Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

trans ja hetsku

Vierailija
29.12.2013 |

Asia on nyt niin että itse 40v tulin kaapista vaimolleni ja kerroin että mekkoilen. Kunpa tähän olisikin parannuskeino mutta ei tiedetä mistä johtuu ja tämä on ollut osa minua ollut 6v lähtien.

Kuitenkin kuin salaman iskusta on nyt tullut vauvakuume ja vain minulle ei vaimolleni. Hän ei edes lue lehdistä vauva asioita. Seksissä minä joudun aina tekemään kaiken ja myös kotityöt hoidan minä. Hän kotiintultuaan istuu olkkarin tuolille ja tuijottaa telkkaria.

Itse vaikka erikoinen olenkin olen kuitenkin seksuaalinen ja vauvaa haluava. Pitäisikö erota vai tehdä lapsi jonkun kanssa ns, muumimukilla.

Miehet ei kiinnosta pätkääkään. Toisaalta ei voi uusille tutuillekkaan sanoa että hei minulla on sellainen mekko harrastus harrastetaanko seksiä :)

Jokaisella on ristinsä kannettavanaan

Asiallisia kommentteja kiitos

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta asiaa kommentoitavaksi yhdessä viestissä. Osa ehkä sopisi paremmin jollakin toisella palstalla puitavaksi, mutta yritän vastailla jotain. :)

Teillä ei ilmeisesti ole vaimosi kanssa parisuhde ihan parhaalla mallilla, jos tulkitsen viestisi oikein. On kuitenkin hienoa, että olet uskaltanut kertoa vaimollesi transvestisuudestasi! Kuinka vaimosi reagoi kertomaasi?

Jos vaimosi ei tahdo lasta ja sinä ehdottomasti tahdot, niin ei taida olla muuta vaihtoehtoa kuin ero. Vaimosi tuskin pitäisi ainakaan siitä ratkaisusta, että sinä teet lapsen jonkun toisen naisen kanssa riippumatta siitä, millä metodilla lapsi olisi saatu alulle. Vaikka lapsi olisikin vain sinun ja toisen naisen, niin tietenkin se vaikuttaisi myös vaimosi elämään. Luulenpa, että siinäkin tapauksessa lopputulos olisi ero.

Mitä transvestisuuteesi tulee, niin ei siitä tarvitse yrittääkään parantua, ellet sitten koe transsuuntaustasi itseäsi häiritseväksi. Trans-tukipisteen sivuilta lötyy linkkejä, joiden kautta voit löytää vertaistukea. Toisaalta jos oma transvestisuutesi häiritsee sinua, niin tukipisteen kautta voit myös varmasti huhuilla keinoja päästä sopivan henkilön juttusille.

Ja lopuksi seuranhaun vaikeuteen. Transvestisuus ei ehkä ole asia, jonka tahtoo kertoa ensimmäisenä, mutta ei sitä kannata kauhean pitkäksi aikaa salatakaan, jos etsii parisuhdetta. Pelkkää seksiseuraa taas voi etsiä esimerkiksi netistä, jossa voi ihan reippaasti kertoa, millaisista asioista on kiinnostunut. Kaikenlainen täysin tavanomaisesta seksuaalisuudesta poikkeava vaikeuttaa seuran löytämistä, niin seksiseuran kuin parisuhteenkin kohdalla, mutta ei tee sitä mahdottomaksi.

Jos ja kun kerrot uusille tuttavuuksille mieltymyksistäsi, niin senkin voi tehdä vähitellen ja samalla kuulostella vastapuolen reaktioita sen sijaan, että lataisi kaiken kerralla tiskiin.

Suosittelen sinulle tutustumista muihin ihmisiin, jotka ovat samanlaisessa tilanteessa. Sellaisia ihmisiä löytyy varmasti esimerkiksi Dreamwear Clubin ja Puuterin kautta (http://www.transtukipiste.fi kautta löytyy linkkejä). Heiltä voit saada varmasti parempia vinkkejä kuin vauva-foorumilta. :)

Tsemppiä! :)

N29

Vierailija
2/4 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo innostunut vastaanotto ja vaatii sulattelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaimokin voi oppia pitämään transuilustasi. Onhan kivaa mennä vaikka yhdessä vaateostoksille ja sovitella asuja. Voit tietysti tällöin pukeutua jo lähtiessä naiseksi.

Vierailija
4/4 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen on niin helppo puhua lasten teosta kun ei tarvitse olle 9 kk raskaana, repiä paikkojaan synnytyksessä ja sen jälkeen olla sidottu lapseen 24 t vuorokaudessa. Sulle on tullut vauvakuume aika myöhään sillä miehillekin alkaa usein tuntua jälkikasvun saaminen tärkeältä suurinpiirtein kolmekymppisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi