Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauan odottaisit miehen tuntevan samoin?

Vierailija
09.08.2024 |

Jos pariskunta on tavannut pari kuukautta ja toinen on ollut varma tunteistaan jo viikkoja, mutta toinen ei ole.

Odottaisitko?

Olisi varmasti oikein odottaa rauhassa, mutta jos se toinen yhtään varoo tai vastustelee, tuleeko tämä muuttumaan?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/16 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odottaisi. Älä lähde suhteeseen, jossa pidät miehestä enemmän kuin mies sinusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tapaillut miestä yli puoltoista vuotta. Itsellä paljon enemmän tunteita kuin miehellä. Vain kun kysyn hän sanoo että tottakai tykkää. Oma-alotteisesti ei ikinä ole sanonut eikä edes että 'niin minäkin' minun puhuessa. Rakkaudesta ei ole edes puhuttu. Harmittaa se kyllä että itsellä tunteet on selkeät ja vahvat, ja toisella ei.

Pari kuukautta on lyhyt aika. Odottele nyt vielä.

Vierailija
4/16 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/16 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. 

En halua paikanpitäjäksi. Paikanpitäjä vaihdetaan heti toiseen oikean hullaantumisen myötä. 

Vierailija
6/16 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tapaillut miestä yli puoltoista vuotta. Itsellä paljon enemmän tunteita kuin miehellä. Vain kun kysyn hän sanoo että tottakai tykkää. Oma-alotteisesti ei ikinä ole sanonut eikä edes että 'niin minäkin' minun puhuessa. Rakkaudesta ei ole edes puhuttu. Harmittaa se kyllä että itsellä tunteet on selkeät ja vahvat, ja toisella ei.

Hän lähtee kun rakastuu. Toiseen. 

Vierailija
7/16 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä kiduta itseäsi. Ei tuo mies tule koskaan sinua rakastamaan. Lähtee veti kun tapaa naisen, johon hullaantuu.

Vierailija
8/16 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei ole varma tunteistaan tarkoittaa että tyytyy sinuun kunnes löytää paremman, ei halua sitoutua sinuun.

Siirry seuraavaan. 

Vierailija
9/16 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös 1,5v ja yhdessä asuttu viime syksystä, tosi hyvin menee monella tasolla. Meillä on puhuttu rakkaudestakin puolin ja toisin kertaalleen, mutta on asioita joista olen alkanut vaistota ettei mies tunne samoin kuin minä. En kuitenkaan halua hätiköidä, joten olen päättänyt seurata tilannetta vuodenvaihteeseen asti. Jos edelleen mieltä kaihertaa epäilys, otan asian suoraan puheeksi suunnilleen sanoilla "Olet elämäni rakkaus, mitä ajattelet minusta? En halua tuhota tässä itseäni jos et tunne samoin." Ja aion olla henkisesti valmis mihin tahansa vastaukseen. Roikkumaan en enää sitten jää, vaikka kuinka tekisi mieli.

Vierailija
10/16 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä olen varmaan vähän hidas sanomaan, että takastan. - Ka se on alitajuista pelkoani ka jännitystä, jok ajuontaa siitä, että iha liian monyta kertaa nainen on halunnut jatkaa jotenki muutoin kuin edetä parisuhteeseen kanssani.

Olen onnekas, kun olen päässyt nais(t)en kassa kuitenkin kaveriksi tai jopa ystäviksi. Joskus olsi ollut toki saattanut olla helpompaa jos tosien olsi vain voinut unohtaa.

Ehkä vielä josku on munuki vuoroni kun olisi minun vuoroni löytää se yksi ja erityinenkin, jonka kanssa yhdessä eteneminen kogti parisuhdetta olisi enemmän kuin mukavaa

En osaa Ap ksysymykseen vastata siitä, kuinka kauan pitäsi jaksaa odottaa.

Sen sijaan itse hänen asemassaan olisin hyvin kiinnostunut näkemään ja havaiinoimaan kuinka mies muutoin toimii ja käyttäytyy sekä sinua kohtaan että mahd. muita kohtaam.

Ei aina ne sanat vaan enempi teot, vaikka sanojakin tarvitaan, koska ei kaikkea voi bähdä vain päältä päin. Ja jättää toinen vain arvailujen varaan on kiusantekoa.

Vierailija
11/16 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteet voi kehittyä hitaamminkin. Itse ihastun nopeasti mutta rakastun tosi hitaasti, voi mennä helposti päälle vuosikin.

Vierailija
12/16 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kuitenkin pariskunta eli seurustelette? Se on jo sitoumus mieheltä. Mä odottaisin vielä.

Vierailija
13/16 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette kuitenkin pariskunta eli seurustelette? Se on jo sitoumus mieheltä. Mä odottaisin vielä.

Tämä. Vai onko kyse nyt alkujahkauksesta, eli ap ja mies tapailee ja mies ei ole vielä valmis seurustelemaan.

Kuten edellinen kirjottaja sanoi, katso miten se mies käyttäytyy. Eleitään ei voi valehdella.

Vierailija
14/16 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tuollainen varoja ja vastustelija, koska olen särkenyt sydämeni ennen ja on vaikeuksia luottaa. Kunhan pääsen siitä yli, mihin voi mennä aikaa, rakastan sitten koko sydämelläni.

Mikä kiire ap:lla on, kun on vasta pari kk tunnettu?

Vai onko tämä sivuketju noille kihlaketjuille?

Vierailija
15/16 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä "tottakai rakastan" on kuultu ja nähty. Eivät pysty puhumaan tunteistaan. Lähde.

Vierailija
16/16 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Älä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi