Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

naurettavia facebook-päivityksiä

Vierailija
04.08.2011 |

Näitä on hauska yleensä lukea, ja tiedän että monella menee herne nenään ("poista kavereista jos noin ärsyttäääää!!!")...

Senkin uhalla, antakaa tulla!

Tuli itselle mieleen yks, mitä eräs ystäväni harrastaa.

"Hitto mikä kiire!! Vieraat tulee ihan just, pitäs ehtii imuroimaan, pesee pyykit, siivoomaan vaatehuone, vaihtaa vaatteet ja meikata! Help! Miten mä pärjään!?"

Ehdit ihan päivityksen tehdä, vaikka on niiiiiin kiire :)

Kommentit (139)

Vierailija
21/139 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kanssa kyrsii noi kiertoviestit "jos sinulla on maailman ihanin lapsi läpäläpälää- lisää tämä statukseeni"

Mikä vittu siinä on, ihan ku ihmisten pitäis jotenki todistella muille jotain. Kyllä se mun mielestä on ainaki ihan itsestäänselvyys, että omia lapsiaan rakastaa yli kaiken, mutta ilmeisesti ei kaikille...Ja on naurettavaa itsestäänselvyyksiä kiertoviestejä omalle seinällee lisätä.

ja vielä, kaverini saatuaan vauvan, on laittanut JOKA päivä päivityksen, miten päivä on mennyt, miten nukuttu, syöty yms. KAIKKI päivitykset liittyy vauvaan, jolla ikää jo puoli vuotta, lisäksi vauvalla on oma kuvakansio- kuvia tällä hetkellä 107kpl ja ne kuvat on tosiaan pelkästään siitä vauvasta. Ihan ku vähempi ei riittäis.

Vierailija
22/139 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräs feissarikaverini päivitti tuossa jokin aikaa sitten sanatarkasti näin:

"odotan, että tuo yksivuotias poikani tekisi kakat, jotta päästäis käymään kaupassa."

anteeksi, mutta en halua tietää :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/139 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime tai toissajouluna oli tapahtuma, johon voi osallistua ympäri maailmaa. Siis englanniksi oli jotain "Jeesuksen syntymäjuhla, joulu" (tämä ei ole ärsyttävää, minun mielestäni se ON Jeesuksen syntymäjuhla).

Minua ärsytti ja huvitti tosi paljon se, että LUULEEKO joku, että jos en tähän tapahtumaan osallistu, en vietä joulua????? En osallistunut.

Häh!! Ihan niinkuin kaikkeen mitä aikoo juhlia, pitäisi osallistua myös feisbuukissa.. Ihmiset on yksinkertaisia.

Vierailija
24/139 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime tai toissajouluna oli tapahtuma, johon voi osallistua ympäri maailmaa. Siis englanniksi oli jotain "Jeesuksen syntymäjuhla, joulu" (tämä ei ole ärsyttävää, minun mielestäni se ON Jeesuksen syntymäjuhla).

Minua ärsytti ja huvitti tosi paljon se, että LUULEEKO joku, että jos en tähän tapahtumaan osallistu, en vietä joulua????? En osallistunut.

Häh!! Ihan niinkuin kaikkeen mitä aikoo juhlia, pitäisi osallistua myös feisbuukissa.. Ihmiset on yksinkertaisia.

Joo, joo, ot, mutta kristityt voisivat ottaa asioista selvää ja juhlia omia juhliaan niiden oikeina päivinä.

Ja itseäni suunnattomasti huvittaa että ärsytää muutama kristitty kaverini jotka esim. joulun aikaan kirjoittavat "nyt on Jeesuksen Kristuksen syntymäpäivä, rauhoittukaamme sen viettoon." Tai kuten viime Halloweenin aikaan "Älkäämme ottako tätä pahoilaisen palvomiselle osoitettua päivää tavaksi. Älkää siis ostako lapsillenne Halloween tavaroita tai juhliko sitä, koska se on Jeesuksen Kristuksen kieltämistä."

Joku taisikin siihen joulu juttuun käydä kommentoimassa että juhlisitte sitä syntymäjuhlaa oikeana ajankohtana, ja palauttaisitte meille pakanille omat juhlamme takaisin.

Joo, itseäni ärsyttää kiihkoilijat. Nuo kristityt että sitten politiikan suhteen sitä tekevät. Itse, vaikka pakana olenkin ja ylpeä siitä, en sitä siltikään toitota samalla lailla kuin muutama tuttuni joiden jokaisessa päivityksessä kiitetään Jeesusta ja muita olentoja. En myöskään jaksa sitä politiikan jauhamista..

Vierailija
25/139 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset kirjoittavat tyyliin "Ihana viikonloppu, kiitos kaikki rakkaat/ihanat ihmiset. Olette tärkeitä, rakastan teitä".

Saa kirjoittaa, ei minua häiritse, mutta mun mielestä tuo on jotenkin niin amerikkalaista. En ole koskaan kuullut kenenkään sanovan noin ystävilleen, niin miksi tuollaista pitää facebookissa jauhaa.

Vierailija
26/139 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"X aikoo osallistua tapahtumaan; annan tietä alakoululaiselle"

Siis, tarvitaanko siihen niinkun joku fb-tapahtuma?! ;D

Kyllä multa sujuu vaan luonnostaan.

mutta suuri osa (ne joilla ei ole omia lapsia) ei muista/ymmärrä varoa, tai ovat muuten vaan itsekeskeisiä.

Joten muistutus tuosta asiasta on aina paikallaan kaikissa mahdollisissa medioissa!

Vierailija
27/139 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai kommentoi toisen laittamia oman perheensä kuvia sydämillä.

Minulla on kanssa yksi pariskunta joka kommunikoi fb:n kautta.

esim.

mies: mulla on nälkä

nainen: jääkaapissa on keittoa

mies: täytyy mennä syömään

Ja koko ajan he ovat samassa pienessä asunnossa. Luulisi olevan helpompaa sanoa ääneen sanottavansa kuin kirjoittaa fb:n kautta :D

Tältä samalta pariskunnalta tulee myös näitä "olet rakas" hali-pusiviestejä. Keskustelevat keskenään "seinällä" sen sijaan et puhuisivat kasvotusten.

Huvittaa...

Vierailija
28/139 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän yhteyttä Facebookin kautta kaukana asuviin ystäviin ja eri puolilla maailmaa asuviin sukulaisiin. Kavereita on n. 40 kpl. Minusta on ihanaa lukea ihan mitä vaan he ikinä kirjoittavatkaan, kun ajattelen heitä istumassa koneensa ääressä toisella puolella maata tai maapalloa. Miksi ihmeessä pitää kavereinaan henkilöitä, joiden asiat eivät kiinnosta? Harmittaa, kun heitä sitten haukutaan täällä, kun ensin on haalittu iso joukko "kavereita". Jos haluaa lukea sieltä vain ne helmet, niin mikä estää? Kaikki vauva-, koira-, hevos- ja mitkä tahansa päivitykset tervetuloa! Ainakin tiedän, että kamu on olemassa ja jaksaa kirjoittaa. Hupiahan sen pitäisi olla. Älkää ottako liian vakavasti! Mitä siitä tulisi, jos aina pitäisi miettiä, mitä kukakin ajattelee päivityksestäni? Ja ei, itse en hirveästi päivitä statustani, kerran kahdessa viikossa ehkä,jos jotain erityistä on tapahtunut. Kommentoin mielelläni kyllä muita. Ainoa, joka harmittaa, on jos joku valittaa, että vauvaa ei jaksaisi hoitaa. :(

Vierailija
29/139 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan van kysyisin että oikeastiko joku luulee että haluamme muutkin nähdä monia kuvia jostain koirasta? Ymmärrän että kuvan tai pari laittaa, mutta että kymmenia..

No ihan sama lapsikuvien ja -juttujen kanssa. Koirat on sentään kaikki söpöjä, vieraat lapset ei.

Itse oon lapsirakas ja äiti itsekin. Ja mua ihan oikeasti kiinnostaa kaverien lasten kuvat. Mahtava seurata, miten muksut kasvaa ja minkä verran ne muistuttaa kumpaakin vanhempaansa. Myös lapsipäivitykset on monesti tosi hauskoja tai sitten voi verrata omia kokemuksiaan muiden vanhempien kokemuksiin. Ei siis ollenkaan turhaa - samaahan täällä Vauva.fi:ssäkin tehdään! Koirat/kissat/muut karvaiset elukat ei mua sen sijaan kiinnosta, koska musta esim. kissat on kaikki ihan saman näköisiä. Mutta eihän kaikkia voi miellyttää, enkä tosiaankaan suivaannu siitä jos joku laittaa lemmikkieläimestään kuvia - en vaan käy sitte kattomassa niitä. Niin kuin en ymmärrä mitään myöskään esim. autojen huoltamisesta eikä mua sellaiset päivitykset kiinnosta, mutta ymmärrän että äijät jakaa keskenään kyseisiä kokemuksia Facebookissakin. Kaikista tyhmimpiä on persoonattomat päivitykset, vaikkapa nuo ketjuviestit.

Vierailija
30/139 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aaaarggg! Kyllä osaa juilia! Lähtee taju. Mä en kestääääää! Onneksi kohta pääsee päivystykseen kortisoonipiikille."

tai

"Eiyhtään unta viime yönä. Helvetilliset kivut. Itku tulee"

tai

" Aurinko paistaa nyt keppien kanssa koiraa ulkoiluttamaan äidin mussukan kanssa. Toivottavsti jaksan kävllä edes 100 metria"

Sitten kaikki päivittelee jatsepaa ja kehuu kuinka reipas se on ollut. Ei mitään muita päivityksiä tuo saatanan selkävaivanen tee!

Vierailija
31/139 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni on niin täydellistä - päivitykset ärsyttää. (Toisaalta on niitäkin kiva lukea.)

Maanantaina: "Siivosin koko asunnon lattiasta kattoon, on niiiiin siistiä ja ihanaa kun tuoksuu puhtaalta! Nyt pullien paistoon ja ruuan tekoon!"

Tiistai: "Pyykkiä pesty 12 koneellista, nyt uunissa paistuu tiikerikakku, saavat Tommi, Jerry ja Matti mahansa täyteen!"

Keskiviikko: "Siivosin kaikki kaapit ja komerot, mistä tätä energiaa riittää!!??!?!"

Torstai: "Tommin, Jerryn ja Matin kanssa puistoon ja eväät mukaan! Kotona odottaa jo hirveä pyykkikasa, mutta ne saavat odottaa!"

Perjantai: "Pyykkiä pesty 205 koneellista ja lapset syövät juuri uunituoreita pullia."

Lauantai: "Käytiin just muumimaailmassa koko perhe, me niin tykättiin ja lapset oli ihan innoissaan ettei pois haluttu lähteä! IHANA PÄIVÄ, jää muistoihin!"

Sunnuntai: "Puistoilua, eväiden syöntiä ulkona, kaupassa piipahdettiin ja lapset pääsivät meidän superihanan isukin kanssa uimaankin. Tää mamma saa omaa aikaa, jota on odotettu jo 47452 päivää!"

:D :D :D :D

Vierailija
32/139 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. Minua ärsyttävät vain ne helkutin ketjukirjeet. Kaikki muut on ihan tervetulleita. Ei ärsytä jos joku kertoo lapsistaan, koiristaan tai hevosistaan jokaisen suolentoiminnan yksityiskohdankin. Ei ärsytä vaikka joku kertoisi päivittäin sen onko töissä ja mitä veti lounaaksi. Mitä noista nyt ärsyyntymään?

Myötähäpeän saa aikaiseksi yhden tuttavan seksistatukset. Ja toisen tuttavatn jatkuva meuhkaaminen ja kiroilu statuksissaan. Mutta ei nekään mua varsinaisesti ärsytä.

Vierailija
33/139 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Palautui töistä vastaleivottujen sämpylöiden tuoksuiseen kotiin, jossa leipoja keittää parhaillaan kahvia. Paras siippa ?"

AINA! jotain tollasta, 'paras siippa' väkertää ties mitä ihmeruokaa tahi leivonnaista, ja parhaissa tapauksissa niistä ilmestyy myös kuvat. Näillä kahella ei varmaan oo enää kavereita kun ovat aina kahdestaan kun heihin jossain törmää tai päivityksistä päätellen. Tekevät kaikkea hienoa ja käyvät brunsseilla ja kuohareilla ja erikoisbutiikeissa ja kaikenlaista hehkuttelua on aina statukset täynnä. Vaikka tää nainen ois kipee, niin siippa on silti

Vierailija
34/139 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juku, olen saatanan kova polkupyöräilijä.

Vierailija
35/139 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa monta kertaa päivässä aforismeja suomeksi ja englanniksi, joissa sanotaan monella eri tavalla samaa huttua tyyliin "ole oma itsesi". lisäksi hän "keksii" niitä itse.

Vierailija
36/139 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen yhden aforismien laittelijan :D

Vierailija
37/139 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään päivitykset eivät ärsytä!

Vierailija
38/139 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

5min päästä:"Nyt jätkä seisoo"

ja 5min kuluu: "Nyt Jätkä pierasi! :0"

ja min: "Nyt ihana pikku kultamussukka poju räpyttää silmiään!!!"

ja 5min...

Vierailija
39/139 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa nämä ketjukirjeiden seinille lisääjät. "Lapseni on paras, laita seinälle jos olet sitä mieltä", Olen oma itseni, rehellinen enkä valehtele, jos et pidä minusta tällaisena kun olen, se on sinun ongelmasi" jne jne.. No huvittavintahan tässä on se että valehteleva selkäänpuukottaja laittelee aina näitä viestejä, kuka ei tule toimeen oikeen kenenkään kanssa, noin niin kun pitemmän päälle. Huvittavaa ja säälittävää tavallaan kun pitää niin kovasti todistella.

Tein sitä tätä ja tuota ja piirakka on uunissa- ihmisten päivityksiä ei todellakaan jaksaisi lukea joka päivä, eikä näitä jotka valittavat että voisiko päivityksissä olla jotain muutakin kun lapsi teki sitä ja tätä kun omat päivitykset ovat: Kävin lenkillä, kävin spinningissä, juoksin 100km, eli ihan yhtä mielenkiintoisia...

Vierailija
40/139 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain paria ärsyttää aforismien postailu??

Ainakin puolet mun tilapäivityksistä on niitä, suomeksi ja englanniksi. Ja kylläpä ne jakavat mielipiteitä! Osa ystävistäni pitää mua 'viisaana', annan kuulemma ajattelemisen aihetta. Toisaalta ainakin kaksi kaveria on poistanut mut sen takia, kun eivät jaksa niitä lukea (näin vastasivat kun kysyin). Ihan fiksuja ihmisiä ovat mielestäni muuten.

Itse olen piilottanut uutisvirrasta yhden tolkuttoman muusiikinlinkittäjän, siis joku 75 biisii joka päivä! Ja yhden pelifriikin, joka ei ikinä postannu mitään muuta ku jotain farmvillee.

Tilapäivityksistä saa kyllä hyvin kuvan ihmisen arvomaailmasta ja elämänsisällöstä.

Kiva on sillointällöin lukea ihmisten harrastuksista, lapsien tai koirien tekemisistä tai vaikka sairastelusta, mutta jos joka ikinen päivitys kertoo vain ja ainoastaan samasta aiheesta, alkaa kyl ihmetyttää elämän suppeus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän