Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rajan takaisesta Karjalasta

Vierailija
04.08.2011 |

Onko teillä isovanhempia rajan taklaisesta Karjalasta? Oletteko käyneet heidän kotiseudulla NL:n romahtamisen jälkeen? Oletteko tutustuneet ihmisiin siellä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en ole käynyt siellä, veljeni kylläkin. Mummo lähti evakkoon palajain jaloin, 17-vuotiaana kahta lehmää taluttaen. Nyttemmin olen lukenut paljon hänen muistelmiaan ja harmittaa etten hänen eläessään enemmän kysellyt muistoista.

Vierailija
2/6 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kerran ja isäni kahdesti. Ihmisiin ei olla tutustuttu. Vähän kyllä harmittaa, että kävi miten kävi. Meillä olisi ollut mahtava tontti siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on isovanhemmat. En ole siellä käynyt, mutta kovasti haluaisin käydä! Terijoen rannalla olisi ollut suuri tila...

Vierailija
4/6 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on Uhtualta. Ei olla käyty siellä, tekis kyllä mieli joskus käydä. Minun mies on vain niin ruokarajoitteinen, että pelkää ettei pystyisi syömään siellä mitään jos ei ole omat eväät matkassa.

Vierailija
5/6 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaari Kuolemanjärveltä ja mummo Viipurin läheltä. Ollaan suvun kanssa eri kokoonpanoissa käyty useampaan kertaan siellä. Tosin ei nyt ihan vähään aikaan.

Helppo oli tulla toimeen asukkaiden kanssa.

Vierailija
6/6 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaari Kuolemanjärveltä ja mummo Viipurin läheltä. Ollaan suvun kanssa eri kokoonpanoissa käyty useampaan kertaan siellä. Tosin ei nyt ihan vähään aikaan.

Helppo oli tulla toimeen asukkaiden kanssa.