G: pitääkö miehellä olla ajokortti?
Meillä minä (nainen) ajan, ja kortiton mies on takapenkillä vauvan kanssa. Usein olen kuullut hämmästeleviä kommentteja siitä, ettei miehelläni ole ajokorttia. Mitä mieltä täällä ollaan? Pitääkö miehellä olla kortti ollakseen 'Mies'?
Kommentit (31)
.. mutta kyllä se ois kiva. Menee pidemmät ajomatkat mukavammin, kun on toisellakin mahdollisuus ajaa. Mutta miehisyyteen homma ei vaikuta mitenkään.
Kaupungissa pärjää loistavasti ilman ja taksikin vie jos tarvitaan.
kuitenkin, että sillä miehellä on oltava varaa siihen taksilla ajeluun?
jättää jälkeensä valtavaa hiilijalanjälkeä, he haluavat käyttää kimppakyytejä ja yleisiä.
nyt pikku peppuusi se hiilijalanjälki...
munat jalkojen välissä roikkuu ja kaksi lastakin on onnistunut niillä siittämään, joten olen melkoisen varma, että hän on ihan oikea mies. Hippi kylläkin, muttei koske pitkällä tikullakaan pilveen.
Meillä minä ajan. Aina. Ajaisin, vaikka miehellä olis korttikin, koska yrjöän melkein välittömästi auton kyydissä, jota en itse aja. Ja muutenkin, se nyt vaan on mun juttu :) Olemme aina molemmat asuneet kantakaupungissa ja mökillekin pääsemme metrolla, joten miehelle ei ole koskaan tullut mieleenkään ajaa korttia. Se on täällä tarpeeton. Minä ajoin, koska siitä sai lukiossa yhden kurssin.
ja auto myös!
Öööö... Miksi????? Siis toki jos asuu paikasa josta ei pääse kuin autolla, mutta miksi muuten pitäisi olla auto jos sille ei ole käyttöä???
impotentti niin voi naiselle ainakin autolla kyytiä antaa sitten. Tätä kait tarkoitti vastaaja.
jättää jälkeensä valtavaa hiilijalanjälkeä, he haluavat käyttää kimppakyytejä ja yleisiä.
Miten iso hiilijalanjälki jää ajokortin omistamisesta?
Meidän perheessä kuitenkin kyllä, kolme autoa on pihassa ja julkisten liikkuminen onnetonta, joten molemmilla on pakko olla kortti.
Siis sehän
on ihan rahanhukkaa käydä eka ykkösvaihe ja sitten jättää käymättä loppuun asti??
olisi rahanhukkaa käydä se kakkosvaihe, jos ei koe kortille olevan koskaan tarvetta.
Etenkin jatkossa, kun kortit pitää uusia 5/10/15 vuoden välein, jokohan se on lyöty edes lukkoon.
Ei ole pakko, ellei olosuhteet siihen pakota. Me asutaan Helsingin keskustassa, eikä taloudessa ole autoa. Mulla ei edes korttia. Jossain maalla eri juttu.
ei miulla kortti on