Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin miehen tekopillun

Vierailija
05.08.2011 |

Löysin mieheni kaapista tekopillun. Itkettää ja samalla nolottaa mieheni puolesta.

Samalla itsellä on olo, ettem riitä miehelleni. Pettääköhän hän minua muillakin tavoin...

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2011 klo 22:37"]

Aina puhutaan että on naisillakin dildoja sun muita, mutta mielestäni ne eivät kuitenkaan ole ihan suoraan vertailukelpoisia tekopimperoihin. Kumpaakin voidaan tietty käyttää masturbointiin, mutta dildot, klitoriskiihottimet sun muut toimivat myös mainioina piristeinä kahdenkeskiseen seksielämään, kun taas fleshlightit ja vastaavat eivät. Ainakin itsekin kiihotun ihan älyttömästi vaimon tyydyttämisestä dildolla tai klittatäristimellä, toimii erinomaisena välivaiheena vähän pidemmissä sessioissa. Tai sitten voi vaikka laitta dildon vaimon peppuun itse toista aukkoa rassatessa tai toisteppäin.

Tekopimpsalla taas en näe oikein mitään pointtia. Voihan siitä olla iloa sinkulle tai muuten puutteessa elävälle, mutta itse en ainakaan keksi mitään syytä miksi seksin aikana välillä rynkyttäisin muovitötsää mieluummin kuin aitoa asiaa, varsinkin kun meillä miehillä on kuitenkin käytössä vaan rajallinen määrä 'latinkeja'.

[/quote]

Jos ei kykene naista tyydyttämään ilman jotain dildoja tai klitoriskiihottimia niin huonosti menee

Vierailija
22/22 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkytyin, kun siivotessa löysin miehen sängyn alta spermasta kovettuneen karvakintaan. Hän on varmaan koko ajan pettänyt minuta tuon karvakintaan kanssa. Jotenkin on kurja olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi