Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, voisitko olla miehen kanssa joka vain myötäilee eikä aseta muille ihmisille mitään rajoja?

Vierailija
08.12.2024 |

Jos et niin miksi? 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

En voisi luottaa missään asiassa. Jos myötäilee kaikkia, ei mitkään lupaukset pidä, kun tulee aina uutta eteen. Ja sanoo yhtä, tekee ja ajattelee ehkä ihan toista. Valehtelija. 

Eikä muutenkaan voisi olla aitoa suhdetta, koska ei miehestä tietäisi millainen sisimmältään on. Ei syntyisi sellaista aitoa henkisesti intiimiä kohtaamista ollenkaan. Ei oppisi tuntemaan toista, kun toinen olisi liikaa miellyttämislukossa. 

Vierailija
2/11 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. On "vaarallista" jos ei ole mitään rajoja. Tai ei tiedosta asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei aseta mitään rajaa muille ihmisille, kertoo että ei päätä lainkaan omista asioistaan, vaan on ihan kaikessa muiden vietävissä. Tämä tekee ihmisestä tuuliviirin, johon ei voi luottaa. Mielipide kun voi vaihtua ihan hetkessä ja olla erilainen riippuen siitä kuka hänen asioitaan on päättämässä. 

Vierailija
4/11 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Hänen pitää sanoa muille ei, mutta minulle juu juu, kulta. Kyllä, kulta. Tehdään niin, kulta, kuinka sinä vaan haluat, kulta. Ja muille: Ei käy, kultani saa päättää. Ei sovi, minulla on oman kultani kanssa menoja, Kysyn ensin kultani mielipidettä jne.

Muille ei ei mies ja minulle joo joo mies.

Vierailija
5/11 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Hänen pitää sanoa muille ei, mutta minulle juu juu, kulta. Kyllä, kulta. Tehdään niin, kulta, kuinka sinä vaan haluat, kulta. Ja muille: Ei käy, kultani saa päättää. Ei sovi, minulla on oman kultani kanssa menoja, Kysyn ensin kultani mielipidettä jne.

Vois olla aika harvinainen yhdistelmä tällainen mies. Epäilen, että en tätäkään jaksais. Tulis sellainen peilin kanssa seurustelu -fiilis. 

Vierailija
6/11 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei aseta mitään rajaa muille ihmisille, kertoo että ei päätä lainkaan omista asioistaan, vaan on ihan kaikessa muiden vietävissä. Tämä tekee ihmisestä tuuliviirin, johon ei voi luottaa. Mielipide kun voi vaihtua ihan hetkessä ja olla erilainen riippuen siitä kuka hänen asioitaan on päättämässä. 

Mulla on ollut tällaisia miehiä tuttavapiirissä. Mm. oma isäni. Ei ollut luotettava ihminen. 

Vierailija
7/11 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vois olla aika harvinainen yhdistelmä tällainen mies. Epäilen, että en tätäkään jaksais. Tulis sellainen peilin kanssa seurustelu -fiilis. 

Täydellistä, rakastan peilikuvaani!

Vierailija
8/11 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sama aloitus joka päivä uudestaan?

Vierailija
9/11 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ja tulin menneeksi naimisiinkin sellaisen kanssa ;) Vasta mooonta monta vuotta myöhemmin oppi panemaan vähän vastaan.

Omat väännöt tästä asiasta, mutta jokaisella jostakin. Keksin aika paljon pahempiakin.

28v yhdessä, kyllä se siis mahdollista on

Vierailija
10/11 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sama aloitus joka päivä uudestaan?

Ap on tällainen rajaton miellyttäjä ja ihmettelee miksi ei kelpaa naisille?

Vierailija
11/11 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa tällaisen myötäilijän kanssa. Myötäilee kaikkia muita paitsi minua, ja usein tekee sen minun kustannuksellani. Esim. oltiin sovittu päivälle yhteistä menoa, ja illalla hänen oli tarkoitus lähteä kavereiden kanssa juhlimaan. No yllättäen aikataulut muuttuikin niin, että ryyppäämään piti päästä jo iltapäivällä, ja meidän yhteinen meno tämän vuoksi peruuntui. Ei tunnu olevan väliä vaikka minulle aiheutti pettymyksen, ei vaan pysty sanomaan kavereille että tulee hieman myöhemmin koska on myötäilijä. Ja kyllä, harkitsen vakavasti eroa.