Ihan älytöntä! Olin menossa kioskille ja mies antoi korttinsa lainaan, että voin käydä
automaatin kautta, no unohdin käydä ja ajattelin että kioskilla on sirulukija - ei ollutkaan ja myyjä huomasi, että ei ollut mun kortti. Otti kortin pois - sanoi , että toisen kortilla ei voi maksaa, ei auta vaikka kuinka selitin, että on lupa asiaan. Mitäs nyt?
Kommentit (122)
mutta voisiko myyjä vaikka kuunnella selitykset, katsoa kortin nimeä ja vaikka odottaa sen puolison paikalle?
No ei. Siinä kohtaa on jo tehty maksukorttipetos.
No on se nyt aivan perseestä, että jos vaimo maksaa miehen rahoilla,
niin joku yli-innokas kaupan täti tienaa 150 e??
vaan siitä että maksukorttia käytetään kortin käyttöehtojen vastaisesti, kaupan täti tienaa 150 euroa.
Se että pariskunta ei osaa hoitaa keskinäisiä raha-asioitaan on pariskunnan oma ongelma.
Älkää hankkiko kortteja, jos on niin aikea huolehtia niistä itse!
Jos kortit menevät sekaisin, omistajat eivät ole olleet tarpeeksi huolellisia.
Kortit pois ja sakkomaksu, niin oppii huolehtimaan asianmukaisesti. En tajua miksi voisivat sekoittuaMonesti mies pitää naisen rahapussia / kortteja, jos naisella ei ole käsilaukkua mukana. Jos sieltä ottaa vahingossa väärän kortin ja kortinhaltija seisoo henkkareineen vieressä, asiassa ei ole mitään ongelmaa.
Jos on, se on jos myyjän henkinen ongelma.
o on se nyt aivan perseestä, että jos vaimo maksaa miehen rahoilla,
Eihän se millään rahoilla maksanut vaan syyllistyi maksuvälinepetokseen.
Siinäkö, että minulla on molempien kortit laukussani ja otan vahingossa väärän?
mutta voisiko myyjä vaikka kuunnella selitykset, katsoa kortin nimeä ja vaikka odottaa sen puolison paikalle?
kortin myöntäneen tahon määrittelemiä sääntöjä. Turha valittaa! Käyttäkää käteistä!
mun , miehen ja yhteinen jolla kortti mun nimellä. Miten se mies rikoksen tekee, jos sitä yhteistä tiliä käyttää?
Harvinaisen monta daijua linjoilla!
Eikö mene jakeluun, että se kortti on henkilökohtainen, se ei ole miehen luvasta kiinni vaan se on kortin myöntäneen instanssin sääntö.
Mikään, hups vahinko ei siitä tee yhtään lieventävää.
v..tusta se varas tietäisi sen oikean koodin? Toista se oli ennen, kun varas vain kirjoitti saman nimen kuittiin mikä kortissakin on.
Jos meillä kerran yhteinen tili, johon molemmat laittaa rahaa, ei todellakaan ole rikos sitä yhteisesti käyttää.
Ongelma on pankin, painakoon molempien nimet korttiin.
Ja kauppa huolehtikoon kassojen bonuksista muuten.
mun , miehen ja yhteinen jolla kortti mun nimellä. Miten se mies rikoksen tekee, jos sitä yhteistä tiliä käyttää?
Puhutko tilin vai kortin käytöstä? Yhteistilin käytössä ei tee mitään rikosta eikä myöskään kortin, mikäli se on hänelle myönnetty rinnakkaiskortti.
v..tusta se varas tietäisi sen oikean koodin? Toista se oli ennen, kun varas vain kirjoitti saman nimen kuittiin mikä kortissakin on.
ltili olisi kuinka yhteinen, kortti on henkilökohtainen.
Jos meillä kerran yhteinen tili, johon molemmat laittaa rahaa, ei todellakaan ole rikos sitä yhteisesti käyttää.
Ongelma on pankin, painakoon molempien nimet korttiin.
Ja kauppa huolehtikoon kassojen bonuksista muuten.
Yhteistiliin saa rinnakkaiskortin. Nolaisit itsesi aika pahasti nostaessasi oikeusjutun - ja häviäisit lahjakkaasti.
Edelleen olen sitä mieltä, että tässä maassa on ensin säännöt ja sitten (mikäli pomo antaa luvan) saa käyttää maalaisjärkeä.
Sinä, että yrität käyttää korttia, joka ei ole omasi!
Harvinaisen monta daijua linjoilla!
meillä on yhteinen tili, johon vain mulla kortti.