Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HELMISIMPUKAT 2012 - Elokuu -

Kommentit (117)

Vierailija
101/117 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa rallaa!!

Täällä eilen ylimääränen tarkistus ultra jossa kaikki mainiosti! siellä se meidän pieni ihananen

pyöri kovasti. Huomenna tulee kotiin jo pinnasänky ja vaunut, menee kyllä varastoon mutta kun ilmaiseksi ne saatiin niin pakkohan ne oli ottaa :)

Itse en tuonne facebook ryhmään ainakaan vielä ajatellut :)

Niin joo ja meillä siis on tuo TYKS synnäri, muistaakseni sen jo kerran pistin mut mahtaako näitä kukaan päivitellä täällä enää? :)

- Mitä mieltä olette äitiysneuvolassa käynnistä? Odotatteko tapaamista, vai onko se pakkopullaa?

- Meillä neuvolatäti on vähän kummallinen mutta kiva siellä silti tietysti on käydä, kovin työhönkyllästyneen oloinen. heh.

- Oletteko katsoneet Kelan äitiyspakkauksen kuvia? Mitä mieltä olitte?

-mielestäni pakkaus oli kovin poikamaisen oloinen

olisi voinut olla vähän neutraalimpi...

- Onko nimi/nimet jo tiedossa?

- Tytön nimi on ollut jo pitkän aikaa tiedossa, toisia nimiä tosin ollaan vielä hiottu, pojan nimi taitaa olla vielä etunimeä vaille arvoitus.

- Tietääkö kukaan vielä vauvan/vauvojen sukupuolta? Aika harva varmaankin tässä vaiheessa, mutta jos arvailuja olisi :)

- ei tiedetä 14.9 toivotaan että tähän saadaan vastaus 4d ultrasta. Meille ei sukupuolella silti ole väliä kumpikin on yhtä rakkaasti tervetullut.

- Kuinka paljon painoa on tullut tähän mennessä?

- enpä ole pitkään aikaan katsonut, samoissa luulen että ollaan.

- Joko olette miettineet vaunujen, turvakaukalon, sängyn yms. hankkimista/ millaiset haluisitte: väri, merkki, mitä vaatimuksia toimintojen suhteen jne.?

- sänky ja vaunut tulevat käytettynä, sänky tumma puinen juuri toiveiden mukaan, muita ei olla edes vielä ehditty ajatella.

- kertakäyttö vai kestovaippa?

- kerttis.

NinniSofia 14+4

Vierailija
102/117 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips taas! On varmaan jonkin verran hiljentänyt tänne kirjoittelua fb-ryhmän perustaminen, mutta minkäs sille mahtaa :) Itse en ole fb-tyyppiä, joten kuten olenkin sanonut; jää minulta väliin!

Kiva on ollut lukea gallup -vastauksiakin, joten ajattelinpa vastailla kyssäreihin itsekin.

-ÄITIYSNEUVOLA ei tunnu olevan minua varten. Joka kerta ahdistaa vain enemmän siellä käyminen. Olen kyllä samaa mieltä siitä, että onhan veriarvoje ym. tarkkailu tärkeää, mutta mieluummin kävisin antamassa ne jossain labrassa. Koen hyödyttömäksi sen, että kysytään esim. vointia ja sitten, jos kertoo, että hiukan huono on ollut niin vastaus on empaattinen "joo" ja pään nyökkäys. Mitäpä ne neuvolatädit voivat tehdä muuta kuin kuunnella... Sitäpaitsi minulla taitaa olla sellainen luonne, että sensuroin itse kaikki sanomiseni niin ei jää neuvolaan mitään kerrottavaa :D Sitten tulen tänne ja valitan :DD

- Petyin Kelan äitiyspakkaukseen juuri tuon "poikavoittoisuuden" vuoksi, vaikka meidänkin pompula voi yhtä hyvin ollakin poika.. Mutta jotenkin en vain tykännyt. Otetaan se silti, sillä tavarat ovat hyvälaatuisia ja kotonahan niitä voi pitää.

- Meillä on nimet tiedossa molemmille, mutta eihän sitä koskaan tiedä kuinka mieli muuttuu kun pienokainen on sylissä.

- Sukupuoli on vielä epätiedossa. Viimeksi uä:ssä yritettiin sukupuolta vahvistaa, mutta arvailulinjalla ollaan vieläkin. Sukupuolella ei sinällään ole väliä, mutta halutaan se tietää jos mahdollista. Eräs kätilö sanoi, että tutkimusten mukaan vauvan sukupuolen tietäminen jo odotusvaiheessa vahvistaa kiintymyssuhdetta vauvaan. Mielestäni mielenkiintoinen tutkimustulos.

- Itse olen lihonut 3,5 kg ja sekin tuntui olevan neuvolassa "mietinnän" paikka. Lähtöpainoni oli 71kg/172 cm eli nyt sitten painetaan 74,5 kg :/ Olen kyllä liikkunut normaalisti ja omasta mielestäni ruokailutottumuksenikin ovat ennallaan.

- Itse olen päässäni miettinyt millaisen pinnasänyn, rattaat jne. haluisin, mutta mitään päätöksiä en ole tehnyt. Vauvuissa käyttömukavuus ja turvallisuus ovat tärkeitä. Painoltaankin niiden pitäisi olla sellaiset, että on kiva yksin heitellä auton perään jne.

- Joka toinen päivä olen kestovaipan kannalla ja jokatoinen päivä kertiksen. Saas nähä mihin ratkaisuun h-hetkellä päädytään.

Anteeksi mahdolliset kirjoitusvirheet!

Voikaa hyvin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
103/117 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sokerirasituksessa, nopsaan meni aika lehtiä lukiessa ja mummeleiden kanssa jutellessa :D Olo oli mainio, hieman alkoi ekan tunnin aikana väsyttämään.. Hirveitä kauhutarinoita lukenut että olisi kauhea kokemus, onneksi oma kroppa ei reagoinnut pahasti. Huomenna sais sitten tulokset, toivottavasti kaikki ok!

Viikko vielä neuvolalääkäriin! :)

Millaista työtä te muut teette? Olen itse keittiötyössä ja vielä ei käy jalkojen päälle (6-8h putkeen jaloilla, ei taukoja mahdollista pitää), mutta kuorman purku .. :( Yritän mahdollisimman oikeaoppisesti nostella ja siirrellä laatikot, mutta alkaa aina hirveät pistot mahassa työpäivän päätteeksi. Onneksi tällä- eikä ensi viikolla ole yhtään aamuvuoroa ja sitten ajattelin jo pomolle kertoa mikäli neuvolalääkärissä kaikki ok!

Viikonlopun odotusta, toivotteleepi Silkki 15+0

Vierailija
104/117 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman on joo jutustelu siirtynyt tuonne FB:n puolelle mutta kiva täälläkin on käydä kuulumisia lukemassa. :)

Vastaanpa näihin kysymyksiin:

- Mitä mieltä olette äitiysneuvolassa käynnistä? Odotatteko tapaamista, vai onko se pakkopullaa?

Ihan ok, tosi harvoinhan noita käyntejä täällä pääkaupungissa on. Yksi käynti ollut, toinen vasta kuukauden päästä.

En ole katsonut, otetaan joka tapauksessa kun kuopuksen syntymästä on jo 7 vuotta.

Tytölle olisi mulla ehdokkaita, pojallekin ehkä. En ole niistä kyllä miehen kanssa puhunut vielä :).

- Tietääkö kukaan vielä vauvan/vauvojen sukupuolta? Aika harva varmaankin tässä vaiheessa, mutta jos arvailuja olisi :)

Ei vielä, selvitetään kyllä. Ei ole oikein kumpikaan olo...

Kolmisen kiloa kai.

- Joko olette miettineet vaunujen, turvakaukalon, sängyn yms. hankkimista/ millaiset haluisitte: väri, merkki, mitä vaatimuksia toimintojen suhteen jne.?

Ei olla... En tiedä yhtään :).

- kertakäyttö vai kestovaippa?

Varmaan molempia. Olen vanhempien kanssa ollut osakestoilija, mies on hieman epäilevä kestoihin mutta aion niitä kyllä hankkia ja käyttää :).

Työstäkin oli kysymys. Mä teen kevyttä toimistotyötä. Alkaa varmaan jossain vaiheessa käydä selän päälle, muistan kuopuksen kanssa loppuvaiheessa että alaselkä oli istumisesta kovilla. Pitää vaan yrittää huolehtia lihaskunnosta, säännöllinen liikunta on kyllä ollut nyt hieman hakusessa...

Oma vointi on edelleen varsin mainio. Iltapahoinvointikin on kadonnut. Iho kyllä kukkii aika lailla, mutta kaipa tätä voi nyt sitten kutsua siksi auvoiseksi keskiraskaudeksi. :) Kuukausi vielä rakenneultraan. Varasin kyllä ensi viikoksi omalle gynelle ajan, kun meillä neuvolalääkärikin on VASTA viikolla 26! Aion kyllä pyytää ultrausta, jos ei sitä automaattisesti tee :).

Kivaa elokuista päivää kaikille!

Sailis 14+6

Vierailija
105/117 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaihtui terkka,mikä ärsytti,mutta vaihtelu virkistää.kun antaa mahkun hälle ja itse käyttäytyy ihan kuin minä...niin menee hyvin.Tuskin monesti käyn kun seurannat tuolla ä-polin puolella.

No,ihan kivoja.Turhan neutraaleja,ja yllättävän poikamaisia,ikäänkuin.Mietin että jos tulis tyttö,jäisi käyttämättä.Ehkä teen lopullisen päätöksen pakkauksesta vasta rakenneultran jälkeen :)

Aikalailla

Ei tietoo,mutta rakenneultrassa kysyn

Vaaka ei ole mun ystäväni,eli seuraavaksi menen neuvolassa vaakaan syyskuun alussa.ei mitään hajua,mut toivottavasti ei juur mittään kun lähtöjään painoo ihan hirmusti

Pinnis tulikin jo meille,ja muut periaatteessa olisi jo,mutta en tiä tyydynkö niihin,eli vaunuja on tullut tsekkailtua sillä silmällä ;)Turvakaukalon vaatimukset jalustallinen ja et sen saa kiinni rattaisiin,eli meillä on gracon kaukalo tästä syystä.

- kertakäyttä vai kestovaippa?

kestovaipat pääasiassa.Varalla kerttiksii,vaaikka olen kyllä tottunut kestojen kanssa matkustelijakin.Niitä olenkin jo hankkinut vauvakoossa ;D

Täällä ei tapahdu mitään ihmeellistä,tuntuu että nyt on rakenneultraan saakka,joka meillä on vasta lokakuun alussa,ihan hiljaiseloa,odotellaan vaan :D

Pahoinvointi on vihdoin vähentynyt niin merkittävästi,että alkaa jo jaksaakkin jotain tehdä.

Onko teillä monella muuten kotidopleria?

meillä kuunnellaan aina tasaviikon kunniaks,eilen illalla isi kuunteli ja löysi heti vilpertin.Ihan alavatsalla se asuu vaan...

Malica 14+1

Vierailija
106/117 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa kuulumisia, hieman laiskalla tai sitten kiireisellä päällä ollut ja jäänyt kirjoittaminen vähille...Tällä viikolla oli normineuvolakäynti ja uusi neuvolatäti, aivan ihana tapaus ja tunti vierähti että hups vaikka kyseessä 4. lapsi:)Juteltiin kaikkea muutakin ja parannettiin maailmaa. Hienoa huomata, että jollakin ihmisellä on vielä nykyaikana aikaa juuri sinulle, eikä ollut kuin edellinen neuvolatäti tyyliin, paino, pissa, hemoglobiini liukunhihnalla ja seuraava äiti sisään:(..

Sydänääniä kuulosteltiin ja kovaa kyytiä pomputteli joten arvailut sukupuolesta alkoivat ainakin omassa päässä:)

Vointi ollut aika mukava, ainoa että jos kävelee enemmän lonkat ja alaselkä kipeytyvät kyllä...Nyt vaan ootellaan rakenneultraa, joka ajoittuu sinne syyskuulle...nyt vaan toivon kaikille mammoille hyvää vointia ja voimia ja aletaan nauttia syksyn kuulaista keleistä ja raikkaudesta..kai ne syksyn väritkin pian esiin puhkeaa:)...

Vierailija
107/117 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva saada mukaan uusia porukkaan :) Itse enemmän kirjoittelen tuolla FB puolella, mutta käyn oikeastaan päivittäin täällä lukemassa ainakin.

Kiitos Onni2012 kivasta gallupista, tässäpä vastauksia:

"Tässäpä joitain gallup -tyyppisiä kysymyksiä, joita olen pohdiskellut: - Mitä mieltä olette äitiysneuvolassa käynnistä? Odotatteko tapaamista, vai onko se pakkopullaa?

Tykkään käydä äitiysneuvolassa ja tavallaan on harmi, että nyt niitä kolmannen kanssa on vaan muutama. Mä olen selkeästi tilastoihminen ja rakastan kuulla mittoja ja tilastoja kaikesta :D Myös listat on lähellä sydäntä..

Olen tutkinut ä-pakkauksen, mutta en osaa vielä yhtään sanoa, otanko sen. aikaisemmin olen ottanut, mutta nyt talvivauvan kanssa koen esim haalarin tosi epäsopivaksi. Ekana talvena liian iso ja tokana jo liian pieni :/ Usein myös suurin osa vaatteista on jäänyt käyttämättä, vaikkapa potkarit. Serioisly?! Puolipotkarit on sitten jo asia erikseen :)

Ei aavistustakaan vielä

Veikataan tyttöä, selvinnee tuossa noin kolmen viikon kuluttua, jeee!

Painoa on nyt tullut 5-7kg. Ihan tarpeeksi..

Vaunuissa olemme päätyneet pettämättömään emmaljungaan, muusta en osaa vielä sanoa. Pinnis tulee olemaan valkoinen. Varmaan aikalailla käytettyinä ostetaan, hyvä kestää käytössä.

- kertakäyttä vai kestovaippa?

Me kertistellään, toi kestovaippatouhu ei ole sellainen, että olisin omakseni kokenut.

Pikaiset vastaukset, pääsee pian lounaalle :D Lisää näitä, saa ajattelemisen aihetta ja kiva lukea toistenkin vastauksia!

108/117 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin uskalsimme vihdoin ja viimein kertoa vauvauutisia lapsille ja lähisuvulle :) ja innostuin jo hakemaan pahvilaatikollisen neutraaleja vauvanvaatteita varastosta. Nyt pääsee sitten hipelöimään ja haaveilemaan. Rakenneultran jälkeen voi hakea sitten lisää, joko niitä sinisiä tai punaisia. En malttaisi millään odottaa.. Kunhan vaan kaikki olisi siellä ultrassa ok.

Aotearoa ja pikkukuutonen 16+0

Vierailija
109/117 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin ja viimein kerrottiin vauvasta lapsille eilen. Tuli niille niin shokkina että monta aikaa menee toipumiseen. Herra 8v oli niin onnellinen että johan se oli kaikista lupauksista huolimatta koulussa kertonut jo melkein kaikille muille paitsi opettajalle :D Että voihan nyt. Huomenna olisi lääkärineuvola. Toivottavasti olisi joku fiksu lääkäri siellä sitten, kun vähän kammoan noita sisätutkimuksia.

Voikaa paksusti!

Sylvi-IIta 14+3

Vierailija
110/117 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan kaikille pitkästä aikaa täältäkin päin :) liityin sinne Fb-ryhmäänkin mutta ei sitä tule sinnekään kirjoiteltua. Tuntuu, että siellä on niin reipas se kommentointitahti, ettei ehdi lukeakaan kaikkea ja sitten tuntuu että mitäs sanottavaa sitä enää itsellä olisikaan :P aikaisemmissa raskauksissa olen tykännyt tästä palstasta kovasti, harmi kun tämä taas nyt on vähän kuihtunut tuon fb-kulttuurin myötä :(

Noh, mutta! Tässä se kai raskaus etenee ilman nettiäkin, tuntuu ihan hassulta! Viikoja ropisee niin, ettei perässä pysy. Pitää aina välillä tarkastaa tuolta raskauskiekon kautta että missä mennään - ja lisätä siihen +1 päivä, kuten neuvolassa tekevät. Nyt on jo siis rv 14+5, apua! :D

Minähän huolehdin ja murehdin sitä raskaudesta töissä ilmoittamista tuossa muutama viikko sitten... näin se vain tämäkin aika menee, nyt on viimeinen viikko koeaikaa menossa, lauantaina tulee 4kk tässä työpaikassa täyteen. Ja olen pitänyt asian edelleen omana tietonani. On tämä nyt jo kyllä vähän siinä kinthalla, joko työkaverit arvaa. Yksi nainen ainakin, aina kun minua puhuttelee, katselee vähän väliä mahan suuntaan. Tai sitten se vain tuntuu siltä! :D Jos sitä perjantaina, tai ensi viikon alussa kertoisi sitten pomollekin. Oikeastaan mulla on kaksi pomoa, kenelle pitäisi kertoa, ja toinen tulee vasta ensi viikolla paikalle... hmm hmm. Tuntuu vähän kurjalta, jos ensi viikkoon jättää, kun silloin on niin läpinäkyvää että halusi odotella koeajan jälkeen. Mutta onhan mulla siihen oikeus!

Maha turpoaa, mutta liikkeitä ei vielä tunnu. Tykkään käydä neuvolantätin luona, on tosi ihana ihminen paikallaan siellä. Ensi käynti vasta joskus syyskuun puolivälin jälkeen, pitkä on aika sinne... silloin taitaa olla viikkojakin jo 17+2. Luulisi, että ne liikeet alkaa jo pikkuhiljaa tuntumaan, viimeksi taisi alkaa tuntemuksia olla rv 16 paikkeilla. Olevinaan viime viikolla jotain tunsin, mutta en kyllä enää ole varma kun ei ole sen jälkeen tuntunut.

Äitiyspakkauksen ottaminen on vähän siinä ja siinä, kaksi pakkausta otettu jo vähän ajan sisällä (v.2007 pakkaus, tosin 2008 alkuvuodesta ja 2009 pakkaus) ja eihän niitä toppahaalareita ja makuupusseja kolmansia tarvi... toisaalta onhan siinä enemmän rahan edestä tavaraa kuin mitä siitä saa Kelalta jos rahana ottaa.

Taas muka tunsin jotain liikettä. En tiedä painaako joku sauma housussa vai voisiko olla pikku jalka! :)

Hankalaa tämä vaihe pukeutumisen osalta kun omat vaatteet jää pieniksi ja ä-vaatteet on liian isoja. Jotain pitäisi keksiä!

Nyt taas työn pariin. Eihän tätö "herkkua" ole tiedossa enää kuin vajaa 5kk!

Tolleroinen rv 14+5 :)

Vierailija
111/117 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältä ilmoittautuu uusi mukaan, LA 4.2. ja sairaala K-SKS

Vierailija
112/117 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mamma sängylle makuulle ja mies etsi sykkeet,joita sai kaikki sit kuunnella,et siellä se tuleva todella on.Hiukan konkreettisempaa varmaan kuin vain kertoo.No täällähän oli kanssa lapset laulelleet päiväkodissa ainakin,ja kohta varmaan pihalla aletaan kyttäämään mahaa :)

joka kuulema kasvaa,vaikken mä tän läskikasan alta sitä huomaakkaan :S tylsää kun ei saa nättiä vauvamahaa.

Mä kanssa jätän päätöksen pakkauksesta siihen rakenneultraan saakka,uskon että tulee sukupuoli kysyttyy,tai itse nähtyä...niinhän mä olen viimesissä ultrissa itse katsellut,kun tullut noita ultrii niin paljon nähtyy.Eniten minuu jännittää se,näkyykö jotain rakennepoikkeavuuksia,taikka down piirteitä...koska mähän en mennyt punktioon,joka ois ollut maanantaina.No rakenneultraan on vielä 5 viikkoa aikaa.

Mä oon paljon FB:ssä,ja kommentointi on siellä helppoo liki reaaliajassa,ja sille suoraan joka kysyy,koska tulee ilmoitus,millaisia taphtumia ryhmässä on.Täällä kun ei nää edes edellistä viestiä,niin en muista edes nimimerkkejä,joten itse vähän tukkoisena koen tän palstan.

Koitan seurailla tätä ja tousta odotusketjuu myös :D

Vierailija
113/117 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta ja tervetuloa myös uusille ketjuilijoille!

Meille ei sinällään kuulu mitään uutta.. Kait (: 17. raskausviikko lopuillaan ja juuri äsken kuunneltiin dopplerilla ikiliikkujan syämmen äänet :)) Onneksi tuli hankittua tuo doppler!! Juuri minunlaiselle tehty väline! Minulla ei nimittäin vieläkään ole mitään selkeää vauvamasua.. Normifarkut menevät jalkaan..Kiristävät kylläkin ja tuntuvat epämiellyttäviltä. Vauvelin liikkeitä/potkuja en tunne yms. yms. Siispä oltaisiin erittäin epätietoisessa tilassa ellei doppleria olisi.

Minulla on alkanut esiintyä vaihtelevaa päänsärkyä, mikä tekee töiden tekemisen välillä hankalaksi. Sen lisäksi olen huomannut, että raskaus + työ uuvuttavat minut totaalisesti, joten näin loppuviikosta olen kävelevä zombie..

Joku kysyikin töistä. Itse olen yksityisyrittäjä, joten lyhyviin "pari päivää" kestäviin sairauslomiin ei ole varaa. Omavastuuaika on nimittäin 4 sairauspäivää eli palkattomaksi menee :/ Lisäksi minulla on liikkuva työ ja töitä on ihan liikaa.. Pelko pyllyssä on koko ajan siitä, että mitenköhän tässä jaksaa. Kesäloman jälkeisen 5 viikon perusteella.. en tulekaan jaksamaan ainakaan tällä työmäärällä. Mitä äitiysloman kestoon tulee niin itselläni ei ole mahdollisuus ola poissa työelämästä kuin max ensi vuosi.. Itselläni ei ole nimittäin edes työpaikka odotamassa, vaan koko toiminta pitää aloittaa alusta. Murheita siis riittää. Millään muulla ei kuitenkaan ole merkitystä kuin Vauvelin terveydellä! Enkä vaihtaisi tätä raskauden tuomaa onnen tunnetta mihinkään!!

Jospa nämä murheeni tässä jollain ihmeen keinolla pienenisivät.

Mukavaa viikon jatkoa ja palailemisiin!

Vierailija
114/117 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta! Ei voi olla totta että syyskuussa jo mennään. Kohta se alkaa joulukin kolkutella ovelle, ja kaupoistahan sen ekana huomaa :) olen itse jouluihminen tiettyyn pisteeseen asti, en jaksa kuitenkaan mitään ihan älyttömiä häärätä ja puuhata, enemmänkin olisi kiva touhuta, askarrella ja muuta jos olisi paremmin aikaa. Mutta ehkä joskus eläkkeellä sitten ;)

Eilen illalla sängyllä pötkötellessäni tunsin kyllä ihan selvää "möyrintää" mahassa, ei mitään potkuja tms mutta kyllä sielä jotain liikuskeli! Kyllä ne terävämmätkin liikkeet alkaa kohta tuntua varmasti.

Tässä on meneillään taas hirveä mietintä "huomenna - ensi viikolla - huomenna - ensi viikolla??" Huominen päivä koeajan viimeinen työpäivä, enkä ole siis edelleenkään kertonut töissä raskaudesta. Taitaa olla niin, että annan mennä sinne ensi viikolle, onpahan molemmat pomotkin töissä sitten paikalla...

Vaatteet loppuu kyllä ihan just kesken, ei näitä housuja voi kovin kauaa enää pitää! Harmi kun kaikki äitiysvaatteet ovat tällä hetkellä lainassa eteläisessä Suomessa, joillain konstilla pitäisi saada ne tänne päin... lainaajalla laskettuun aikaan taitaa olla joku kolmisen viikkoa vielä.

Eiköhän se tästä viikkokin vierähdä loppuun saakka. Lauantaina siskon vauvan ristiäiset, jännittää minkä nimen ovat päättäneet pojalle antaa :)

Ja Onni2012 - eiköhän ne asiat siitä lutviudu. Toivottavasti pysyt hyvässä kunnossa :)

Tolleroinen rv 15+0!!!

Vierailija
115/117 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei kaikille, esikoista täällä odotellaan, rv 17+3, LA 6.2. ja tuleva synnytyssairaala LS.. =)

Vierailija
116/117 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaiset terveiset täältäkin pitkästä aikaa!

Tietokone ollut huollossa neljättä viikkoa ja kännykän netti ei pelitä näillä sivuilla.

Onneksi Fb:ssä päässyt raskauden tuntoja jakamaan:)

Vastailen galluppiin ja muutenkin lisää jahka saan koneen takaisin, näin lainakoneella ei kerkeä.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Jepatus

Vierailija
117/117 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudun miekin mukaan - eli LA olisi 18.12.2012 ja synnäripaikkanan K-HKS.

Meillä odottellaan kolmatta tulevaksi eli suurperheeksi tässä ollaan tulossa;);)