Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ostatte lapsillenne Nintendoja tms peleja?

Vierailija
06.08.2011 |

Tuon yhden toisen aloituksen innoittamana, kysynpa yhden asian mika on pitkaan askarruttanut mua: mika syy on siihen, etta ostatte lapsillenne noita peleja? Pelaako joku aikuinen perheessa myos niita, ovatko ne mielestanne kehittavia, tms? Ihan aidosti syyt niiden ostamiseen kiinnostavat.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelataan yhdessä teinin kanssa wii zumbaa..se saa mun laiskan teinitytönkin liikkeelle=)

Millanen tää wii zumba on?

Vierailija
22/26 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään kieltää meidän pojilta pelejä.

Kehittää matemaattista taitoa ja käden ja silmän yhteistyötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en vain kykene ymmärtämään vanhempia, jotka ostavat lapsilleen kyseisiä pelejä.

t. toinen outolintu

Vierailija
24/26 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten niitä on hankittu melkoisesti. Historiasta on täysi 10, josta osakiitos peleille, joiden ansiosta lapsi on innostunut tutkimaan asioita hieman syvällisemmin (eli löytänyt pelin kulusta virheen, asioiden oikomisen, Rooman keisarit väärässä järjestyksessä tms.). Pelkästään lukemalla asiat eivät olisi noin havainnollisia.

Vierailija
25/26 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla lähinnä mies pelaa. Minä itsekin joskus. 8v tytöllä on yksi oma peli jota saa pelata ehkä kerran viikossa. En pidä kehittävänä vaan hauskana ajankuluna.

Vierailija
26/26 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehittää Motoriikkaa. Edistää kaverisuhteita (pelataan innoissaan yhdessä esim. samassa joukkueessa konetta vastaan). Lapsi oppii monia asioita ilman painostamista, kerrankin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi