Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan oikeasti mammat, miten te JAKSATTE jankata

Vierailija
01.08.2011 |

jostain all inclusivesta lomamatkalla????

Herranjestas, jos sitä käyttää niin sitten käyttää, jos ei niin sitten ei. Jokainen voi valita oman mieltymyksensä mukaan ja ne mieltymykset ja tarpeet ovat erilaisia. Ei kait sitä nyt niin vaikea ole ymmärtää?

Vai onko tuo koko keskustelu nyt taas jotakin ihan muuta kuin itse all inclusivesta? Meinaan vaan kun näyttää, että jotenkin siihen liitetään molemmilla puolilla (psta + vastaan) joitakin ihme arvoja joiden kuvitellaan kertovat valitsijastaan jotakin kerrassaan muuttumatonta ja sellaista, jota ei voida hyväksyä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pms syynä mulla ainakin. T: yhden avauksen aiheesta tänään tehnyt kiukkuinen akka.

Vierailija
2/8 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä uuden aloituksen voimin ettei jankutuksesi hukkuisi muiden vastauksiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pms syynä mulla ainakin. T: yhden avauksen aiheesta tänään tehnyt kiukkuinen akka.

Ilman all inclusivea tai all inclusiven kanssa, vai pistitkö ihan vaan pms-kiukkuasi lusikkasi soppaan?

t. ap (utelias)

Vierailija
4/8 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiukan provoamassa ja johan siihen tarttui muutama raivopää. Sorry, en malttanut....

Vierailija
5/8 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... niin all inclusive -lomat kuin muutkin. Toki paikkoja on eri tasoisia. eri tilanteisiin sopivat erilaiset ratkaisut.

Vierailija
6/8 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekevät matkoja tutustuakseen alkuperäiskylttyyriin pikkurilli sojossa, syövät vain pikkuravintoloissa ja herranjestas hehän eivät ole turisteja vaan maailmanmatkaajia ja saa** soikoon jos joku ei sitä tajua!!!!

Vierailija
7/8 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman all inclusivea tai all inclusiven kanssa, vai pistitkö ihan vaan pms-kiukkuasi lusikkasi soppaan?

t. ap (utelias)

En ole kokeillut AI:ta, eikä minulla ole siitä mitään erityistä mielipidetäkään, mutta kun kiukutti ja halusin vähän kiistellä ja arvasin, että tästähän se kiista nousee. Kyllä se vähän helpottikin.

Vierailija
8/8 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkuverryttelyä illan varsinaisiin tappeluihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän