Mies tuli änkyräkännissä kotiin eilen ennen klo.23.
Lähti kotoa eilen kolmelta työkaverin kanssa terassille. Kotiin tullessa ei sanonut muuta kuin "anteeksi", kaatui olkkarin lattialle ja sammui. Hetken päästä paskoi alleen (!). Aamulla väitti, ettei juonut illan aikana muuta kuin kaljaa, eikä muista illan viimeisistä tunneista mitään. Oli ilmeisesti kävellyt (n.7km) kotiin. Käsissä naarmuja ja jaloissa mustelmia.
Tällaista ei ole meillä ennen tapahtunut. Mies käy 2-4 kertaa vuodessa kavereiden kanssa ulkona. Nyt mies väittää, että hänen lasiinsa olisi laitettu jotain ja selittää sillä eilisen kuntonsa. Pitäisikö uskoa? Uhkasin jo avioerolla. En halua kokea vastaavaa enää ikinä, en itseni enkä varsinkaan lasteni vuoksi.
Kommentit (125)
Miehen virhe oli ilmiselvästi tulla kotiin. Hyvä ap, ohjeista miestä seuraavaa kertaa varten, että pitää etsiä joku pubiruusu, joka ottaisi yöhoitoon. Tai sitten miehen pitää ottaa viikon putki, menesi samoilla murjotuksilla se.
Miehesi tod. näk. vastaavan session jälkeen ei enää uskalla tulla kotiin. Koska ilmiselvästi parempi on pysyä poissa.
Join yhden siiderin ja menin huonoon kuntoon.
Jalat ei kantanut. Seuraavana päivänä olin myös kamalassa kunnossa. Oksentelin koko päivän.
Olin niin huonossa kunnossa, etten pystynyt liikkumaan lainkaan, edes lääkäriin.
Ei ole leikinasia, siihen voi kuolla.
Jos äiti painaltaa pitkin asuntoa draamakuningattarena, lietsoo pelkoa ja on kuin Freudin oppikirjaesimerkki hysteriapotilaasta. Olisi minunkin lapseni hyppinyt seinille - eihän mukulat tyhmiä ole. Myös vaikenemisen ja puhumattomuuden voi tehdä huutaen.
Relaa.
Sanonpa muuten vielä, että meidän 3-vuotias on mielestäni selvästi ymmärtänyt tänään jonkin olevan pielessä. Nukkui todella pitkät päiväunet ja on jotenkin erilainen. :/ap
Jos miehen hairahduksen jälkeen pitää joku parisuhdeseminaari keittiönpöydän ääreen pystyttää, niin ehdotan sen aiheeksi ap:n kireyttä ja pelokkuutta, jota hän itse kutsuu yliherkkyydeksi. Hän ei luota sen vertaa muihin ihmisiin (mieheensä tai itse valitsemaansa lapsenvahtiin), että pystyisi rentoutumaan kun lähtee huvittelemaan.
En näe miten mikään keittiökeskustelu auttaisi tuohon ongelmaan, koska se on ap:n ja ap:n välinen.
Päänsä liian täyteen juonut mies tiesi tehneensä väärin viimeistään kun heräsi olohuoneen lattialta hirveässä krapulassa ja paskat housussa. Hän varmaan oppi tästä kokemuksesta, mutta oppiko ap mitään?
Kertoo paljon, mika on monissa suomalaisissa kodeissa "normaalia" kaytosta... Itse olisin yhta shokissa kuin ap jos mieheni joisi tuolla tavalla, edes sen yhden kerran (yhdessa ollaan oltu jo 15 vuotta, eika mies siis ole absolutisti, mutta tuntee rajansa ja normaalin aikuisen ihmisen kaytoksen).
Te olette just niitä joiden mielestä miesten paikka on tossun alla.Ei saisi tavata kavereita enää ollenkaan (ehkä saa valvotusti).Teette miehistä hiiriä jotka palvoo teitä.Surullisia mieskohtaloita suomi täys.
Sinä taas vaikutat melko teiniltä. Aikuisen miehen ei tartte "päästä" vetämään sikapersekännejä kavereiden kanssa ollakseen täysi mies niin vaimon kuin kavereiden silmissä.
Jos juo tosi harvoin, voi noin käydä. Älä nyt eroa moisen vuoksi mieti.
Anna nyt armoa! Hänellä varmaan kauhea henkinen krapula.
Tiukka keskustelu heti kun mies herää.
Tosiaankin kiinnostava ketju! Ensinnäkin kiinnostaa tietää että miten ap:n liitossa ja elämässä nykyään menee? Onko elo rauhaisaa?
Toisekseen suomalainen juomakulttuuri ei Ile mihinkään muuttunut tässä vuosien kuluessa. Siitä on aina hyvä keskustella.
Minun ex mieheni huumattiin baarissa ja ei se olisi kyllä kotiin kävellyt. Ei se osannut kotiosoitettaan sanoa edes taksille. Oli menossa paikkakunnalle jonka olemassaolosta ei ollut edes kuullut kun aamulla kysyin miksi sinne oli menossa. Pohjalla oli vain kahvi ja yksi olut joten ei mitään muita vaivoja ollut kuin täydellinen sekavuus joka iski yhtäkkiä.
En katselisi hetkeäkään ängkyräkännistä.
Ei tarvitse hyväksyä, soita poliisille heti.
Vierailija kirjoitti:
No, jos mies vielä nukkuu, niin epäilen kyllä pahaa päävammaa. 8v sitten kuitenkin tämä tapahtunut.
Mä ottasin eron oikeasti koulukin jo alkanut kiva mennä vanhempainiltaan jännittämään yksin
2-4 kertaa vuodessa ulkona.
Amatöörikännit.
Kun ei oo toleranssia niin koitti raapia 1-2pv viikossa dokaavien kavereiden kanssa samaan tahtiin, niin tässä tulos.
Oppi sinulle: Päästä ukkosi useammin dokaamaan, niin ei tuu näitä toleranssittomuus-lärvejä.
Anna äijä reenaa.
Niin ja anna massia näihin reenisessioihin.
Älä viitti rajaa miehesi tahtoa.
Ketju vuodelta 2011 ja mammat vastailee innoissaan. Jipiijaijee... eiku
Vierailija kirjoitti:
Herätät sen tiukalla suikkarilla.
Annat heti pildee.
Sit annat massia ja lähetät sen korjaussarjalle aamupubiin.
Sanot vielä, että tuu sit su takasin niin saat taas pildee.
eihän kenenkään tarvitse tuollaista sietää kotonaan.