Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

naurettavia facebook-päivityksiä

Vierailija
04.08.2011 |

Näitä on hauska yleensä lukea, ja tiedän että monella menee herne nenään ("poista kavereista jos noin ärsyttäääää!!!")...

Senkin uhalla, antakaa tulla!

Tuli itselle mieleen yks, mitä eräs ystäväni harrastaa.

"Hitto mikä kiire!! Vieraat tulee ihan just, pitäs ehtii imuroimaan, pesee pyykit, siivoomaan vaatehuone, vaihtaa vaatteet ja meikata! Help! Miten mä pärjään!?"

Ehdit ihan päivityksen tehdä, vaikka on niiiiiin kiire :)

Kommentit (139)

Vierailija
121/139 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään omaa sanottavaa ei tunnu olevan, sen sijaan linkitetään seinä täyteen uutisia esim. Iltalehden sivuilta. Tai sitten kaikki "ihQt biisit", mistä tulee mieleen muistoja vuodelta kasikytkuus.

Vierailija
122/139 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväähä sit niide vieraide lukea ett miten se yks on valmistautunut vastaanotolle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/139 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä eniten ärsyttää tyhmät kiertoviestit ja päivitykset, joissa korostetaan omaa superäitiyttä. Pelit yms. ei ärsytä, koska ne on helppo blokata. Mua ei haittaa lapsi- eikä lemmikkikuvat, tai se että joku jakaa vain maisemakuvia. Yksi pusi-pusi-pariskuntakin ystävistä löytyy, mutta heidänkään viestittely ei nosta verenpainettani.

Itse päivitän statustani ehkä neljä kertaa vuodessa, koska olen tullut lopputulokseen, että laittoi siihen mitä tahansa, se on jonkun mielestä ärsyttävä. Näiden lisäksi laitan aina joskus maisema- ja luontoaiheisia valokuvia. Itse asiassa en kuvaa ihmisiä ollenkaan.

Minua ei kiinnosta stalkata ketään, vaikka itse päivitänkin vähän. Kaikkein läheisimmistä ystävistäni ei taida kukaan muukaan paljoa päivittää statustaan, mutta olemme yhteydessä muilla tavoin, joten päivittämättömyys ei mitenkään haittaa.

Vierailija
124/139 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun muutama kaveri harrastaa näitä `Tykkää jos olen mielestäsi söpö` tai `kopioi tämä kymmenen minuutin sisällä seinällesi niin sinulle tapahtuu tänään jotain ihanaa` Oikeesti voiko enää mitään turhempaa olla!! Ymmärtäisin tämmöset päivitykset jos kyseessä olis joku 15 vuotias mutta kyse on siis 20-27 vuotiaista tyypeistä! samoin ärsyttää kaikki turhat raportoimiset tekemisistään kuten `kävin just tupakalla` tai `jos sitä menis nukkumaan` ei ketään varmaan oikesti kiinnosta mitä joku kaveri millonki tekee ellei sit oo joku hullu stalkkeri

Vierailija
125/139 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään :D

märmätttää

Vierailija
126/139 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oma elämä on tylsää kun teen tutkimushommia kotosalla, on kiva lukea ihmisten toisenlaisesta elämästä. Linkitkään ei ärsytä, vaikken kaikkia aina jaksa katsoa eikä kaikki kiinnosta.

Ainoa, mistä en kovin tykkää ovat nuo ketjukirjeet. En sitten viitsi tykätä koska en tod. laita omaan päivitykseeni mitään ketjujuttua.

Vierailija
127/139 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä: jos olet ystäväni, tykkää ja kopioi seinällesi. Tiedän, ketkä sen tekevät, ja jos et tee, niin ymmärrän ja sitten rivi sydämiä! Aarghh!! Olen heidän ystävänsä, mutta en lähde tuohon paskaan mukaan. Ymmärtäköön mitä haluaa.

Vierailija
128/139 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi kaverini päivittelee facebookiin turhan intiimejä juttuja, kuten

"sain viimeyönä kokea Jannen meisselin mahdin, on sillä miehellä munaa" tai

"miks mua panettaa jatkuvasti, pillu märkänä koko ajan, vaik just sain"

Vierailija
129/139 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä netissä muutaman vuoden. Se on jotenkin niin sairas juuri tällä itsensäkehumisella, että olen jäänyt ihan koukkuun siihen.

"Pannaria lapsille. Navat tuli täyteen sekä lainalapsilla, että omilla, nam. Olen niin duracell-pupu ja kantanut matot ulos ja pessyt pyykkiä ja viikannut, kyllä nyt on hyvä mieli ja ihana käpertyä kullan kainaloon ja illalla voidaan sitten pupustella#

Arghhhh :D En vain pääse eroon siitä päikystä:)

Elämäni on niin täydellistä - päivitykset ärsyttää. (Toisaalta on niitäkin kiva lukea.)

Maanantaina: "Siivosin koko asunnon lattiasta kattoon, on niiiiin siistiä ja ihanaa kun tuoksuu puhtaalta! Nyt pullien paistoon ja ruuan tekoon!"

Tiistai: "Pyykkiä pesty 12 koneellista, nyt uunissa paistuu tiikerikakku, saavat Tommi, Jerry ja Matti mahansa täyteen!"

Keskiviikko: "Siivosin kaikki kaapit ja komerot, mistä tätä energiaa riittää!!??!?!"

Torstai: "Tommin, Jerryn ja Matin kanssa puistoon ja eväät mukaan! Kotona odottaa jo hirveä pyykkikasa, mutta ne saavat odottaa!"

Perjantai: "Pyykkiä pesty 205 koneellista ja lapset syövät juuri uunituoreita pullia."

Lauantai: "Käytiin just muumimaailmassa koko perhe, me niin tykättiin ja lapset oli ihan innoissaan ettei pois haluttu lähteä! IHANA PÄIVÄ, jää muistoihin!"

Sunnuntai: "Puistoilua, eväiden syöntiä ulkona, kaupassa piipahdettiin ja lapset pääsivät meidän superihanan isukin kanssa uimaankin. Tää mamma saa omaa aikaa, jota on odotettu jo 47452 päivää!"

:D :D :D :D

Vierailija
130/139 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirmuinen sankarteko ei ole juosta aamulla 5 km lenkkiä ennen töihinlähtöä tai ajaa 10 km pyörällä töihin. Sillä siis on turha yrittää kerätä irtopisteitä.

Jos innostuu siivoamaan koko kämpän pelkän imuroinnin tai pöydänpyyhkimisen sijaan niin hei, se on ihan normaalia tavallisille ihmisille vaikka kirjoittajalle itselle se olisikin eka kerta koko vuonna.

Seinäkirjoitusten suuri määrä ei myöskään korvaa korvaa puuttuvaa laatua. Eli esim. mökkireissulta ei ole pakko postata kuvaa jokaisesta

Vierailija
131/139 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan van kysyisin että oikeastiko joku luulee että haluamme muutkin nähdä monia kuvia jostain koirasta? Ymmärrän että kuvan tai pari laittaa, mutta että kymmenia..

No ihan sama lapsikuvien ja -juttujen kanssa. Koirat on sentään kaikki söpöjä, vieraat lapset ei.

mutta pointtini olikin että niitä lapsikuvia ei muuten mun kavereilla juuri kenelläkään edes ole (ihan hyvä juttu) mutta mikä pakko niitä koirakuviakaan on tsiljoonia laittaa? Toisinsanoen, ellet laita koirakuvia, ei tarkoita että sun pitäis laitta lapsista niitä kuvia. Musta lapsia ei juurikaan tarvi sotkea sinne faceen muutakun nyt sen verran että kuitenkin myöntää että sellaisia on ..

Vierailija
132/139 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni on niin täydellistä - päivitykset ärsyttää. (Toisaalta on niitäkin kiva lukea.)

Maanantaina: "Siivosin koko asunnon lattiasta kattoon, on niiiiin siistiä ja ihanaa kun tuoksuu puhtaalta! Nyt pullien paistoon ja ruuan tekoon!"

Tiistai: "Pyykkiä pesty 12 koneellista, nyt uunissa paistuu tiikerikakku, saavat Tommi, Jerry ja Matti mahansa täyteen!"

Keskiviikko: "Siivosin kaikki kaapit ja komerot, mistä tätä energiaa riittää!!??!?!"

Torstai: "Tommin, Jerryn ja Matin kanssa puistoon ja eväät mukaan! Kotona odottaa jo hirveä pyykkikasa, mutta ne saavat odottaa!"

Perjantai: "Pyykkiä pesty 205 koneellista ja lapset syövät juuri uunituoreita pullia."

Lauantai: "Käytiin just muumimaailmassa koko perhe, me niin tykättiin ja lapset oli ihan innoissaan ettei pois haluttu lähteä! IHANA PÄIVÄ, jää muistoihin!"

Sunnuntai: "Puistoilua, eväiden syöntiä ulkona, kaupassa piipahdettiin ja lapset pääsivät meidän superihanan isukin kanssa uimaankin. Tää mamma saa omaa aikaa, jota on odotettu jo 47452 päivää!"

Vierailija
133/139 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuuko tämä ällö-positiivinen Espoossa ja alkaako nimi K:lla?

Vierailija
134/139 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIin lasten kanssa kuin ilmankin. Nää mammat ei vaan ikinä sano MITÄÄN positiivista lapsistaan. Aina on jokin vinossa.

Vierailija
135/139 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ihana päivä. Ensin koiran kanssa aamulenkillä Sitten torilla kahvilla. Sitten

What a lovely day it was indeed. After wake up me an puppy went to jogging. At noon a cup of coffee at the market place (Kauppatori).

Vierailija
136/139 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoo seksielämästään päivityksissä, tyyliin "illalla taas kahdenkesken ja luvassa paljon "sitä"..."

ihan oikeesti, mun ei to-del-la-kaan tarvitse saada tietää! :)

Vierailija
137/139 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulu ja työkavereita ei ole kuin kaksi. Olen ollut hyvinkin hiljaa, kun en tiedä mitä kirjoittaisin. Elämä on töitä, kotia ja välillä lomaa perheen kanssa, siis juurikin noita lapsia, kotitöitä, liikuntaharrastusta, koira jne. Jos nyt sitten jotain alkaisin kirjoittelemaan niin mitä??

Vierailija
138/139 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluan ettei mun päivitykset näy kaikille? Olen kyllä joitain fb-kamuja piilottanut tse. Mutta joidenkin päivitykset ei näy mulle enkä pääse lukemaan seinää eli haluaisin etteivät näe mun päivityksiä. Vai pitäiskö ne poistaa kokonaan

Vierailija
139/139 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nämä tyyliin: "Olen niin veemäinen ämmä ja haukun kaikki pystyyn ja oma on ongelmanne jos ette tykkää, mutta minä rakastan itseäni." Ja tämä tietysti siltä kaikista saamattomimmalta hiirulaiselta jonka tuntee.

Tai nämä: "Jos vastustat lasten pilkkomista kilon paloiksi ja paistamista sunnuntaipäivälliseksi lisää tämä statukseesi. )0 % ihmisistä ei tätä lisää, mutta ne jotka lisäävät välittävät maailmasta ja ovat hyviä ihmisiä." Niin no, tota joo... Me kaikki muut tosiaan kannatamme syöpää, perheväkivlataa, lapsisotilaita, pedofiliaa, lasten pahoinpitelyä ja lapsista valmistettuja sunnuntaipäivällisiä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi