runsas valkovuoto
Mulla on todella runsas valkovuoto joka ei ole hiivasienitulehdus koska ei ole kutinaa eikä kirvelyä ja vuoto ei ole kokkareista. Menkat ovat olleet jo kaksi kuukautta todella niukat ja saman verran on kesänyt tuo valkovuoto. Onko kellään samanlaista ollut tai tietoa että mitäkähän tää vois olla? Tein viime kuussa r-testin joka oli negatiivinen ja olen yrittänyt pääni puhki miettiä että mitä tää on ja miettinyt olenko raskaana vaikka testi näytti viime kuussa negaa... Tätä asiaa on varmasti puitu ja käsitelty jo varmaankin miljoona kertaa mutta ois kiva jos joku pystyis auttamaan minua.
+++ säteitä kaikille
Kommentit (2)
vasta käynyt lääkärissä ja mulle tehtiin sisätutkimus mutta hiivaa ei ollut eikä mitään muutakaan tautia ja siksi minä mietin tätä tilannetta niin kovasti. Hyrrääkö mulla vain hormonit niin kovasti että valkovuoto on niin kovin runsasta???
Mulla oli elämäni eka (ja toistaiseksi ainut) hiiva muutama vuosi sitten ja se paljastui sisätutkimuksen yhteydessä. Mulla ei ollut mitään mainitsemistasi oireista, ei edes sitä valkovuotoa. Meninkin gynelle rutiinitutkimusten takia.
Sullahan voi myöskin olla hiiva ilman sen isompia oireita.
.