Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten oppia olla välittämättä siitä mitä toiset ajattelee ja siitä

Vierailija
02.08.2011 |

teenkö asiat niin että muut on tyytyväisiä?

Mä en osaa olla ja elää niin kuin itse haluaisin vaan aina koitan esittää jotain muuta, esim keksiä syitä miks en halua lähteä jonnekin tai tehdä jotain tai miks teen jonkun asian niin tai näin yms...

Miks en osaa olla vaan ja tehdä niitä asioita mistä ite tykkäään, miksen osaa sanoa kaverille kun pyytää zumbaan että en tykkää siitä tai miksen osaa kieltäytyä jostain vaan siksi että en ahlua ei kiinnosta en jaksa, miks mun aina pitää keksiä jotain typeriä tekosyitä =(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppii sanomaan ei ja pitämään huolta myös itsestään ja omasta henkisestä hyvinvoinnistaan.

Mulla ainakin meni niin. Nelikymppisenä opin ajattelemaan myös itseäni ja jaksamistani.

Hyvähän se olis ollu opetella jo aiemmin.

Harjoittele sitkeästi, opettele kieltäytymään kohteliaasti ja sillai mukavasti, ettei toinen kamalasti pahastu. Itsellekin jää hyvä mieli sit.

Vierailija
2/5 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

psykoterapiaa tai muuta itsetuntemukseen tähtäävää toimintaa. Kaikkiahan ei voi tässä maailmassa miellyttää ja kaikilla on oma totuutensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen jonka tekemiset ja sanomiset on aina oikein ja hänen ei KOSKAAN tarvitse pyytää mitään anteeks, minä kun olen sellainen että pyytelen anteeks vähän liikaakin vaikkei mun ees tarvis. =(

Mua ahdistaa kun en osaa pitää puoliani ja sanoa omaa mielipidettäni ja sitä että myös mun teot on oikein ja minä saan elämälläni tehdä mitä tahdon ei siitä pidä kenenkään toisen suuttua ja mun pyydellä tältä suuttuneelta anteeks mun tekoja jotka ei liity häneen millään tavalla.

Vierailija
4/5 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan osaa tai uskalla, en käsitä itseäni. Olen todella epäaito, koska tilanteesta riippuen saatan tosiaan antaa muiden ohjata mielipiteitäni ihan miten sattuu. Sitten harmittaa ja kauhea morkkis. Yksi kaverini esim. ehdotti, että alettaisiin harrastaa yhtä lajia, mikä ei todella kiinnosta minua yhtään. Lisäsi sitten, että sitten kun nämä kuopuksemme ovat isompia, joten vastasin vaan että joo, se olisi kivaa, se olisikin oikea henkireikä, vaikka oikeasti ajattelin että ei helv ikinä, inhoan sitä! MIKSI sanoin niin??? Jos olisi ehdottanut että ensi viikolla mennään, olisin keksinyt jotain, mutta nyt ajattelin, että ehkä se unohtaa koko asian tms. mutta on nyt jo pariin otteeseen puhunut että sitten kun aloitetaan, ja mä olen ihan paiseessa kun en oikeasti halua ja nyt tuntuu ihan kauhealta se tunnustaa.

Monta muutakin juttua - monet ihmiset varmaan tuntevat ihan erilaisen meikäläisen, kun olen aina peesaamassa milloin mitäkin asiaa ja ihan ristiin. Kotona sitten pystyn olemaan oma itseni ja tunteet purkautuvatkin sitten kunnolla mistä saa mies kärsiä :( Eikä ole ikä vaikuttanut juurikaan tähän asiaan, sillä yli kolmekymppinen olen. Huoh.

Vierailija
5/5 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppi on 75v, ja edelleen koittaa aina ja jatkuvasti vain miellyttää muita.

Sillä naisella on ikäisekseen aivan upea vartalo, mutta ei voi esim. käyttää kauniita bikineitä, vaan hänen omasta mielestäänkin rumia, ettei muut vaan ajattele, että mitä hän kuvittelee olevansa. Surullista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi