Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Miten pahat jälkisupistukset sinulla oli synnytyksen jälkeen?

Vierailija
06.08.2011 |

Minulla oli ihan helvetilliset. Entä osaako kukaan sanoa, miksi niistä ei juuri puhuta neuvolassa eikä missään? Itselleni esim. tuli esikoisen kohdalla yllätyksenä, että jälkisupparit sattuu niin paljon.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi lasta muttei kyllä ollut mitään jälkisupistuksia kummankaan synnytyksen jälkeen. Eli näinkin voi mennä.

Vierailija
22/27 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne kipeetä teki ja särkylääkettä söin, mutta avauduin kuitenki 8cm ilman kivunlievitystä joten aikapitkälti hengittämällä oikein pääsin siitä kivusta yli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän ne kipeetä teki ja särkylääkettä söin, mutta avauduin kuitenki 8cm ilman kivunlievitystä joten aikapitkälti hengittämällä oikein pääsin siitä kivusta yli.

Hei, ketju oli jälkisupistuksista eli nimi kertoo jo eli synnytyksen jälkeiset supistukset. Siis ne kun kohtu supistelee kun palautuu alkuperäisiin mittoihinsa. Ja istukan syntyminen on osa synnyttämistä ja siinä kuuluu olla suoistuksia.

Sinä et varmaan niistä kärsinyt kun puhut eri asiasta.

Vierailija
24/27 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, ketju oli jälkisupistuksista eli nimi kertoo jo eli synnytyksen jälkeiset supistukset. Siis ne kun kohtu supistelee kun palautuu alkuperäisiin mittoihinsa. Ja istukan syntyminen on osa synnyttämistä ja siinä kuuluu olla suoistuksia.

Sinä et varmaan niistä kärsinyt kun puhut eri asiasta.

Siis jälkisupistuksista kyllä puhuin, vaikkakin toi ulosanto oli epäselvää. Kyllä ne jälkisupistuksetkin vaati multa muun tekemisen keskeyttämistä ja hengittelyä.

Vierailija
25/27 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä koin vain pari kevyttä supistusta kummankin synnytyksen jälkeen. Juuri sen verran, että muistin joskus kuulleeni jälkisuppareista. Oli myös vähän menkkakipujen tapaisia pienen hetken.

Vierailija
26/27 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole jäänyt kummankaan synnytyksen jälkeen mieleen, joten eivät varmaankaan olleet kummoiset. Kyllä mä jotain Panadolia sain niihin.

Vierailija
27/27 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on jo vuosi kolmannesta synnytyksestä, mutta yhtä supistelee kuukautisten aikana. Näin ei ole ennen ollut. Onkohan tämä normaalia?

Eikös sitä sanota, että jos ei kuukautiskipuja ennen, niin niitä on jälkeen synnytyksen ja päinvastoin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi