Mä en tule löytämään elämäni miestä.
Ne on jo varattu! Netin kautta en ole löytänyt yhtään hyvää yli 30v miestä. Tai sit jos on löytänyt niin ei vastaa mulle. Eli oon kyllä menettänyt toivoni. Mä oon aika visuaalinen, en voi mitään. Ja sit kun näen kuvan ja siinä maukka perusjamppa niin kiinnostus lopahtaa. Baareihin ei ole seuraa täällä jne.
Kommentit (60)
Silloin kun eli taiteilijaelämää, niin rahaa ei hirmusti ollut. Kyllä on sitten palkkatyön myötä hankkinut puvut ja pikkutakit ihan itse. Parturiin kyllä painostin, mutta vastaavasti mies sanoo mieleipiteensä mun hiuksista ja kuunetelen sitä ( ei koskaana punaista väriä saa laittaa) :-9
Minulla on erosta vasta vuosi. Voin ymmärtää, että useiden vuosien jälkeen haluaa muutosta. Et todellakaan kuulu siihen kastiin, joille voi sanoa, että hanki koira.
Av:n suurin harhaluulo on, että nainen tarvitsee miehen ollakseen onnellinen. Minä olen onnellisempi nyt, eronneena ja yksin, kuin koskaan pitkän avioliiton aikana. Eikä miehessä mitään vikaa ollut. Pointti vain on se, etten avioliitossa ollut löytänyt sitä iloa ja onnea, minkä kriisin kautta opin löytämään.
Mä ymmärrän apn tuskan aivan täydellisesti, sillä ajattelen ihan samoin. Mutta ei se sulje sitä pois, etteikö olisi onnellinen yksinkin. Mäkin oon onnellinen itseni kanssa, tykkään musta ja mun elämä on ihanaa. Mutta mä olen ollut sinkkuna jo kahdeksan vuotta ja todellakin kaipaan läheisyyttä ja parisuhdetta. Eikä se ole sen merkki, että olisi jotenkin vajavainen tai ei osaisi olla yksin! Tuota diipadaapaa sä voit jauhaa niille, jotka heti eron jälkeen haikailee ihan ketä tahansa vierelleen, ne tyypit ei osaa olla yksin. Mutta me, jotka ollaan oltu jo vuosikausia yksin, ei kuuluta tuohon samaan kastiin. Argh. Ärsyttää.
Minun sinkku vuodet tuli teini-ikään ja ei siinä mitään. Minäkuva ei ole siitä kiinni, kompporomissiin en tyydy, enkä rimaa laske ja etsimällä ei löydä.
Niin ja kyllä minusta itsestään huolehtiva on jonkun "tasoinen" niin vai korjatkaa jos olen väärässä. Mutta netissä on luihuja, kaljuja, ylilihavia tai muuten oitoja ja tai sitten seksinhakijoita. Sitten jos yksi hyvä ja potentiaalinen on jolle minä laitan viestiä niin ei kuulu mitään. Eli taidan lopettaa tuohon, kyllä ne parhaat on jo varattu 20v ikäisenä. Ja en mä mitään mister finlandia etsi. Sellainen mun mielestä söpö vaan. =) Vaatetuksen voisin sit uusiakin. Niitä söpöjä vapaita vaan harvassa kun ne huonommat yleensä dumpataan ja söpöistä pidetään kynsin ja hampain kiinni. Mikä tietty fiksuakin. Ja ei kaikki tietty ulkonäöstä kiinni. Pitää olla järkeäkin päässä edes jonkun verran. Baarissa tulee ihan söpöjäkin joskus iskemään mutta sitten ne haluaa vaan sitä seksiä. Niin ja nykyään ei ole sitä seuraa baareihin. ap
Olin avioeron jälkeen seitsemän piiiitkää vuotta yksin, kun pidin riman korkealla. Päätin, etten tyydy puolikkaisiin. Vaikka olisi kuinka pinnallista, en olisi koskaan voinut täysin arvostaa miestä, joka tekee tekstareissa tms. alkeellisia kielioppivirheitä (esim. mamma loma, esi liina jne.). Koska olen kielellisesti lahjakas, tavallaan "vaadin" sellaista myös kumppaniltani. Minun olisi varmasti ollut vaikea seurustella miehen kanssa, joka katsoo vain Hollowood-moskaa ja lukee vain sarjakuvia. Eli kyllä minulla tietty "taso" on ja oli. Jos ei toista kunnioita, ei myöskään rakasta ja heh - siihenhän se eka liitto kaatui. Kunnioituksen puutteeseen - minun puoleltani.
Nykyinen aviomieheni löytyi etsimättä sattumalta.
ulkomailta??Kattele ulkomaisia treffipalstoja tai lähe lomalle esim jenkkeihin.Sielä tarjontaa yllinkyllin
Minun sinkku vuodet tuli teini-ikään ja ei siinä mitään. Minäkuva ei ole siitä kiinni, kompporomissiin en tyydy, enkä rimaa laske ja etsimällä ei löydä.
Niin ja kyllä minusta itsestään huolehtiva on jonkun "tasoinen" niin vai korjatkaa jos olen väärässä. Mutta netissä on luihuja, kaljuja, ylilihavia tai muuten oitoja ja tai sitten seksinhakijoita. Sitten jos yksi hyvä ja potentiaalinen on jolle minä laitan viestiä niin ei kuulu mitään. Eli taidan lopettaa tuohon, kyllä ne parhaat on jo varattu 20v ikäisenä. Ja en mä mitään mister finlandia etsi. Sellainen mun mielestä söpö vaan. =) Vaatetuksen voisin sit uusiakin. Niitä söpöjä vapaita vaan harvassa kun ne huonommat yleensä dumpataan ja söpöistä pidetään kynsin ja hampain kiinni. Mikä tietty fiksuakin. Ja ei kaikki tietty ulkonäöstä kiinni. Pitää olla järkeäkin päässä edes jonkun verran. Baarissa tulee ihan söpöjäkin joskus iskemään mutta sitten ne haluaa vaan sitä seksiä. Niin ja nykyään ei ole sitä seuraa baareihin. ap
Olin avioeron jälkeen seitsemän piiiitkää vuotta yksin, kun pidin riman korkealla. Päätin, etten tyydy puolikkaisiin. Vaikka olisi kuinka pinnallista, en olisi koskaan voinut täysin arvostaa miestä, joka tekee tekstareissa tms. alkeellisia kielioppivirheitä (esim. mamma loma, esi liina jne.). Koska olen kielellisesti lahjakas, tavallaan "vaadin" sellaista myös kumppaniltani. Minun olisi varmasti ollut vaikea seurustella miehen kanssa, joka katsoo vain Hollowood-moskaa ja lukee vain sarjakuvia. Eli kyllä minulla tietty "taso" on ja oli. Jos ei toista kunnioita, ei myöskään rakasta ja heh - siihenhän se eka liitto kaatui. Kunnioituksen puutteeseen - minun puoleltani.
Nykyinen aviomieheni löytyi etsimättä sattumalta.
Et hallitse itsekään kielioppia. Miten voit vaatia sitä toiselta? Katso omaa tekstiäsi. Esimerkiksi korrelaattivirhe on jo yksi merkki siitä, ettet hallitse peruskielioppisääntöjä.
ulkomailta??Kattele ulkomaisia treffipalstoja tai lähe lomalle esim jenkkeihin.Sielä tarjontaa yllinkyllin
Ajattelit sitten että hylkään lapset tänne ja ainoat auttavat tahot kuten isovanhemmat. No way!
Tietty ulkomaalaiset miehet on parempitasoisia ulkonäöltään mutta mitään pitseriatyöntekijää en halua suomesta. Ja siis mulla vaan ei tule kunnioitus tai rakkaus jos mies ei ole mun mielestä hyvännäköinen. Voi olla miten mukava tahansa luonteeltaan, mutta kyllä oon huomannut että niissä huonomman näköisissä on kyllä luonteessakin jotain ongelmaa.
ap
niin niinhän siinä käy, että yksin saat illat istua.
Prinssejä ei ole eikä ne tule sua tornistasi hakemaan. On vain tavallisia miehiä.
Kannattaa pitää realiteetit mielessä. Jos ei ole tarjokkaita jonoksi asti kannattaa katsoa peiliin ja miettiä missä on vika. Ulkonäkö se ei välttämättä ole, syy voi löytyä luonteestakin tai sitten vaan etsii vääristä paikoista.
Olin avioeron jälkeen seitsemän piiiitkää vuotta yksin, kun pidin riman korkealla. Päätin, etten tyydy puolikkaisiin. Vaikka olisi kuinka pinnallista, en olisi koskaan voinut täysin arvostaa miestä, joka tekee tekstareissa tms. alkeellisia kielioppivirheitä (esim. mamma loma, esi liina jne.). Koska olen kielellisesti lahjakas, tavallaan "vaadin" sellaista myös kumppaniltani. Minun olisi varmasti ollut vaikea seurustella miehen kanssa, joka katsoo vain Hollowood-moskaa ja lukee vain sarjakuvia. Eli kyllä minulla tietty "taso" on ja oli. Jos ei toista kunnioita, ei myöskään rakasta ja heh - siihenhän se eka liitto kaatui. Kunnioituksen puutteeseen - minun puoleltani. Nykyinen aviomieheni löytyi etsimättä sattumalta.
Et hallitse itsekään kielioppia. Miten voit vaatia sitä toiselta? Katso omaa tekstiäsi. Esimerkiksi korrelaattivirhe on jo yksi merkki siitä, ettet hallitse peruskielioppisääntöjä.
Mä olin 11 vuotta yksinhuoltajana ihan yksin. Oli niin paljon hommaa lapsessa, että ei kiinnostanut edes etsiä. Kokeilin paria deitti-ilmoitusta ja ihan kuraa tuli vastaan, vaikka en kovin vakavissani edes etsinyt. En käynyt kenenkään kanssa edes ulkona. Nettideittailu vaatii perselihaksia ja sitä, että on valmis kirjoittelemaan, treffailemaan ja etsimään ehkä vuosia, ellei hyvä tuuri käy.
Aloin käymään konserteissa ja muissa kulttuuritapahtumista ja pam, siinä se seisoi baaritiskillä vieressäni.
Totuus on, että nettideittailussa pitää ottaa homma kevyesti ja ehkä joku voi tulla vastaan. Baareissa ja konserteissa taas liikkuu paljon sinkkumiehiä ja on hyvä ensin huoltaa flirttailutaidot takaisin kuntoon juttelemalla sadan pösilön kanssa ja ehkä, joku oikeakin tulee vastaan jonain päivänä.
Kotoa kukaan ei hae, eikä kukaan ole kiinnostunut oikeinkirjoitustaidoistasi vaan sinusta pakettina!
ja olet tyytyväinen, että ylipäätään saat miehen!
Jotenkin vaan tuntuu, että nätti ja itsestään huolehtiva nainen joutuu tyytymään huonomman tasoiseen mieheen, missä vika?
Mikä ihme saa jotkut naiset luulemaan, että ovat jotenkin niin paljon miehiä ihmeellisempiä?!
Ehkä miehille ei riitäkään enää se, että nainen on vain nätti, jospa ne vaativat jo nykyään enemmän.
ja monesti huomaan että ronkeli mieskin joutuu tyytymään huonomman tasoiseen naiseen. Näitä näkee. Mies söpö kuin mikä ja fiksu ja nainen kaupan kassalta ja hiirulainen.
ap
ja monesti huomaan että ronkeli mieskin joutuu tyytymään huonomman tasoiseen naiseen. Näitä näkee. Mies söpö kuin mikä ja fiksu ja nainen kaupan kassalta ja hiirulainen.
ap
En kauheasti ihmettele miksi ap on yksin, sori nyt vaan.
Jos kerran lapsiakin on, niin pakosti joku mies on jo kertaalleen löydetty. Mitä te oikein haluatte? Meitä on paljon sinkkunaisia, jotka ei olla kertaakaan oltu vielä edes avoliitossa ja lapsiakaan ei löydy. Etteköhän te ole oman kierroksenne jo tehneet!
Jos kerran lapsiakin on, niin pakosti joku mies on jo kertaalleen löydetty. Mitä te oikein haluatte? Meitä on paljon sinkkunaisia, jotka ei olla kertaakaan oltu vielä edes avoliitossa ja lapsiakaan ei löydy. Etteköhän te ole oman kierroksenne jo tehneet!
Sori että vikisen, en ole ollenkaan ymmärtänyt että tässä maailmassa on vain yksi mies yhdelle naiselle, eikä semmoisiin saa kajota jotka on joskus seurustelleet. Täytyy sanoa, että en yhtään ihmettele sun sinkkuuttasi :D
ap
En kauheasti ihmettele miksi ap on yksin, sori nyt vaan.
Tää oli vaan noille typerille kommentoijille tässä ketjussa tarkoitettu. Onko sulla jotain kaunoja mua vastaan?
ap
Elikkä sinkku slangia.
eronnut:älä koske äläkä haaveile uudesta suhteesta!
elämäntapa sinkku: nämä on kierroksessa aina valittava ensin ennen eronneita!
Kuule elämä ei mene aina niinku strömsössä ei näköjään edes sulla!
ap
En kauheasti ihmettele miksi ap on yksin, sori nyt vaan.Tää oli vaan noille typerille kommentoijille tässä ketjussa tarkoitettu. Onko sulla jotain kaunoja mua vastaan?
ap
ihmisiä edellisen viestisi tyyliin, komea ja fiksu mies ja harmaahiirulainen.
Älä ainakaan ääneen ikinä sano noin, se laskee osakkeitasi ihan silmissä.
Sori että vikisen, en ole ollenkaan ymmärtänyt että tässä maailmassa on vain yksi mies yhdelle naiselle, eikä semmoisiin saa kajota jotka on joskus seurustelleet. Täytyy sanoa, että en yhtään ihmettele sun sinkkuuttasi :D
että mihin te miestä tarvitsette, kun lapsetkin on jo tehty? Kannattaa sitten katsella eronneita miehiä, eikä "iskemättömiä", niin varmaan löytyy teillekin. En mäkään ihmettele sitä, ettet sinä ole ketään löytänyt. Otitko nuorena ensimmäisen vastaan kävelleen?
Mullekin kävi niin. Piti vaan nöyrtyä Jumalan edessä ja Hän vastasi pyyntööni.