Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hienoa mennä viikon päästä töihin 10kg laihtuneena!!

Vierailija
08.08.2011 |

Olin kahden kuukauden lomalla ja palaan töihin 10kg kevyempänä. Hartaasti toivon, että edes joku huomaisi minun laihtuneen. Olen edelleen ylipainoinen, mutta silti..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et nyt ihan yli 100 kg painanut lähtiessä.

Vierailija
2/7 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ehkä joku kehtaa asiasta sanoakin? Millä konstein olet noin hyvin ja nopeasti onnistunut karistamaan kiloja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen niitä jojo-laihduttajia ja mua häiritsee hirveästi huomio laihduttamisesta, koska ajattelen, että kohta olen kuitenkin taas lihonut. Itsekään en huomauttele toisille heidän laihduttamisista juuri sen takia.

Vierailija
4/7 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihdoin terapiaan alkuvuodesta. Syöminen alkoi olla niin pielessä, että otin palkatonta lomaa töistä 6 viikkoa, loput kahdesta kuukaudesta oli kesälomaani.

Olen opetellut syömään viidesti päivässä, oikeita asiota ja liikkumaan järkevästi. Tänä kesänä on ollut niin mielettömän hienot ulkoilusäät, että olen ollut enemmän ulkona kuin sisällä.

Tsemppiä muillekin syömishäiriöisille ja muille kilojensa kanssa kamppaileville!

ap

Vierailija
5/7 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on syömishäiriö ollut jo pidemmän aikaa ja se ilmenee sillä, että joko mä syön koko ajan jotain tai sitten en syö mitään. Juon vain. Olen paininut pidemmän aikaa ongelman kanssa ja olis kiva päästä siitä eroon. Mun lääkäri ei korvaansa lotkauta tälle ongelmalle, kun mä en paina hänen mielestään liikaa.

Vierailija
6/7 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä hienompaa jos olet oppinut syömään oikein ja liikkumaan! Nyt vaan jatkotsemppiä terveenpään elämään!!!

Vierailija
7/7 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on myös nimi: BED, eli Binge Eating Disorder. Minä itkin tilannettani ensin terveyskeskuksen sairaanhoitajalle, joka pelastavana enkelinä lähetti minut omalääkärille. Siitä vyyhti alkoi selvitä ja pääsin HYKSin syömishäiriöpoliklinikalle syömisenhallintaryhmään.

ap