Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pisuleikit

Vierailija
01.08.2019 |

Miehet, mitä tykkäisitte jos puolisonne joskus ehdottaisi, että saisi seksin aikana pissata teidän päälle tai vaikka pyyhkeelle niin, että katselet?

Minulla on tällainen (outo?) fantasia ollut jo pitkään. Erityisesti kiihottaa ajatus, että olisin selälläni, mies jalkojen välissä, kalu pepussa ja hyväilisi klittaa ja siitä pissaisin niin, että mies katselee. Jotenkin tämä kiihottaa todella paljon. En tosin tiedä pystyisinkö lopulta pissaamaan kiihottuneessa tilassa, mutta haluaisin yrittää. Mies saisi pissata pillun päälle myös jos tahtoo. En usko, että pissa tulee jos kalu on pillussa, mutta ehkä helpommin jos pepussa.

Meillä on aika monipuolinen joskin vähän kaavoihin kangistunut seksielämä (yhdessä 20v), mutta en tiedä olisiko tämä liian ekstriimiä...Olisiko sinulle? Onko pissaleikit ihan ei ei...

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiihottaa kun nainen pissa mun suuhun ja mä pissaan sen pyllyyn. Aah!

Vierailija
2/18 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonhan pitää käydä molemmille. Itselle olisi ehdoton ei. Hyi. Ällöä.

Ja ymmärtääkseni, jos klittasi on täysin kiihottunut et pysty pissaamaan. Ihan kuin miehet eivät pysty täydessä erektiossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ymmärtääkseni, jos klittasi on täysin kiihottunut et pysty pissaamaan. Ihan kuin miehet eivät pysty täydessä erektiossa.

Niin olitko mies vai nainen? Jotenkin tuo "hyi, ällöä" kuulosti niin "naismaiselta"? Ap

Vierailija
4/18 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole kovin ihastunut pissa- tai kakkajuttuihin, mutta jos olisin siinä sun jalkovälissä kalu pyllyssä ja hieman lorottaisit yllättäen pissaa päälleni, niin luulen että se kiihottaisi mua aikas lailla. Luultavasti nopeuttaisi laukeamistani. Miehen on aika vaikeaa pissata kun on stondis. Harjoittelemalla ehkä onnistuisi helpostikin, ainakin jos pidättäisi pitkin päivää.

Vierailija
5/18 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin olitko mies vai nainen? Jotenkin tuo "hyi, ällöä" kuulosti niin "naismaiselta"? Ap

Voi ei , kuulostin naismaiselta. Ap taitaakin olla mies, kun tuohon kiinnittää huomiota.

Tuskin se pissaus täydessä stondiksessa onnistusi edes harjoittelulla. Onhan siihen ihan syy miksi luonto tuon estää. Puolikovana kai onnistuu.

Vierailija
6/18 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei , kuulostin naismaiselta. Ap taitaakin olla mies, kun tuohon kiinnittää huomiota.

Tuskin se pissaus täydessä stondiksessa onnistusi edes harjoittelulla. Onhan siihen ihan syy miksi luonto tuon estää. Puolikovana kai onnistuu.

Siksi kysyin kun aloituksessa nimenomaan pyysin mielipiteitä miehiltä ja sinun vastauksesta tuli olo, että vastaaja onkin nainen. Ap

Vierailija
7/18 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minua ei oikeastaan kiinnosta se pystyykö mies pissaamaan erektiossa vaan miltä miehenä tuntuisi tällainen ehdotus puolisolta. Miehen ei tarvitse pissata eikä se sisälly itse fantasiaani ollenkaan. Ap

Vierailija
8/18 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua alkanut kiihottaa pissa jutut,

Pitää kysyä vaomolta illalla suodtuisiko jos pissattaisiin toistemme päälle suohku tilassa.

Hän on niin.hygieenisen että varmati.haluisi pitää jotain hanskoja kädessä ettei tule kädet pissaan.

Vierailija
9/18 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtsahan on steriiliä rakosta tullessaan. Ei millään lailla "likaista" paitsi pään sisällä.

Vierailija
10/18 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissaleikit on parhautta, ihana nainen!

m40

Vierailija
11/18 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsit että oisin onnessani, jos puoliso ehdottaisi ap:n kaltaista kokeilua. En kyllä uskalla ehdottaa mitään pissajuttuja hänelle, mutta ne kyllä kiinnostavat ja kiihottavat. Itse en pysty kusemaan kiihottuneena kullin seistessä kovana, mutta naisen sisään pissaaminen kiihottaisi kyllä. Kuten myös saada naisen pissat naamalle kun kulli on tämän pepussa. Aah.

M41

Vierailija
12/18 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä stondiksessakin pystyy kusemaan, testattu on! Vaatii tosi paljon keskittymistä ja harjoitteluakin, mutta ei ole fyysisesti mitenkään mahdotonta. Sivuhuomiona vaan.

Vierailija
13/18 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnistuu täydessä stondiksessakin itellä, joskin se on vähän ylläri tuleeko kusta vai mällit

Vierailija
14/18 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen pystyy kusemaan kiimassa, klitan paisumisella ei ole mitään tekemistä sen kanssa. Virtsaputken suu on hieman klitoriksen alapuolella. Itse olen nainen, jota kiinnostaa pissaleikit, mutta ei missään nimessä kakkaleikit. Ap:n kuvailema asetelma muna pepussa, sormeilua ja siitä pisut kuulostaa oikein kivalta. Voisin itsekin toteuttaa.

Vierailija
15/18 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tykätään pissaleikeistä. Kotona sekstailu saatetaan aloittaa siten että mies katsoo kun pissaan kontallani kylppärin lattialla. Sitten mies nuolee pillusta tipat. Mökillä kesäyössä käyn saunan takana kyykyllä ja mies laittaa käden alle. Tykkää katsoa kun pissaan. Sitten taas saunan puolelle nuoltavaksi. Hotelleissa ollessa jos huoneen varusteluun kuuluu kylpyamme niin pissaleikit kuuluu illan ohjelmaan. Itsekin tykkään katsoa ja pitää kiinni kalusta kun mies pissaa. Tämmöisiä leikkejä meillä. :)

Vierailija
16/18 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

squirt = pissa

Vierailija
17/18 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihino otto jossa nainen nielee on parasta kun pissattaa. Toinen on takamukseen kuseminen. Nainen muuten siitä saa vahvan orgasmin.

Vierailija
18/18 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pano kaverin kanssa vakio temppu on jos on pari kertaa lauennut ja vielä haluttais saada kalu pystyyn niin mies menee lattialle  selälleen ja kyykyssä kusen sen munalle. takuu jäykistys tosin joutuu kusisen munan ensin nuolemaan ennen kuin ottaa víttuun

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi