naurettavia facebook-päivityksiä
Näitä on hauska yleensä lukea, ja tiedän että monella menee herne nenään ("poista kavereista jos noin ärsyttäääää!!!")...
Senkin uhalla, antakaa tulla!
Tuli itselle mieleen yks, mitä eräs ystäväni harrastaa.
"Hitto mikä kiire!! Vieraat tulee ihan just, pitäs ehtii imuroimaan, pesee pyykit, siivoomaan vaatehuone, vaihtaa vaatteet ja meikata! Help! Miten mä pärjään!?"
Ehdit ihan päivityksen tehdä, vaikka on niiiiiin kiire :)
Kommentit (139)
joka koko ajan toitottaa kuinka yhteiskunta on niin paskaa kun ei tueta lapsiperhettä. Tämä on yksinhuoltajamamma jonka mielestä kunnan/kaupungin pitää järjestää asunto hänen perheelleen heti kun hän keksii muuttaa jonnekin. Tottakai myös sossun pitää maksaa muutto +muut kulut jne. Jos asunto on sitten huono, niin haukkuu kuinka törkeää että tuommoista kehtaavat tarjota. Itse ei ole koskaan tehnyt päiväkään töitä, mutta kaikki pitää kuitenkin saada. Huoh..
Näitä köyhiä riittää. Kaikki pitää saada ilmaiseksi, ja kun jostain syystä saadaan, niin valitetaan, ettei ole mieluinen. "köyhälläkin pitää olla oikeus johonkin laatuun". joojoo. :D
eräs ihan läheinen kaverini harrastaa näitä. Itse tiedän mistä on kysymys, eli ei johdu tämä ärsytys siitä, että en tajua. Mielestäni ovat vaan turhia...
-rva tötteröinen katraineen tillintallin. tosi spessuu. onks sulla mitään ASIAA? HAH! Laatokka! ei oo mitään mitä laittais päälle, laitanpa keppiä! juu. ai mikä sun nimi on? jorma vai irma? hihihi-
nää "arvoitukselliset" on noloimpia! Miten ihmisillä on pokkaa suoltaa tollasta paskaa??
nää "arvoitukselliset" on noloimpia! Miten ihmisillä on pokkaa suoltaa tollasta paskaa??
Maija sanoo: "Ihana päivä Matin ja lasten kanssa, on mulla sitten ihana mies
naapuri joka päivittää tyyliin joka päivä: ''ihanaa tänään käyty 3x spinning ja 3 tunnin vesijumppa + 5tunnin iltalenkki kylläpä on energinen olo! Illalla tein vielä miehelle sisäfilepihvit ja joimme viiniä auringonlaskussa omalla terassilla pikkutunneille asti'' :D
ja siis joka päivä käy vähintään 4 tuntia urheilemassa, aina on jossain työmatkoilla eri paikkakunnilla ja kirjoittaa tyyliin jokapäivä jotain ''ohhoh, kyllä täällä helsingin hotel campin sviitissä kelpaa jouda skumppaa poreammeessa!'' ja millon mitäkin :D
toinen on tämmöinen vanha kaveri joka on kyllä jäännyt sinne teini-ikäiseksi varmaan ikuisesti, päivittää aina perjantaisin 15 kertaa tyyliin ''tänään tytöt lähtee vähän bailaa!'' ja 5 min menee ja ''Tää ilta on vaan meijän ft. Riikka, Sonja, Petra ja alias meijän pikku homopoijke Justus!
"Tämä nainen meni sekaisin hevi-osastolla" ja kuva vihanneskorista. Viesti on tarkoitus ilmeisesti tulkita miten heillä syödään niin älyttömän terveellisesti, että lähtee mopo käsistä. Sitten samaan syssyyn kerrotaan mitä ihmeellisiä ruokia niistä tehdään.
Tai kehutaan omaa täydellisyyden tavoittelua: "Jos olisin vähemmän perfektionisti, voisin olla sitä ja tätä..."
Tekopoliittiset kannanotot päivityksissä on myös raivostuttavia, joilla lähinnä yritetään viestittää omaa älykkyyttä ja ajankohtaisuutta.
naapuri joka päivittää tyyliin joka päivä: ''ihanaa tänään käyty 3x spinning ja 3 tunnin vesijumppa + 5tunnin iltalenkki kylläpä on energinen olo! Illalla tein vielä miehelle sisäfilepihvit ja joimme viiniä auringonlaskussa omalla terassilla pikkutunneille asti'' :D
ja siis joka päivä käy vähintään 4 tuntia urheilemassa, aina on jossain työmatkoilla eri paikkakunnilla ja kirjoittaa tyyliin jokapäivä jotain ''ohhoh, kyllä täällä helsingin hotel campin sviitissä kelpaa jouda skumppaa poreammeessa!'' ja millon mitäkin :D
toinen on tämmöinen vanha kaveri joka on kyllä jäännyt sinne teini-ikäiseksi varmaan ikuisesti, päivittää aina perjantaisin 15 kertaa tyyliin ''tänään tytöt lähtee vähän bailaa!'' ja 5 min menee ja ''Tää ilta on vaan meijän ft. Riikka, Sonja, Petra ja alias meijän pikku homopoijke Justus!
"Hoh hoh hoi jaa" Järjetöntä! Ketään tuskin kiinnostaa!
Mulla yks tuttu joka päivittää joka päivä mitä ruokaa on tehnyt tai mitä leiponut. Ja tämä on mies.. Sitten kaikki mammat tykkäilee hirveesti ja kommentoi tyyliin" voi että, voiko tuommoista isiä ollakaan! :) Asiasta toiseen: miksi pitäis pestä pyykit ja siivota vaatehuone jos tulee vieraita? Ja meikata? :D
Ihan sama juttu, yksi kaveri laittaa suurinpiirtein joka päivä ruokaa koskevan päivityksen: milloin on pihviä ja punkkua, milloin leivottu piirakkaa, patonkia, kakkua, milloin paistettu kuhaa, haukea, rapeakuorisia muikkuja, milloin ostettu torilta muikkukukkoa ja anna mun kaikki kestää...
Kuulostaa todella mielenkiintoiselta paikalta:-)
joka kyllä kehtaa laittaa IHAN kaikki.
Tuntuu että perheessä ollaan koko ajan sairaita. Yhtenään käydään teekoossa erinäisistä syistä.
Itsellään myös jotkut tutkimukset erään vaivan suhteen meneillään ja me kaikki fb-kamut saadaan olla reaaliajassa tietoisia tutkimusten ja oireiden eri vaiheista.
Lisäksi kertoo jopa riitelystä miehensä kanssa. Sellaisia kommentteja että jos olisin se mies niin olisi jo mennyt lusikat jakoon pelkästään tuollaisten asioiden jakamisen vuoksi. Jotkut asiat on hyvä pitää itsellään..
ellei koskaan ole mitään muuta kerrottavaa kun koiran koetulokset, näyttelyyn ilmoittamiset, treenaamiset jne. niin eikö niille jutuille voisi perustaa vaikka jotain omaa ryhmää? Ok jos joskus laittaa mutta kun KOKO AJAN. Ja selkeästi vain tietyt kommentoi ja tykkää. Mä en jaksa kuunnella näitä juttuja enää livenäkään joten jääpi tapaamiset näiden kamujen kanssa hyvin vähälle. Olen saanut yliannostuksen.
vieraalla kielellä, jonka tietää ehkä max 20% ystävistään ymmärtävän kunnolla. Naurettavaa brassailua omalla kielitaidollaan.
mitään henkilökohtaista ja oikeastaan en edes halua nettiin kirjoitella mitään "oikeaa".
Mutta jotain täytyy sinne sivulle joskus laittaa, ettei ihmiset ihmettele, miksi en päivitä mitään. Helpompaa panna sinne tosiaan jotain typerää, ihanaa, kohta alkaa vapaat.
Ja miksi olen fb.ssä, vaikka koko homma ei edes kiinnosta. No juuri siksi, että kyllästyin kun kaikki ihmetteli, miksi en ole siellä. Kirjauduin sinne ja otin kaverini kaveriksi. Muuten koko homma ei minua kiinnosta.
kaikki, jotka kirjoittavat jokaisen asian mitä tekevät päivän aikana... ja joka päivä.
Pahinta ja surullisinta:
"ihanaa, 3päivää töitä ja sit viikonloppu", "nyt nukkumaan ja sit huomenna töihin" "huomenta! kohta töihin ja töiden jälkeen kotiin" "huh! työpäivä ohi, kohta nukkumaan" "hyvää perjantaita! enää tää päivä ja sit viikonloppu" "jee! työpäivä ohi ja nyt viikonloppu!" "huomenna on lauantai. jippii!" "huomenta ja kaikki ja hyvää viikonloppua!" "tas tylsä sunnuntai, mitähän tekis?" "taas meni viikonloppu, huomenna töihin!" "MAANATAI voi ei!" "selvittiin maanantaista, nyt helpottaa... nyt nukkuu ja huomenna töihin..."
Kirjoittaa päivittäin tyyliin näin:
"Ihana pieni taapero keinuu keinussa ja nauraa, isäkin nauraa. Vauva tuhisee ja aurinko paistaa ja kukat ympärillämme loistavat kauniissa väreissään. Perheemme elämä on aivan mahtavaa!" Heh.
Jos lapsi on kipeänä niin päivitys kuuluu "Pikku mussukkamme pikkuinen nenu on tukossa, äitiäkin ihan itkettää kun höpöliini itkee". Yöks.
Ja siis ihan joka päivä päivitykset koskee lapsia. Ihan mahdotonta lässyytystä. Ja kavereille laittaa viestiä tyyliin "Moi ihanainen" ja perässä monta sydäntä.
Jokainen tavallaan mutta tää on vaan ihan ällö.
Mä tunnen myötähäpeää yhtä ystävää kohtaan, joka setvii parisuhdettaan fb:ssa. Vähän väliä vaihtuu parisuhdetilanne, milloin on "sinkku" ja milloin "parisuhteessa", välillä oli "kihloissa" ja taas "sinkku"... Koko ajan on siis kyse samasta ukosta, jonka kanssa vähän väliä eroavat ja palaavat yhteen.
Kun elää tollaisessa suhteessa, niin ei ehkä kannattaisi joka riidan jälkeen mennä kiukkuisena vaihtamaan parisuhdetilannetta facebookiin, kun todnäk on taas seuraavana päivänä onnellisesti "parisuhteessa"....
mulla on kaverina yks joka päivitää joka päivä pelkät siivous ja ruoka jutut , SIIS JOKA PÄIVÄ SIIVOUS päivityksiä. Sitten paras et se lisää kotikuvia missä koti on ku paskakasa eli mitä se siivoo sitten :D näitä saa seurata jokapäivä ja vaan yhden päivän päivitykset :
Mistä tätä pyykkiä oikee tulee.. nimim. 3 koneellista jo pessy, eikä loppua näy..
huh huh. kuudesta asti siivottu. eiks tää koskaa lopu!
oon nii ylpee itestäni, ja kultsista, et me ju*alauta saatii toi vaatehuone kondiksee! AINAKIN 6 kassia vaatteita roskiin, ja muuta todella tarpeellista roskiin..! JeS!
tänään risottoa lounaaks!
makaronilaatikkoo päivälliseks!
taidan ottaa yhden oluen!
taidan ottaa vän suklaata!
:D
toinen laittaa kaikista lapselleen ostetuista vaatteista tai tavaroista kuvan facebuukkiin tyyliin " ostin tänän pentil uudet kengät, pentin uus turvaistuin" jne.
ja kolmas päivittää monta kertaa päivässä IHAN KOKO ELÄMÄNSÄ ja jakaa vielä asiakaspalvelijana asiakkaistakin kaiken, minkälaisia tänään kävi kaupan kassalla mitä teki ja vielä ihan tuntomerkkejä.
HUOH.
laittaa kokoajan jotain helvetin salaperäisyyksiä esim. ":(", "toivotaan parasta, pelätään pahinta", "pitääkö elämän olla näin vaikeeta", "sai hyviä uutisia", "selvittiin säikähdyksellä". Ja sitte parhaat kaverit laittaa kysymysmerkkiä ja "no?" tai sitte "laita viestiä", "kerro sit töissä", "Kerro mulle sit privaatisti"
Jos ei voi kertoo mikä se asia on ni jättäis laittamatta tollaset. Ihan selvää huomion hakemista..
pelkkä ":(", sitten tulee sata kommenttia: "noh, mikäs Maijalla?". Sitten itse kommentoi lopulta jotain "noh siis on vaan tiettyjä asioita ymhp..." seuraavana päivänä: "Voi ei! En ois uskonut, että mulle käy näin!", ja taas kommentteja: "Mitä sulle on tapahtunut?" ja itse kommentoidaan:"noh siis kaikkee jännää on tapahtunu :)))"
Mitä iloa tosta saa itse? Luuleko tälläinen henkilö, että hänen elämänsä on tosi mielenkiintoista ja kaikki kadehtii?