Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

naurettavia facebook-päivityksiä

Vierailija
04.08.2011 |

Näitä on hauska yleensä lukea, ja tiedän että monella menee herne nenään ("poista kavereista jos noin ärsyttäääää!!!")...

Senkin uhalla, antakaa tulla!

Tuli itselle mieleen yks, mitä eräs ystäväni harrastaa.

"Hitto mikä kiire!! Vieraat tulee ihan just, pitäs ehtii imuroimaan, pesee pyykit, siivoomaan vaatehuone, vaihtaa vaatteet ja meikata! Help! Miten mä pärjään!?"

Ehdit ihan päivityksen tehdä, vaikka on niiiiiin kiire :)

Kommentit (139)

Vierailija
81/139 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"johonkin". koskaan ei kerro mitä odottaa.

tarviiko sitä sitten laittaa lainkaan??!!

Vierailija
82/139 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kulta, meillä taitaa tulla vauva!"

Mies klikkasi tykkäävänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/139 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koirajutut - ellei koskaan ole mitään muuta kerrottavaa kun koiran koetulokset, näyttelyyn ilmoittamiset, treenaamiset jne. niin eikö niille jutuille voisi perustaa vaikka jotain omaa ryhmää? Ok jos joskus laittaa mutta kun KOKO AJAN. Ja selkeästi vain tietyt kommentoi ja tykkää. Mä en jaksa kuunnella näitä juttuja enää livenäkään joten jääpi tapaamiset näiden kamujen kanssa hyvin vähälle. Olen saanut yliannostuksen.

Koirat, treenaaminen & kisaaminen on mulle tärkeä juttu ja lisäksi koirista voi selittää ilman yksityisyydensuojan menettämistä (vs. lapset). Mun kavereista varmaan 60% on koirapiireistä ja treenit pulistaan jälkikäteen läpi esim. FB:ssa, blogeissa tai keskustelufoorumeilla.

Piilota tuollainen kaveri, jos et kestä ;)

Vierailija
84/139 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyliin: Aamuauringossa parvekkeella, sylissä iso kuppi lattea ja tuore Sköna Hem.

tai: Itse poimitut kantarellit pannulla ja kädessä viileä valkkari. Ahhh.

Vierailija
85/139 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te ette poista noita 'typerien' päivitysten tekijöitä listoiltanne??? Eikö teillä ole elämää, kun on aikaa miettiä tämmöisiä :)?

Itselleni fb on tuuletuspaikka ja siellä saa olla lapsellinen ja hölmö ja hauskinta on juuri se hölmöily siellä :DDD...

Vierailija
86/139 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyliin: Aamuauringossa parvekkeella, sylissä iso kuppi lattea ja tuore Sköna Hem.

tai: Itse poimitut kantarellit pannulla ja kädessä viileä valkkari. Ahhh.

että jollakin on ihanaa. Oletko kateellinen?

Vierailija
87/139 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni outoja päivityksiä ovat sellaiset, missä vihjaillaan riidoista esim "Ärsyttää niin eräs ihminen!" "Olis voinut tulla sanomaan suoraan tästäkin asiasta" jne jne.. miksi eivät itse sano heille suoraan vaan vihjailevat fb:n kautta. Naurettavaa..

Vierailija
88/139 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä aikoo syödä. Ja paikat ovat lähinnä McDonald's, Hese, Pizza Rax jne. (ja jos haluaa olla ilkeä, voi todeta, että sen kyllä huomaa)

Kertoo myös päivittäin, mikä viikonpäivä on ja koska on seuraava viikonloppu, onko hän aamu- vai iltavuorossa ja lähdössä töihin vai tulossa sieltä. Muistaa myös mainita joka ilta menevänsä oman kullan kainaloon nukkumaan. Tai sen, jos mies ei ole kotona vaan töissä (vuorotyöläinen), jolloin kertoo, koska mies taas tulee.

Vierailija
89/139 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni outoja päivityksiä ovat sellaiset, missä vihjaillaan riidoista esim "Ärsyttää niin eräs ihminen!" "Olis voinut tulla sanomaan suoraan tästäkin asiasta" jne jne.. miksi eivät itse sano heille suoraan vaan vihjailevat fb:n kautta. Naurettavaa..

aika usein tulee niitä "taas tuli puukkoa selkään" ja "on se kumma kun pitää meidän asiota vatvoa muualla" ja mikä parasta "on se hyvä että kylillä tiedetään meidän asiat paremmin".

Ja ex-miehen ja uuden puolison haukkuminen on ihan jokaviikkoista.

Eikä ärsytä, tuo on ihan hyvää viihdettä.

Vierailija
90/139 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koirajutut - ellei koskaan ole mitään muuta kerrottavaa kun koiran koetulokset, näyttelyyn ilmoittamiset, treenaamiset jne. niin eikö niille jutuille voisi perustaa vaikka jotain omaa ryhmää? Ok jos joskus laittaa mutta kun KOKO AJAN. Ja selkeästi vain tietyt kommentoi ja tykkää. Mä en jaksa kuunnella näitä juttuja enää livenäkään joten jääpi tapaamiset näiden kamujen kanssa hyvin vähälle. Olen saanut yliannostuksen.

Koirat, treenaaminen & kisaaminen on mulle tärkeä juttu ja lisäksi koirista voi selittää ilman yksityisyydensuojan menettämistä (vs. lapset). Mun kavereista varmaan 60% on koirapiireistä ja treenit pulistaan jälkikäteen läpi esim. FB:ssa, blogeissa tai keskustelufoorumeilla.

Piilota tuollainen kaveri, jos et kestä ;)

nämä kaverit on sellaisia ettei näitä voi piilottaa, kun todennäköisesti huomaisivat sen nopeasti (ollaan tekemisissä muutenkin kun facessa).

Ja kyllä se on ok jos tollasia päivityksiä laittaa välillä, mutta ymmärrät kai että jos ei mitään muuta tule kun tätä yhtä ja samaa, aika moni saa vähintäänkin rasittavan kuvan susta. Jos on tietty porukka jonka kesken haluatte vielä treenien jälkeenkin asioita setviä (en ymmärrä eikö niitä voi siellä treeneissä löpistä ja jos on tosi speciaalia sattumusta niin se sitten faceen TAI rajata se päivitys tietylle RYHMÄLLE.)

Ymmärrän kyllä että kaikki eivät vaan tajua tuota että ellei päivitystä rajaa, en näkee kaikki, myös ne jotka ei tunne sun "taustoja" ja ei niin hyvin livenä. Tosin kyllä nämä mun tutut mua niin paljon ärsyttää vaikka tunnenkin ja ehkä juuri siksi. Enhän toki sitä heille päin naamaa sano enkä suorastaan kyttää heidän päivityksiään, ihmettelen vain eikö todellakaan muuta elämää ole?

Ja miksi ihmeessä pitäisi päivittää lapsista jollei päivitä koirista?! Kyllä maailmassa on monta muutakin asiaa tai sitten voi välillä olla vähän äänettömämpi ellei mitään muuta keksi.

Vierailija
91/139 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen aika usein ruokapäivityksiä. Se johtuu puhtaasti siitä, että olen ihan todella innostunut ruoanlaitosta ja leipomisesta ja saan uusien ruokalajien onnistumisesta todellisia kiksejä! :)

Olen toki viime aikoina vähentänyt näiden päivitysten tekemistä, kun olen huomannut, että kukaan ei kommentoi :D

Vierailija
92/139 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yliampuva liikunnan harrastamisen mainostaminen:

"juoksu lenkki heitetty klo5 aamulla auringon nousussa" parin tunnin päästä: "salil, spinningis ja cores käyty" illalla mahdollisesti vielä jokin urheiluharrastus.. ja tietenkin joka päivä, vähintään joka toinen päivä..

mulla myös yks koiraharrastaja kaverina ja päivitykset koskee pelkästään tuota koiraharrastusta ja kuvia siitä hemmetin hurtasta yli 200 :D Taitaa poistua mun kaverilistoilta lähiaikoina.

Vierailija
93/139 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yks tuttu joka päivittää joka päivä mitä ruokaa on tehnyt tai mitä leiponut. Ja tämä on mies.. Sitten kaikki mammat tykkäilee hirveesti ja kommentoi tyyliin" voi että, voiko tuommoista isiä ollakaan! :) Asiasta toiseen: miksi pitäis pestä pyykit ja siivota vaatehuone jos tulee vieraita? Ja meikata? :D

en jaksanut niitä katsella, ni piilotin uutisvirrasta. :)

Vierailija
94/139 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole sinänsä mitään vikaa. Jos niitä laitta silloin tällöin. Mutta jos joka päivä pitää kertoa mitä ruokaa on tehnyt tai mihin vuoroon menee töihin niin se on aika ärsyttävää.

Mutta jos sä päivität esim. kerran viikossa niin ei mua ärsytä jos kerrot meneväsi yöksi töihin tai tehneesi tänään pitkästä aikaa lasagnea. Tai lähteväsi lasten kanssa särkänniemeen.

Kyse on siitä, että jotkut ei tajua ettei jatkuvasti tarvitse samoja asioita siellä jauhaa, ei ketään kiinnosta!

Vierailija
95/139 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just nämä tässä ketjussa jo aiemmin mainitut huomionkipeät ämmät.

Ritva on niin happy today!! :D

Lissu kommentoi; "?"

Ritva; "Kerron Lissu sulle tänään kun nähään ;)."

VITTUAKO sitä edes tarvii kirjoittaa jollei kumminkaan voi kertoa mistä on kysymys. Ihan selvää huomionhakemista, että mahdollisimman moni kyselis ja tulis uteliaaksi.

Toinen on nämä; "Suolia ja ruusukkeenkukkia".

Sitten sisäpiirin kolme kaveria kommentoi silmänvinkkaushymiöin ja sydämin. Kyseisellä tyypillä on vähintään kolme kertaa viikossa samantyyppinen sisäpiirinvitsi päivityksenä ja aina samat kolme kaveria tykkää ja hymistelee.

¤ päänhakkaushymiö ¤

Vierailija
96/139 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nämä tyyliin: "Olen niin veemäinen ämmä ja haukun kaikki pystyyn ja oma on ongelmanne jos ette tykkää, mutta minä rakastan itseäni." Ja tämä tietysti siltä kaikista saamattomimmalta hiirulaiselta jonka tuntee.

Tai nämä: "Jos vastustat lasten pilkkomista kilon paloiksi ja paistamista sunnuntaipäivälliseksi lisää tämä statukseesi. )0 % ihmisistä ei tätä lisää, mutta ne jotka lisäävät välittävät maailmasta ja ovat hyviä ihmisiä." Niin no, tota joo... Me kaikki muut tosiaan kannatamme syöpää, perheväkivlataa, lapsisotilaita, pedofiliaa, lasten pahoinpitelyä ja lapsista valmistettuja sunnuntaipäivällisiä...

:D:D:D Ihan huippu tuo eka juttu :D! Räkätän kuset housuissa täällä :D! "Ja tämä tietysti siltä kaikista saamattomimmalta hiirulaiselta jonka tuntee." Hah!

Itsekään en tajua noita helvetin kiertoviestejä jos sinulla on maailmankaikkeuden paras sisqo, joka syö kanssasi tacopalloja ja paskantaa ripulia liitä tämä statukseesi. Vittu miten kulunutta!

Joidenkin tyyppien juttuja ei kommentoi juuri kuin joku oma mies tai veli. Taitaa olla porukka ihan kypsynyt :D. En muutenkaan tajua, että päivässä tehdään 5 päivitystä seinälle. Ei ketään kiinnosta!

Vierailija
97/139 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oman elämän glorifiointi tyyliin 'ihana mies laittaa vuohenjuustomoussakaa viheritusalaatin kera, viininä gran de chef, ihana siippa

Vierailija
98/139 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ihana päivä. Ensin koiran kanssa aamulenkillä Sitten torilla kahvilla. Sitten

What a lovely day it was indeed. After wake up me an puppy went to jogging. At noon a cup of coffee at the market place (Kauppatori).

tehdä englanninkielisiä päivityksiä, jos sitä englantia ei osaa:D

Vierailija
99/139 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin päivittää lähes tunnin välein mitä on tehnyt (tyyliin; nonni, nyt töihin, pidämpä tässä töissä kahvitaukoa, söinpäs tässä päivälliseksi sitä ja tätä jne.).

Ja joka helvetin päivä ;D

Vierailija
100/139 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 pelliä pullia, tiikerikakku ja korvapuusteja leivottu, keittiö siivottu, eläinlääkäriä odotellaan......

Ja joka päivä kertoo mitä on laittanut ruuaksi?????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä