Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvitsetko joka päivä jotain herkkuja

Vierailija
02.11.2005 |

vai oletko ihan tyytväinen leipä-puuro-lämminruoka-ateriakokonaisuuteen?

Olisi kiva kuulla vastauksia, riippumatta onko sinulla paino-ongelmia vai ei.

Itse olen normaalipainoinen, pikkuisen ehkä pullukka, mutta kaipaan häpeä kyllä joka päivä herkkuja mikä harmittaa minua. Syön kyllä ihan terveellistä monipuolista ruokaa, mutta silti tekee mieli varsinkin iltaisin jotain ekstraa: pullaa, kakkua, sipsejä, siideriä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan niitä on välillä itsekin maistaa, ja kiloja on kertynyt sinkkuajoista. Mies se vaan pysyy hoikkana.

Vierailija
2/9 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei muuta, niin ainakon keksi on " pakko" saada. Pahimpaan puutteeseen menee myös muromysli, mutta sehän on kuin karkkia söisi. Olen hoikka, joten ei painon suhteen haittaa. Tuskin kuitenkaan on terveellistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään leipiä ja puuroja en kyllä rupea syömään, mutta en sitten kyllä taas leivonnaisia, karkkeja tai muitakaan makeita. Satsaan niihin pääaterioitten hyviin ruokiin näin arkipäivisin.

Vierailija
4/9 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se sitten pieni määrä karkkia, bastogne-keksi pala mustikkapiirakkaa tai magnum jäätelö, mutta en voisi kuvitellakaan eläväni ilman päivittäistä herkkuani! =)

Kooltani olen siro. 163cm ja 52kg =)

Vierailija
5/9 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa mies on herkkusuu ja se näkyy kropassa, mutta nykyään minäkin herkuttelen ja sen takia on kertynyt 10kg ylimääräistä...

Vierailija
6/9 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vai oletko ihan tyytväinen leipä-puuro-lämminruoka-ateriakokonaisuuteen?

Vastaan ei kumpaankin. En tarvitse herkkuja (mitä sitten herkuksi lasketaan?), mutta leipään ja puuroonkaan en koske. Syön terveellistä arkiruokaa joka on myös maistuvaa ja se riittää minulle herkuksi. Jos haluan varsinaisesti herkutella ostan vaikka juustoja.

Vierailija
7/9 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut riippuvaiseksi kaikista herkuista! etenkin suklaasta ja jäätelöstä!! Haluaisin PÄÄSTÄ EROON mässäilystä. Monesti olen päättänyt lopettaa, mutta itsekontrolli pettää aina. Olen äitiyslomalla ja aina kun talossa tulee hiljainen hetki, rupean AHMIMAAN. Ja ihan vähäinen määrä ei riitä. Joskus kolme jäätelöä peräkkäin tai melkein levyllinen suklaata. Itse en niitä kaupasta osta juuri siksi,että haluan lopettaa,mutta kun mies(pirulauta) kantaa kahmalokaupalla joka päivä=( Olen sanonut asiasta monta kertaa,mutta mies siihen,että muuten kuulemma tulee valitusta ja ruikutusta ett mikset ostanu?? Tulis edes huono olo, mutta olo on kaiken jälkeen erinomainen,paitsi huono omatunto vain vaivaa. Kiloista,jee...kuopus on kohta 6kk ja näytän siltä et oisin jo 6.lla kuulla taas raskaana=((

Oisko vinkkejä miten herkuttelusta pääsis eroon?

Vierailija
8/9 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivän ja puuron boikotoijat, mitä syötte aamupalaksi?

Leipä ja puurohan ovat kaksi ruokalajia koko maailman valtassa ruokien kirjossa. Oma nopea aamupalani, siis kun en ehdi/jaksa kokkaamaan, on jokin normaalirasvainen (=sokerijugurttia täyttävämpi) jugurtti marjojen, marjasoseen tms. kanssa ja ehkä lisänä jotain pähkinää tai mantelia tai vastaavaa. Jos on aikaa niin kokkaan jotain yleensä munista ja vihanneksista.

Vierailija
9/9 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyisin pidän karkkipäivän kerran viikossa jolloin saan syödä itseni kipeeksi karkeista ja sipseistä.

Raskauden jälkeen tuli herkuteltua niin paljon että paino nousi 10 kg,nyt olen saanut sen 10 kg pois ja yritän pitää itseäni niskasta kiinni että karkkipäivä kerran viikossa,jos nyt viikolla käy vaikka kahvivieraita niin kyllä mä nyt silloin jotain herkkua suuhuni pistän vaikka keksin tai pari.

Ja jos on jotain juhlia niin niissä syön kyllä herkkuja säästelemättä.

Vinkiksi,kokeilkaa karkkipäivää kerran viikossa,alussa voi tehdä tiukkaa mutta ajan kanssa siihen tottuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi