naurettavia facebook-päivityksiä
Näitä on hauska yleensä lukea, ja tiedän että monella menee herne nenään ("poista kavereista jos noin ärsyttäääää!!!")...
Senkin uhalla, antakaa tulla!
Tuli itselle mieleen yks, mitä eräs ystäväni harrastaa.
"Hitto mikä kiire!! Vieraat tulee ihan just, pitäs ehtii imuroimaan, pesee pyykit, siivoomaan vaatehuone, vaihtaa vaatteet ja meikata! Help! Miten mä pärjään!?"
Ehdit ihan päivityksen tehdä, vaikka on niiiiiin kiire :)
Kommentit (139)
Miksi te ette poista noita 'typerien' päivitysten tekijöitä listoiltanne??? Eikö teillä ole elämää, kun on aikaa miettiä tämmöisiä :)?
Itselleni fb on tuuletuspaikka ja siellä saa olla lapsellinen ja hölmö ja hauskinta on juuri se hölmöily siellä :DDD...
lainatakseni aloitusviestiä:
"Näitä on hauska yleensä lukea, ja tiedän että monella menee herne nenään ("poista kavereista jos noin ärsyttäääää!!!")..."
Eräs tuntemani tuore äiti päivittää kokoajan sitä kuinka hän on käynyt pyöräilemässä/lenkillä/joogaspinningissä/pilateskuntonyrkkeilyssä. Joo tajuttu on että tyyppi treenaa.
Sama ihminen myös laittaa joka ikinen päivä kuvia omista ruoka-annoksistaan. "Karppiruokaa nams!" Ja "ranut on lanttua" jne.. Joo, tajuttu on että karppaat...
Sitten vielä jotkut jaksaa kommentoida joka kuvaan että "voi kun näyttää herkulliselle".
Itseäni ärsyttää myös novellien pituiset avautumiset sekä ne ällölälly lapsipäivitykset. "voi kun meidän mussumössö Nicoliinilla on nenuliini tukossa eikä saa nukuttua unia. Äitykkäkin on jo väsyliini, mutta pikkuisen mussukan takia sitä pitää olla urhea".
Joo, tiedän millaista on kun pieni vauva on kipeänä, mutta ei se nyt mitään erityistä urheutta vaadi.
(tuo on muuten miltei sanasta sanaan oikea päivitys. Parasta tässä on se että tämä äitykkä oli vielä raskausaikana todella rääväsuinen, mutta nyt yhtäkkiä on muuttunut Ned Flanderssiksi. Ja kyllä, se on minusta koomista)
"X aikoo osallistua tapahtumaan; annan tietä alakoululaiselle"
Siis, tarvitaanko siihen niinkun joku fb-tapahtuma?! ;D
Kyllä multa sujuu vaan luonnostaan.
Maija sanoo: "Ihana päivä Matin ja lasten kanssa, on mulla sitten ihana mies
..ukko kirjoittaa ja sitten eukko ja tätä parisuhdeonnea sitten luetaan..vaikka tiedän että tämä yksikin pari on vierestä viennyt....
Eikö mies ja vaimo kertoa kavotusten näitä asioita?
Se on ollut nyt viikon ulkomailla lomalla perheen kanssa ja päivittäin jaksaa päivittää VÄHINTÄÄN neljä kertaa mitä on tehnyt jne.
kuulostaa lähinnä umpitylsältä päiväkirjalta, jossa antaa itsestään ihan idiootin kuvan.
Tämä viestiketju vakuuttaa mut taas siitä, että naamakirjaan en liity.
. Tämä viestiketju vakuuttaa mut taas siitä, että naamakirjaan en liity.
Hetken taas harkitsin, kun jotkut ihmiset on vain ja ainoastaan siellä eikä enää livenä missään, mutta ei... en liity. =0) Ihquu.
päivitän pääasiassa lapseni kehityksestä. Monia tän hetkisiä kavereita sekä sukulaisia kiinnostaa. mutta minulle on suoraan sanottu tai kysytty että onko mulla omaa elämää ollenkaan...
ihan van kysyisin että oikeastiko joku luulee että haluamme muutkin nähdä monia kuvia jostain koirasta? Ymmärrän että kuvan tai pari laittaa, mutta että kymmenia..
Ja sitten päivitykset joissa "valitetaan" että olipa taas järkeä lähteä lenkille koiran kanssa joka on täynnä intoa "ja tähän kohtaan se laji mitä koira "harrastaa"" johon sitten toiset kommentoi "on sillä ainakin intoa ja haluja" ja itse "vähemmäkin kyllä riittäisi" ja tämä kaikki tietenkin tyyliin KEHUKAA SITÄ, KEHUKAA
*oks*
äitien kommentit tyyliin "Täällä ois lapsia kaupan! AAARRGGHH" tai että "jeee, lapsivapaat alkoi!!" tai "kyllä on taas känkkäränkkä kylässä eikä mikään kelpaa!!!" yms.
:(
Onhan noita vaikka mitä.
Iloinen-surullinen-iloinen-surullinen-iloinen-surullinen-iloinen-masentunut-iloinen-kaikkionniinraskasta.....
Voi kulta kun mä voisin olla siellä sua lohduttamassa. Rakastan sua kulta niin kauheasti (samaa sukupuolta olevalle kaverille kaverin seinällä)
Vittu mä oon kännissä (arkipäivänä aamulla klo 10)
äitien kommentit tyyliin "Täällä ois lapsia kaupan! AAARRGGHH" tai että "jeee, lapsivapaat alkoi!!" tai "kyllä on taas känkkäränkkä kylässä eikä mikään kelpaa!!!" yms.
:(
Marttyyriäiti ei siedä sitä, että toiset nauttivat elämästä myös ilman lapsia:D
Oli päivittänyt siitä kuinka sairaanhoitaja oli ottanut häneltä suihin.
Joku oli sitten kommentoinut että mitäs olet siellä vehje pystyssä.
Piilotin uutissyötteestä.
siis kyseinen ihminen päivittää ihan kaikki asiat mitä perheessä tapahtuu. Ja se on lähinnä jatkuvaa sairastamista, kaksi pienintä on aina kipeänä ja voi voi sitä tk:ssa istumisen määrää. Yhyy kun joutuu aina lähtemään päivystykseen.
Ja tosiaan olen kauhistellut näitä miehenhaukkumisviestejä. Se nyt vielä menisi, jos sanoisi, että pientä ukkosta ilmassa kotona tms, mutta että yksityiskohtaisesti kerrotaan mitä mies on taas tehnyt väärin ja valivali, kamala ukko. Huhhuh, olisin lähtenyt ajat sitten jos olisin tämän ihmisen mies..
Mun miehen siskolla on ruotsinkielisiä tuttuja facessa.
siis M I K S I teillä on siellä fb:ssa tuollaisia "kavereita", joihin teillä menee hermot? Tiedättekö, että sieltä pystyy poistamaan niitä, jos haluaa? Onneksi itse olen valinnut sinne VAIN ystäviä ja sukulaisia, joista todella pidän, joiden päivitykset kiinnostaa, joilla on aivot ja joita muutenkin kestän.
tai kommentoi toisen laittamia oman perheensä kuvia sydämillä.
vaikkei osaa kieltä juuri lainkaan! Tyyliin "My must go sleeping". Ou jeah! (Ja miksi näin? Koska kerää kaveriksi kaikki kumminkaimanserkuntyttärenpoikakaverit ympäri maailmaa, jotta olisi oikein "kansainvälinen".) Samainen tyyppi myös kirjoittaa synttäri- ja nimpparionnittelut omaan tilapäivitykseensä: "Matti Meikäläinen tänään 23v, onnea täältä paikasta xxx!"
"X aikoo osallistua tapahtumaan; annan tietä alakoululaiselle"
Siis, tarvitaanko siihen niinkun joku fb-tapahtuma?! ;D
Kyllä multa sujuu vaan luonnostaan.
mutta suuri osa (ne joilla ei ole omia lapsia) ei muista/ymmärrä varoa, tai ovat muuten vaan itsekeskeisiä.
Joten muistutus tuosta asiasta on aina paikallaan kaikissa mahdollisissa medioissa!
listattua. Itselläni ei ole noihin vauva-, syömis-, eläin-, matkustelu-, urheilu- ja parisuhde teemoihin oikeastaan mitään lisättävää.
Tuli vain mieleen, että eihän siellä facebookissa muunlaisia päivityksiä näekkään...täyttä roskaa kaikkineen.