Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

meillä meni nyt citymarket boikottiin!

Vierailija
01.08.2011 |

Jo se on kumma kun heidän tarjouslehtinen tulee kotiin illalla, menet sinne heti aamupäivästä niin tuotteita ei ole! taas kävi niin. Olisi mennyt muutaman satanen sinne, mutta vien ne rahat mielummin prismaan.

Meidän perheestä ei kukaan enää mene citymarkettiin. Eikä ole ensimmäinen kauppa joka on boikotissa.

Onko sinulla joku liike/kauppa/ravintola yms boikotissa? Miksi?

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni menee hermo sen tavaravalikoiman kanssa. Leipävalikoima huono ja vaikka kuinka pyytää esim. Samsaran leipää niin ei saa.

Hedelmät ja vihannekset pitää syynätä tosi tarkkaan. Tueretiskiltä ei voi ostaa mitään kun myyjät eivät tiedä milloin tavara on tullut ja kuinka kauan maannut tiskissä.

Sen sijaan yllätyksekseni havaitsin Herttoniemen K-kaupan (en tiedä onko supermarket vai mikä)todella laadukkaaksi kaupaksi missä olisi ilo asioida mutta kun en asu siellä suunnalla.

Lisäksi Ruoholahden Cittarin hyllyt ovat aina paskaisia, puhumattakaan ostoskoreista. Niiden kauttahan ne bakteerit leviävät.

Vierailija
2/94 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä paitsi se on nuhjuinen ja likaisen oloinen, kulunut. Minusta siellä ei ole laisinkaan edullistakaan. Varmaan paikkakuntakohtaista. Sittari on siisti, lihaosasto on hyvä, kalat myös ok, hevi vähän vaihtelee mutta ovat parantaneet. Plussatarjoukset hyviä ja pisteitä tulee kivasti. Kassoja on tarpeeksi, joten yleensä pääsee heti maksamaan.

S-ryhmästä käytän kyllä kodin terraa (piha-yms tarvikkeet ja koiranruoka) ja matkoilla pysähdymme ABC-asemilla. Vaikka ovatkin massajuttuja, niin siistit vessat ja muutenkin yleinen siisteys on sen verran iso plussa, että sinne tulee mentyä. Sitä paitsi joillakin abc-asemilla on aika hyvää ruokaa - niissä on paikkakuntakohtaisia eroja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta inhoan yhtäpaljon saman paikan s-markettia, liian suppea valikoima, leipä aina vanhaa ja samaa, ja metroaseman k-marketissa aina väärät hinnat, eli pakko mennä kampin lidliin.

Vierailija
4/94 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sen takia, että siellä ei koskaan ole ollu niitä halpoja telkkareita, mitä mainostavat lehdissä. Vaikka menis sinne seuraavana päivänä, niin hups, ei niitä ole. Niin varmaan, en usko, että niitä koskaan on ollutkaan. Ihan tämän takia on boikotissa, eli mainostetaan ale tuotteita joita ei ole hyllyssä.

Vierailija
5/94 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ lidl.

Käyn lähikaupasta hakemassa mieluummin sen minkä tarvitsen. Syödään yksinkertaista ruokaa, ja se on vähintään yhtä halpaa lähellä ja vähintään yhtä laadukasta.

Vierailija
6/94 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvaa kusetuksen makua tarjoustuotteiden kanssa joita ei sitten ollutkaan, ja kamelin selän katkais eräs vaippakampanja; kotiin tuli iso mainos jossa kuva isosta vaippapaketista aika edullisesti. Kaupassa oli mainoskuva vaippojen vieressä (joku jättipaketti) mutta kaikki paketit olikin normikokoisia. Ja myöhemmin huomasin että alunperinkin kappalehinnat oli jo mainokseen laitettu pienemmän paketin mukaan, eli kuvan tarkoitus oli ilmeisesti vain johtaa harhaan... Laitoin asiasta palautetta ja tulikin automaattinen ystävällinen kiitos palautteesta, palaamme asiaan. Ikinä ei kukaan vastannut palauteeseeni.

Vierailija
7/94 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoustuotteet myydään normaalihinnalla, hyllyssä eri hinnat kuin kassalla jne.

Vierailija
8/94 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai saat tulla seuraavana päivänä kauppiaan kustannuksella sen hakemaan.

noissa kyl lukee AINA huipputarjouksissa, että erä tms. Silloin ei tarvitse riittää kaikille. Mulla on Cittarista vain hyviä kokemuksia.

Vierailija
9/94 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On valitettu kauppiaalle, ilman tulosta. Kannan rahat mieluummin Prismaan.

valittaa kauppiaalle keskusliike määrää tarjoukset ja toimittaa tavaran jos toimittaa

Vierailija
10/94 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että haukutaan jokaisessa tapauksessa yhtä kauppaa, kuinka paska on kun ei ole jotain supertarjouskamaa ollut, mutta totuus on se, että suuri osa niistä tapauksista johtuu tavarantoimittajasta, joka ei vaan pysty toimittamaan esim kaikkiin Suomen Cittareihin viittä-miljoonaa-paketti-kariniemen-suikalelihaa-hintaan-0,99... Mut ihmiset on monet just niin tyhmiä ja näkee kaiken niin mustavalkoisena. Yksikään Kauppias ei halua tuottaa asiakkaalle pettymystä tahalteen.

Vierailija
11/94 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua huvittaa noi käsitykset henkilöstöpolitiikasta, että se on muka surkeaa. Ehkä se on joskus ollu, mutta meininki on muuttunut kuulkaas aika tavalla. 5 vuoden aikana siellä olessa ei oo ollu mitään valittamista. Meiltä yks työntekijä vaihto cittariin töihin ja palasi takaisin alta aika yksikön kun cittarin meno vasta hurjaa olikin. Hyvä kun puhua sai toisten työntekijöitten kanssa. Voi olla, että sekin oli yksilöllinen tapaus, mutta kuitenkin.

Ja samat tuotteet Lidlissä on kuin muuallakin kaupoissa. Monta suomalaista tuotetta löytyy sun muuta.

Vierailija
12/94 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: Lidlin kanta-asiakas

Vierailija
13/94 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän on pakko olla Porvoosta.

totuus on se, että suuri osa niistä tapauksista johtuu tavarantoimittajasta, joka ei vaan pysty toimittamaan esim kaikkiin Suomen Cittareihin viittä-miljoonaa-paketti-kariniemen-suikalelihaa-hintaan-0,99...

Vierailija
14/94 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että haukutaan jokaisessa tapauksessa yhtä kauppaa, kuinka paska on kun ei ole jotain supertarjouskamaa ollut, mutta totuus on se, että suuri osa niistä tapauksista johtuu tavarantoimittajasta, joka ei vaan pysty toimittamaan esim kaikkiin Suomen Cittareihin viittä-miljoonaa-paketti-kariniemen-suikalelihaa-hintaan-0,99... Mut ihmiset on monet just niin tyhmiä ja näkee kaiken niin mustavalkoisena. Yksikään Kauppias ei halua tuottaa asiakkaalle pettymystä tahalteen.

vuosimallin 2010 Audi A6:n, jolla on ajettu 10 000 km hintaan 5000 euroa? Sehän ei sitten ole minun vikani, jos en pysty sinulle sitä autoa toimittamaan tuohon hintaan...

Vierailija
15/94 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko vielä niin että pitää käyttää 1000e/kk tai jotain muuta naurettavaa että saa jonkun 5e kupongin? S-liikkeissä joka euro lasketaan. Prismat musta hyviä, alepat aivan kauheita, vaikka useimmiten alepassa läheisyyden takia asioin. Tuotevalikoimat olemattomat! Meillä s-bonusta yhteensä 10-20e/kk.

Meillä kertyy kuukausittain S-bonusta n. 65-80e. Elintarvike- ja päivittäistavaraostosten lisäksi summaa kerryttävät mukavasti 2 puhelinliittymää, kaikki vakuutukset ja kahden auton polttoaineet.

Vierailija
16/94 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etukäteen ennen lähtöä ja kysyn, onko sitä ja sitä tarjoustuotetta varmasti saatavilla jos nyt sinne saavun puolen tunnin päästä.

Vierailija
17/94 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vältän käymästä Hairstoressa, Lidlissä, K-kaupoissa.

Vierailija
18/94 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lidlin työntekijänä että kuka minua kyttää?

Ja tiedän myös 2 lidliläistä jotka ovat tulleet juurikin citymarketista vauhdilla takaisin kun ei vaan ole viihtynyt.

Mutta kertokaa nyt joku minulle kuka minua huijaa ja kyttää?

Vierailija
19/94 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lidlin työntekijänä että kuka minua kyttää?

Ja tiedän myös 2 lidliläistä jotka ovat tulleet juurikin citymarketista vauhdilla takaisin kun ei vaan ole viihtynyt.

Mutta kertokaa nyt joku minulle kuka minua huijaa ja kyttää?

Tota mäki mietin, ei mua ainakaan ketään kyttää. Saan tehdä työni rauhassa ja sitä arvostetaan. Tietääkseni ei kukaan mua huijaakkaan? Olis kiva kuulla perusteluita näille väitteille, varsinkin kun niitä kovasti väittää ottamatta selvää mistä todellisuudessa nykyään on kyse.

Vierailija
20/94 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutoin häviää kaikki pienet liikkeet ja huoltamot tästä maasta mutta eivät ihmiset ajattele muuta kuin hintaa. Olen ollut kaupan alalla töissä liki 30 vuotta ja surullisena katsonut kuinka pienet yksiköt kuolevat kun ihmiset vievät rahansa Prismoihin ja Cittareihin kun ne ovat niin hienoja ja niistä saa kaiken... Nooh 15 vuoden päästä ei ole enää vaihtoehtoja ja arvatkaas kahdesti onko palvelua tai mitä ovat hinnat sitten...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi