Olisiko taas aika muistuttaa säännöstä, joka kieltää käyttämästä tiettyjä sanoja.
Säännöllä viitataan söpösteleviin ja näin ollen aikuisen suusta kuultuina oksettaviin ja vähä-älyisiin sanoihin ja sanontoihin.
Esimerkki: a)masuasukki=ehdottomasti karsein sana mitä AV-palstoilta löytyy. Älä käytä. KOSKAAN.
b)tissittely c)esikko=kukkaa tarkoittavana käy, esikoiseen viittaavana EI.
Listaa saa jatkaa.
Kommentit (32)
ottaa minuakin korvaan. "Pikku kakkonen" merkityksessä toinen lapsi, eriLLainen, plussata, koulukas, "meidän neiti", MINUN mieheni jne
Kyllä mulla on mun mies, ja mä oon kaiketi sen vaimo.
Ja meillä on meidän neiti, kaksin kappalein ja koulukaskin löytyy, prissiä merkiltään!
olen ihan raivona jo nuo viestit luettuani! PERKELE!
ei saa kiroilla!
T. Äippä.
Minä olen ihan raivona jo nuo viestit luettuani!
PERKELE!
*Esikon tuleva äippä ojentaa pesuvamppua purtavaksi*
Ai niin, unohdin kertoa, että me tikuteltiin, kun en plussannut vuoden sisään. Ovislimojakin vähän tarkkailin, mutta tikuttelulla lähti.
AAAAaaaaiiiiihhhhh!!! *hyppää talon katolta alas*
Plussatuulia vain kaikille tikuttajille!
Nyt minä lähden minun mieheni kanssa elokuviin ja jätämme esikon ja pikkukakkosen sekä vuosikkaan hoitoon!
Kenties pupuilemme kotiin tultuamme.
Minä olen ihan raivona jo nuo viestit luettuani!
PERKELE!
Ai niin, unohdin kertoa, että me tikuteltiin, kun en plussannut vuoden sisään. Ovislimojakin vähän tarkkailin, mutta tikuttelulla lähti.
Grrr!!! AAAAaaaaiiiiihhhhh!!! *hyppää talon katolta alas*
Hyppäsköhän se sen takia, kun unohdin toivottaa voimahaleja ja jaksuja?
Ärsyttää, kun lapselliset laittaa naamiksessa, että tämä mamma tekee nyt sitä ja tätä.
+ Joidenkin miehet vielä kirjoittaa, että mamman kanssa lomalle.. Argh..
Jotenkin koko mamma-sana saa vereni kiehumaan :D
materiaali, käykää ammentamassa innostusta tuolta odotus ja kuumeilu-palstoilta, luulen että sinne on kerätty kaikki ne joiden kohdalla apu voi olla jo myöhässä. Lopullisesti.
Omaa napaa:ihan äärirajoilla mennään täälläkin, yksi facebook-tuttuni oli juuri tehnyt päivityksen masuasukistaan.
uusperheily (harrastan uusperheilyä, kenen kanssa seuraavaksi perheiltäisiin) etä, lähi, etän kanssa, lähiltä lähille...
keskustella myös eppareista, suppareista tai vaikka menninkäisenkakasta? Nää on kaikki mulla vielä edessäpäin!
- masuasukki-esikon äippä, joka sai maanantaina luvan alatiesynnytykseen suunnitellun section sijaan
pahimmat jo mainittukin, äippä, esikko, vuosikas, masuasukki, meidän NEITI. Mitä ihmettä on tarrasukat? pupuilu?
päikyt voi äääääääääääääääääää.........