Hyvätuloisen miehen vaimo vastaa kysymyksiin
Tämä jostain syystä aiheuttaa ärsyyntymissä monissa joten antaa tulla. :D
Kommentit (53)
T. Toisen hyvätuloisen miehen vaimo.
sua harmita ettet itse ole hyvätuloinen?
t. hyvätuloinen vaimo
Muuten ei varmaan ärsyyntymistä heräisi
Olen tällä hetkellä kotona lapsen kanssa ja lähdössä opiskelemaan. :)
Kuka jaksaa vouhkata/ärsyyntyä moisesta? Toisaalta, miksi sitä pitää erikseen mainostaa? Ehkä se mainostaminen ärsyttää toisia, en tiedä. Henk koht mulle on ihan sama mitä jonkun mies tienaa. Tää palsta nyt vaan on naisten taisteluareena ja suurin osa tekee sitä ihan vaan huvikseen.
Muuten ei varmaan ärsyyntymistä heräisi
En ole ikinä brassaillut, olen itsekin rikkaasta perheestä joten ei tämä ole mitenkään niin ihmeellistö mielestäni. Ihan mukavaahan se on että talous on kunnossa toki!
reilu 6000e brutto
ja TUO on susta hyvä palkka????
Yksin asuva nainen olen. En koe, että olisin erityisen hyvätuloinen. Pärjään hyvin, mutta eipä noilla tuloilla vielä mällätä.
sua harmita ettet itse ole hyvätuloinen?
t. hyvätuloinen vaimo
Ei harmita, meillä on mielestäni jo nyt tosi hyvin raha-asiat. Ja kun valmistun niin enempi olisi jo liikaa kun yhteiset tulot siinä vaiheessa. :)
Kyllä on ja myös tilastollisesti. ;)
Onko sun mielestä 6000 e brutto hyvät kk-tulot KAHDEN aikuisen taloudessa??
reilu 6000e bruttoja TUO on susta hyvä palkka????
Voitko todella väittää ettei yli 6000e ole hyvä palkka?? REPS! =D
En pidä tuollaista juuri minään, sillä minä ja mieheni olemme molemmat hyvätuloisia. Minusta vain itse ansaitulla rahalla voi rehvastella ja ärsyttää muita, siis jos sellaisesta jotain kiksejä saa..
Etenkin jos ap:n mies kuudella tonnillaan (=alle 4000 e netto) yksin elättää koko perheen. Jos tienaisitte molemmat tuon, olisitte ok tuloisia, mutta kahdelle työikäiselle jaettuna tuo on lähinnä mediaanipalkka.
t. itsekin kuusi tonnia tienaava
Onko sun mielestä 6000 e brutto hyvät kk-tulot KAHDEN aikuisen taloudessa??
Se on hyvä siihen nähden että olen kotona. Kyllä miehelläni on erittäin hyvä palkka. En puhunut kahden aikuisen kk-tuloista vaan mieheni. :)
En pidä tuollaista juuri minään, sillä minä ja mieheni olemme molemmat hyvätuloisia. Minusta vain itse ansaitulla rahalla voi rehvastella ja ärsyttää muita, siis jos sellaisesta jotain kiksejä saa..
Rehvastelinko? :D Kato nyt, jos sanoo että mies tienaa hyvin se on heti rehvastelua. Mitä jos olisin sanonut että olemme köyhä perhe saa kysellä, ei olisi ollut mitään närää. ;) Tätä hainkin, arvasin että täällä kolahtelee.
Etenkin jos ap:n mies kuudella tonnillaan (=alle 4000 e netto) yksin elättää koko perheen. Jos tienaisitte molemmat tuon, olisitte ok tuloisia, mutta kahdelle työikäiselle jaettuna tuo on lähinnä mediaanipalkka.
t. itsekin kuusi tonnia tienaava
No minä olen siis kotona lapsen kanssa vielä joten... :D
12000ekk ok tuloinen? Jo on rahantaju mennyt ihmisellä. :D
Palstalla joskus haukuttu minua siitä. :D