Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lastenvihaajia paikalla?

Vierailija
05.08.2011 |

Haluaisin tietää, miksi lapsia vihataan, jotkut ihan intohimoisesti ja periaatteellisesti ihan jokaista lasta. Ystävälläni on kaveri, johon joudun joskus törmäämään sosiaalisissa tilanteissa. Tämä kaveri on todella vannoutunut lastenvihaaja, hänen avomiehensä jätti juuri hänet sillä avomiehellä oli 7v tytär jolle tämä nainen ei koskaan edes puhunut, ei huomioinut mitenkään, koska 'vihaa lapsia'. Usein vitsailee tyyliin 'kaikille lapsille vois antaa maisteltavaksi niitä wc-hajusteita' jne. Mä luulin ihan fiksuksi naiseksi, mutta...

En siis tarkoita että kaikkien pitäs rakastaa ja jumaloida ihan kaikkia lapsia, jopa mun omasta saa olla pitämättä, mutta eikö siihenkin vois olla joku syy, muu kuin 'vihaan kaikkia lapsia eikä mun tarvi edes koittaa jaksaa sietää ketään'.

Onko jotain järjellistä selitystä tälläiseen vihaan, joka ei rajoitu siihen, että ei kestä lapsen itkua/kitinää/riehuntaa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin vela, mutta ei mulla silti ole mitään tarvetta vihata lapsia (vaikka parkuvat tai remuavat kakarat joskus ärsyttääkin). Ne on ihan kivoja ja niiden kanssa on ihan kiva leikkiä kavereiden tai sukulaisten luona käydessä, mutta omia en haluaisi.

Vierailija
22/25 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että tämä nainen kuvittelee olevansa jotenkin cool ja 'raju' kun on nainen ja vihaa lapsia. Hänen huumorinsa on todella veemäistä muutenkin, vaikuttaa mun mielestä ikävältä ihmiseltä. Miksi mun kaveri on hänen ystävänsä, beats me...

On mulla oikeakin ystävä joka ei välitä lapsista, mutta on silti käynyt meillä katsomassa mun vauvaa. En tosin ihan ymmärtänyt että miksi, sillä ainoat vauvaan liittyvät kommentit oli 'onpa se oudon näkönen' ja 'toivottavasti se pysyy hiljaa' :) Mun huumori oli pitkään tiukoilla etten laittais kaveruutta poikki, mutta aattelin että antaa olla.

Mitään myrkytysvitsejä en jaksa ees yrittää ymmärtää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin vela, mutta ei mulla silti ole mitään tarvetta vihata lapsia (vaikka parkuvat tai remuavat kakarat joskus ärsyttääkin). Ne on ihan kivoja ja niiden kanssa on ihan kiva leikkiä kavereiden tai sukulaisten luona käydessä, mutta omia en haluaisi.

Vierailija
24/25 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vela = vapaaehtoisesti lapseton.

En minäkään varsinaisesti pidä lapsista, mutta en pidä muutenkaan automaattisesti jonkin ikäryhmän edustajista. Minusta vauvat eivät ole söpöjä, tulen jokseenkin toimeen kouluikäisten lasten kanssa. Omia lapsia ei ole enkä ole ensimmäisenä tarjolla lapsenvahdiksi kavereille, joilla niitä on, mutta en vihaa lapsia kuitenkaan. Tänäänkin juttelin muutaman kanssa pihalla ja olen ollut töissä tekemisissä lasten kanssa. Minusta vain on kiva, että töistä kotiin tullessa siellä ei ole lapsia odottamassa, vaan saan olla itsekseni tai aikuisseurassa.

Jatkuva lasten vihaamisen mainostaminen on törkeää. Samoin esimerkiksi kasvisruokavaliosta/karppaamisesta/ties mistä ruokahysteriasta paasaaminen ja uskonnon tuputus. Mikseivät jotkut voi vain rauhassa noudattaa omia elintapojaan ja jättää toisin tekevät rauhaan jos nämä eivät kuitenkaan yleistä järjestystä ja lakia riko.

Vierailija
25/25 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhuvay lapsille vihapuhetta-molemmat naisia-

- toinen 3 x eronnut ja ap: n esimerkin kaltaisesti käyttäytyvä

ja

- toinen isoäiti