Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitäs tästä sanotte: mies ja nuori työntekijä

Vierailija
26.08.2011 |

Minulle selvisi jokin aika sitten, että mieheni puhuu melko henkilökohtaisia asioita nuoremman, naispuoleisen työntekijänsä kanssa. Tänään kuulin itse, kuinka tämä parikymppinen neito valitti, kun heillä ei ole ollut poikaystävän kanssa seksiä moneen viikkoon, en kuullut mitä mieheni kommentoi siihen, mutta kuulin sitten myöhemmin kun mieheni sanoi, että hehän puhuvat toisilleen asioista kuin vanha aviopari.

Tunnen itseni loukatuksi, vihaiseksi ja mietin vain, että mitäs seuraavaksi - mieheni auttaa naikkosta miehen puutteessa?! Ainoa lohtuni on se, että meillä ei ole avioehtoa, joten mies joutuu maksamaan ihan mukavan summan parin minuutin miehistelystään...lisäksi minua ällöttää, että mies edes puhuu tuollaisia yli 10v nuoremman työntekijän kanssa, hänen pitäisi olla pomo! Saa vielä syytteen jostain seksuaalisesta häirinnästä. Nyt mussuttaa ruokaa viereisessä huoneessa ja en voi edes katsoa sinne päin, mitä teen??

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä me jutellaan oikeastaan ihan kaikesta, olen ollut jo kohta 15v työelämässä ja kyllä siinä tulee aika monet "teidän" vaimojen jutut käytyä läpi, myös seksijuttuja ja lapsijuttuja, miehet myös kysyy asioita naisnäkökulmasta minulta.

olet ihan turhaan mustis.

Vierailija
2/21 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työntekijä...minusta se on outoa. Olen minäkin työpaikoissani puhunut ties mistä, mutta en koskaan pomon kanssa. Tämä nainen aloittanut työt n. puoli vuotta sitten.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muuten satuit kuulemaan keskustelun?

Vierailija
4/21 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseäni kun ajattelen, minulla on myös mies pomona, ja kyllä hänen kanssaan on puhuttu lasten synnytykset, erot ja heitetty jopa hyvinkin härskiä huumoria puolin ja toisin, niin, että tiedän monen korvia punoittaneen nuo jutut, silti asiassa ei ole mitään likaista.

Ei se, että on pomo ja alainen, tarkoita, etteikö asioista voi puhua niiden oikeilla nimillä.

Vierailija
5/21 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tänään juttelin minua reilusti nuoremman miehen kanssa avioliitoistamme, ja voin vakuuttaa sinulle, että molempien puolisot saavat silti olla ihan huoletta :) Ihmiset voivat ihan oikeasti olla ystäviä työkavereiden kanssa. Voihan niitä suhteitakin olla, mutta ei kannata epäillä turhaan.

Jos pelkäät noita häirintäjuttuja, niin siitähän voit varovasti miestäsi varoittaa, ettei liian ronskeja juttuja juttele, ennen kuin on varma, että toinen oikeasti on samalla aallonpituudella.

Vierailija
6/21 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvinkin voisin kuvitella samanlaista juttua, eikä siinä olis mitään ihmeellistä.

Vierailija
7/21 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä papereita, joita tarvitsen viikonloppuna. Lähdin myös vähin äänin, mies ei tiedä minun kuulleen ja nyt mieleni tekisi vain huutaa! Mietin myös, että mitäköhän kaikkea se naikkonen minusta tietää...

ap

Vierailija
8/21 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä me jutellaan oikeastaan ihan kaikesta, olen ollut jo kohta 15v työelämässä ja kyllä siinä tulee aika monet "teidän" vaimojen jutut käytyä läpi, myös seksijuttuja ja lapsijuttuja, miehet myös kysyy asioita naisnäkökulmasta minulta. olet ihan turhaan mustis.

koskaan ei ole puhuttu henkilökohtaisia seksiasioita.

Vierailija
9/21 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin vain kummastutti tuo tilanne ja mielikuvitus lähti laukkaamaan :) Kiva, että sain näinkin asiallisia vastauksia, kun yleensä jo sata tyyppiä olisi pelotellut suhteella, taudeilla jne...

ap

Vierailija
10/21 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ainut nainen työporukassa. En koskaan puhu omista seksiasioista työkavereille, enkä muutenkaan avioliitosta. Noin yleisesti voin jotain sanoa, mut henk.kohtaset asiat kuuluu vain mulle.

Mut miehet keskenään puhuvat lällärissä, että saitko ja millon viimeks sitä ja tätä. Joku saattaa sanoa, että liian harvoin saa kotona seksiä jne. Mulla ei tulis mieleenkään tollasia kailattaa kaikille :D Vaikka härkejä juttuja tietysti pyörii, mut en koskaan liitä niihin kotijuttuja.

En minäkään tykkäis jos miehelleni joku nuori nainen alkais selittää, että ei saa seksiä poikaystävältä. Ehkä olen sitten nipottaja :)

Vierailija
11/21 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika selvä juttu.

Vierailija
12/21 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on ollut monia hauskoja hetkiä, kun ollaan pohdittu mitä vaimoille lahjaksi, ja voi luoja kuinka monen lahjan olenkin pelastanut! =)

On hyviä keskusteluja ollut synnyttyksistä ja miten väliliha on ommeltu ja millainen seksielämä on synnytyksen jälkeen.

On ollut rakentavia keskusteluja riidoista, miehen ja naisen välisistä näkemyseroista mm. siivousasioissa ja lapsenkastausjutuissa.

Mulla on maailman parhaat työkaverit, ikinä en heitä naisiin vaihtaisi, myös duunin bileet menee hyvin vaikka alkoa otetaankin.

Siksi olen ehkä myös itse vaimona varmaan liiankin sormienläpi katsova tyyppi, kun tunnen miesten ajatuksen juoksun aika hyvin, (en tiedä onko hyvä asia) :)

Vierailija
13/21 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mies intoutui juttelemaan työkaverinsa kanssa. Se naikkonen tilitti miehelle kaikki henkilökohtaiset asiansa ja laitteli tekstareita iltaisin. Huolestuin ja kävi ilmi, että ne kävi kahvillakin. Ei niillä kuulemma mitään ollu, mutta miehestä paljastu sellanen vikittelijäpuoli myöhemmin... Kyllä sun tapauksessa miehen pitäisi tajuta, ettei ole sopivaa ylpistyä nuoremman naisen huomiosta ja puhua SEKSISTÄ toisen naisen kanssa. Sitä paitsi, miettikää vähän millasissa tilanteissa naiset julistavat olevansa puutteessa. Mitä se nainenkin oikeasti haluaa? Jos omalle pomolle tollasta sanoisin, niin siinä olisi taka-ajatus. Laitat miehes koville, ja tytönhupaon kuriin siellä töissä.

Vierailija
14/21 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakkaus perustuu luottamukseen ja rehellisyyteen.

Mitä pahaa on siinä, että voi toisen naisen kanssa jutella asioista?

Vierailija
15/21 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo loukkaa ilman muuta. Henkilökohtaisten asioiden jakaminen on tietynlaista pettämistä, ainakin minulle.

Vierailija
16/21 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ole kertonut mitään!

Onko oikeasti paha, jos esim. miehesi haluaisi purkaa lähimmälle työkaverillee henkilökohtaisia murheita?

Vierailija
17/21 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutella voi kaikenlaisista asioista mutta kun nuori naisalainen alkaa valitella seksinpuutetta pomolleen, on siinä mielestäni jotain outoa. Miksi hän haluaa puhua seksielämästään ja sen puutteesta miehellesi? Eikö maailmassa ole muita paljon kiinnostavampia asioita..

Sinuna ottaisin asian esille mieheni kanssa ja kertoisin kuinka se vaivaa minua. Hänen on hyvä tietää, että sinä tiedät ja miltä se sinusta tuntuu.

Vierailija
18/21 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mainitse hetimiten miehellesi, että se uusi työntekijä sinusta on sen oloinen kuin ei olisi saanut seksiä moneen viikkoon. Vetoa naisen vaistoon, jos miehesi kysyy jotain tyyliin "ai miten niin?".

Mainitse samalla tyylillä yksityiskohtaisesti kaikki muutkin mahdolliset kuulemasi jutut, joista neito miehellesi kahden kesken valitti.

Jos miehesi on fiksu, hän ottaa asian itse puheeksi ja kysyy, oletko mahtanut kuulla jotain ja jos hän taas meinaa salata asioita, niin hän menee vain vaikeaksi.

Ei kai se sen kummempaa ole. Antennit pystyyn joka tapauksessa: ei ole ihan normaalia

(= tavanomaista) avautua uutena työntekijänä pomolleen moisesta asiasta, ellei sitten ole jostain syystä hyvin naiivi tai erittäin laskelmoiva.

Tämä on vain minun näkemykseni asiasta.

Vierailija
19/21 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos, niin eipä ole tämä parikymppinen naikkonen ainoo, ja pidemmällekkin on asiat edenny.

Vierailija
20/21 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkilökohtaisista asioista puhuminen lähentää ihmisiä. Ehkä heidän välillään ei ole mitään tällä hetkellä, mutta koko ajan he kuitenkin lähentyvät.