Leffa jota jaksat katsoa aina uudelleen ja uudelleen?
Mulla paistetut vihreät tomaatit ja Brokeback Mountain
Kommentit (23)
Hiljaiset sillat
Tyttö sinä olet tähti
Likainen tusina
FC Venus
Sekavia suhteita
Casablanca
Tanssii susien kanssa
Kaikki Potterit
Twilight
Uusin Star Trek
Villi Tusina
Taru Sormusten herrasta
LOTR, Kill Bill, Amelie, Chocolat, X-men, Karibian piraatit, Henkien kätkemä, Snatch, Aamiainen Tiffanylla...
En osta dvd:tä joita en varmasti jaksa katsoa moneen kertaan. Ja kotona on varmaan 200 leffaa ja lisää tulee koko ajan...
Armageddon
Mieskin tietää, että paras tapa saada mut masennuspäivinä paremmalle tuulelle on tuo leffa. Nähty noin 100 kertaa.
Katson äärettömän harvoin elokuvaa uudelleen.
Mutta voisin katsoa kolme MIllennium-leffaa, kolme Medusan verkko -leffaa ja TV:stä tulleen Rooma-sarjan. Rooman kaksi tuotantokautta omistakin DVD-kokoelmana.
Jostain syystä olen katsonut yhden leffan aikoinaan useammin:
Heräämisiä-Awakenings (Robin Williams)
vaikka en olekaan sitä hirveän montaa kertaa nähnyt, myös Coctail. En erityisesti fanita tom cruisea, mutta musat on hyviä. Parikymppisenä tuli katsottua useita kymmeniä kertoja levottomat. Sopi muka niin hyvin siihen elämän tilanteeseen... :)
Samoin Hayao Miyazakin kaikki leffat. Etenkin Henkien kätkemä. Olen katsonut sen tsiljoona kertaa.
Samoin BBC:n tuottaman Pride and Prejudice -sarjan varmaan 6-7 x.
Samoin Hayao Miyazakin kaikki leffat. Etenkin Henkien kätkemä. Olen katsonut sen tsiljoona kertaa.
Samoin BBC:n tuottaman Pride and Prejudice -sarjan varmaan 6-7 x.
Samoin Hayao Miyazakin kaikki leffat. Etenkin Henkien kätkemä. Olen katsonut sen tsiljoona kertaa. Samoin BBC:n tuottaman Pride and Prejudice -sarjan varmaan 6-7 x.
Leffoja: Notting Hill
Katkera Kuu (Polanskia)
Takaikkuna
Totoro
Casablanca, Taru sormusten herrasta, Kummisedät, Dumbo, the weight of water
Samoin Hayao Miyazakin kaikki leffat. Etenkin Henkien kätkemä. Olen katsonut sen tsiljoona kertaa. Samoin BBC:n tuottaman Pride and Prejudice -sarjan varmaan 6-7 x.
Leffoja: Notting Hill Katkera Kuu (Polanskia) Takaikkuna Totoro
Kevyttä, mutta niin ihanaa. Katsottava jouluna : D
Laulan Karaokessa Love is all around -biisiä (joulunaikaan) "Xmast is all around - com'on and let it snow" :D
Hauska veikkaus se että Tarkkarit olisi Tarantinot. Tarantinolla on hyviä leffoja, mutta vähän liian väkivaltaisia...
Eli kaikki Coenin veljesten leffat, American Beauty (siitä irtoaa uusi merkitystaso joka kerta!) ja toisaalta kaikki Komisario Palmu -elokuvat (olen oikea Leo Jokela -fani...)
mikään ei vie aivoja narikkaan paremmin kuin ne