.
Mitään väkivaltaa ei tarvi sietää.
Olenko kuullut väärin, mutta ovatko nämä "seurapiirikaunottaret" ja vihreiden ex-kansanedustaja Vartia serkkuja keskenään?
Kummallista, että näitten nykytoimittajien mielestä kaikkien julkkisten ihan tavalliset ja normikuolinilmoituksetkin ovat aina vähintään "koskettavia".
No mitkä olivat Kari Kivilahden aikaisemman liiton lasten nimet, saivat kuitenkin osuuden perinnöstä joka jaettiin lasten kesken. Entinen vaimo toki saa lakiosuuden miehensä perinnöstä mutta suoriksi osuuden saajiksi on merkitty Kari Kivilahden neljä lasta.
Jani Spetke kirjoitti:
No mitkä olivat Kari Kivilahden aikaisemman liiton lasten nimet, saivat kuitenkin osuuden perinnöstä joka jaettiin lasten kesken. Entinen vaimo toki saa lakiosuuden miehensä perinnöstä mutta suoriksi osuuden saajiksi on merkitty Kari Kivilahden neljä lasta.
Ei vaimo mitään lakiosuutta saa, hän saa avio-oikeuden perusteella puolet yhteenlasketusta omaisuudesta. Ja toinen puolisko menee perintönä neljälle lapselle jokaiselle saman verran.
Ilmeisesti seurapiirirouva on ollut pettynyt kun ei saakaan lakiosaansa enempää - sitä se "rakkaus" on...
Oli vain 2 tytärtä.