Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku maa, mihin et matkusta toista kertaa?

Vierailija
01.08.2011 |

Eli onko jossakin ollut ihan kamalaa, tai muuten vain on nähty viikossa tai kahdessa?

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja matkustanut olen paljon.

Vierailija
42/82 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen ulkopuolelle, mutta näihin en menisi uudestaan vaikka pääsisin:

Latvia, Liettua, Portugali, Kreikka, Turkki, Marokko, Tunisia, Egypti, Israel, Jordania, Arabiemiraatit, Kiina, Thaimaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen ulkopuolelle, mutta näihin en menisi uudestaan vaikka pääsisin:

Latvia, Liettua, Portugali, Kreikka, Turkki, Marokko, Tunisia, Egypti, Israel, Jordania, Arabiemiraatit, Kiina, Thaimaa

Miksi et? Etkö pidä matkustelusta vai oletko vain kyllästynyt, koska olet kuitenkin käynyt noin monessa paikassa?

Vierailija
44/82 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Egyptiin... Järkyttävä maa ja likainen. Tunisiassa ja Marokossa en ole käynyt, mutta ei kiinnosta pätkääkään.

Vierailija
45/82 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni kerrasta nähty. Matkustelusta tykkään kovasti, tossa oli vaan pieni osa käymistäni maista, mutta olen toistaiseksi saanut tarpeekseni meidän mukulan kanssa matkustelusta ja uskon vakaasti maailmanloppuun ensi vuonna.

Listasta muuten unohtui Slovenia ja Slovakia. Slovenia ihan kiva mutta nähty päivässä, Slovakia oli ihan kauhea.

nro 6

Vierailija
46/82 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos ei enää, molemmissa 1x 2vkoo ja se riitti.

Vierailija
47/82 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menossa Turkkiin ensimmäistä kertaa nyt syksyllä, viikoksi Istanbuliin. Oletteko te muut käyneet rantalomakohteissa vai onko maan pääkaupunkikin yhtä kamala?

Vierailija
48/82 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Belekissäkin ja belekiin lähden mielelläni uudelleen, koska siellä on loistavat golfkentät. Muuten en Turkkiin enää menisi, ei se kamala ole, mutta onpahan vain muita kivoja rantalomakohteita vielä kokeilematta. Belekiin menen varmaan ensi keväänä uudelleen golfaamaan.

Vierailija
49/82 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanariat kauheita turistirysiä ja Arabiemiraatit karmea esimerkki nykypäivän orjuudesta.

Vierailija
50/82 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likaista, rannalla kylmää ja tuulista, hirveät käpälöivät ja rivouksia huutelevat äijät ja tyrkyttäjät basaarissa

Vierailija
51/82 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kuullut siitä niin paljon tarinoilta niiltä, jotka erehtyivät sinne siksi yhdeksi kerraksi.

Vierailija
52/82 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen kyllä reissannut monessa paikassa ja eri maanosissa. Toki on ollut vähemmän kiinnostavia paikkoja tuolla seassa, yleensä ne on jotain hirmuisia turistirysä-paikkoja, joiden perusteella en vaan voi tuomita koko maata, jos en ole muualla siellä käynyt.

Karseinta on ehkä ollut Kanarian Maspalomas ja siellä all inclusive hotelli...

Turkki on muuten ihan ok maa. Toki siellä on erilainen kauppatapa kuin meillä, mutta se kannattaa ottaa huumorilla ja relaten, niin ihan hyvin menee. Ruoka on hyvää Turkissa ja ainakin kun me käytiin, niin palvelu mielestäni parempaa kuin esim. Kreetalla, jossa ole kyllä saanut niin naama norsuv:llä palvelua, että....

Vierailija
53/82 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että ne jotka sanovat etteivät enää koskaan enää mene Turkkiin, ovat käyneet jossain rantalomakohteessa.

Vierailija
54/82 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menossa Turkkiin ensimmäistä kertaa nyt syksyllä, viikoksi Istanbuliin. Oletteko te muut käyneet rantalomakohteissa vai onko maan pääkaupunkikin yhtä kamala?

Vierailija
55/82 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoitko tämän: http://yle.fi/ohjelmat/932325

Vierailija
56/82 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
57/82 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen kyllä reissannut monessa paikassa ja eri maanosissa. Toki on ollut vähemmän kiinnostavia paikkoja tuolla seassa, yleensä ne on jotain hirmuisia turistirysä-paikkoja, joiden perusteella en vaan voi tuomita koko maata, jos en ole muualla siellä käynyt.

Karseinta on ehkä ollut Kanarian Maspalomas ja siellä all inclusive hotelli...

Turkki on muuten ihan ok maa. Toki siellä on erilainen kauppatapa kuin meillä, mutta se kannattaa ottaa huumorilla ja relaten, niin ihan hyvin menee. Ruoka on hyvää Turkissa ja ainakin kun me käytiin, niin palvelu mielestäni parempaa kuin esim. Kreetalla, jossa ole kyllä saanut niin naama norsuv:llä palvelua, että....

todella kamalaa palvelua, kun erehdyttiin kysymään sokeria tarjoilijalta. Niskojaan nakellen hävisi paikalta ja heitti palatessaan sokerit pöydälle jne. Mutta ei tuokaan koko maata pilannut :)

Vierailija
58/82 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanariat kauheita turistirysiä ja Arabiemiraatit karmea esimerkki nykypäivän orjuudesta.

ensimmäistäkään kertaa Arabiemiraatteihin. Kanarian saarilla voisin mielenkiinnosta käydä. Kai siellä muutakin on kuin turistirysiä..?

Vierailija
59/82 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran käyty ja se riitti. Inhoan kieltä, en jaksa yhtään kuunnella sitä. Plus lipeviä äijiä siellä täällä ja näitä "kukka kauniille naiselle" -kerjääjiä joka kulmalla. Mitään mielenkiintoista ja kivaa ei tullut vastaan. Milanossa olin.

Vierailija
60/82 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai edes viikossa tai kahdessa? Kyllä suurimmassa osassa maista riittää nähtävää vaikka kuinka monelle matkalle.

Jos jätetäään siis pois Monaco ym. hyvin pienet maat.

Joku kirjoitti että Slovenia on nähty päivässä, ihmettelen kyllä syvästi tuota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän