Onko kukaan muu samoilla linjoilla kanssani lasten talvivaatteiden suhteen...?
MÄ en voi ymmärtää tätä jokavuotista vouhotusta talvivaatteista ja mammoja jotka varailee kesähelteillä 150 euron haalareita... ja niitä ostetaan sitten "parempi" asu ja päiväkotiasu ja rönttöasu kotipihalle erikseen...
Minä ostin viime talvena kevättalven 70% alesta pienestä lastenvaateliikkeestä kauniit Minymon talviasut lapsille. Lisäksi on vara-asuiksi pienemmälle lapselle isoveljen edellisvuotinen haalari ja isoveljelle kaverilta saadut käytetyt kamppeet. Lisäksi vararukkasia ja kunnon talvikengät. Yhteensä rahaa meni kamoihin 120 e.
Meidän lapset pitää samoja ulkovaatteita päiväkodissa, kauppareissuja varten ei liene mitään järkeä ostaa eri asuja? Jos kastuu niin kotipihassa vara-asu päälle, eikä nuo edes kastu nuo uudet tec-materiaalit!
Hulluuden huippu on ostaa "hienosteluun" vahvasta kankaasta tehtyjä pukuja joissa on loistavat vedenkesto- ja kulutuksensieto-ominaisuudet. No, onhan niillä jälleenmyyntiarvoa, kun ne päällä on vain istuttu Prisman ostoskärryissä...
Kommentit (43)
talvikamppeita. Ne saa yleensä vähintään puoleen hintaan, usein jopa -70% alesta. Saatanpa ostaa useammankin vuoden päähän.
HUi mua sentään.
Minusta on silkkaa typeryyttä ostaa normihinnalla. Ostan kahdet sillä hinnalla kun naapuri yhdet. Ei tarvitse ostaa vuotta etukäteen, kesäkuussa saa talvihaalarit -50% ja siitä eteenpoäin ei ole kovin vaikea arvioida lapsetn kasvua seuraavaksi talveksi. Eikä tarvitse olla ostamassa ei oota sitten lokakuussa kun ensilumi on satanut maahan. Meillä kaivetaan aamulla haalari kaapista mieleisessä värissä, naapuri menee kauppaan eikä ihan mielesitään, mutta maksaa hitoikseen enemmän kuin minä kesäkuussa. Kumpi on tyhmempi?
AP:lle: tottakai normaalit äidit alakvat miettiä lapsen talvivarustusta syksyn alussa.
Rönttä-Lassiella painetaan loskaamaan kauppakärryt ja junan penkit, saastaista ja junttia.