Lue keskustelun säännöt.
On se kumma, aina kun pitäis tulla kyläileen niin äitini sairastuu...
05.08.2011 |
Nytkin oli sovittu että tulee viikonloppuna käymään, katsomaan vastasyntynyttä lapsenlastaan... No, yllättäen hän eilen soitti ja sanoi että on vissiin tulossa kipeäksi.
Tätä on tapahtunut aina, minun ja mieheni häissä sentään kävi ja toisen lapsemme 1v synttäreillä. Hohhoi, onko muilla tämmösiä sukulaisia?
Kommentit (3)
että äitisi sairastuu ( tai keksii sairastumisen) aina kun pitäisi tulla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
että äitisi sairastuu ( tai keksii sairastumisen) aina kun pitäisi tulla.
palstasyyllistäjä,päivää! :D
Äiti hyvinkin. Alkoholisoitunut ihmisraunio